Tax.lt narys Cvietocik

C
Tax.lt narys nuo
2007-02-07
Cvietocik
forume parašė 62 žinučių

Naujausios žinutės:

2016-02-04 20:54 Blevyzgos » Atsakymai "ant lėkštutės" » #1303796

Tigre74 rašė:
sumokate tik tuo atveju, jei negalite taikyti atskaitos.

aaa, tada viskas aišku. kažkaip paskubomis vmi prakonsultavo telefonu, ne taip matyt supratau.
tai praktiškai gaunasi beveik tas pats kas su užsienietišku menamu PVM, tik kad į 33 eilutę nueis.

ačiū labai.
2016-02-04 20:45 Blevyzgos » Atsakymai "ant lėkštutės" » #1303793

Tigre74 rašė:
Kitaip sakant kaip atvirkštinį dedate į pardavimo PVM, kaip savo įsigytą dedate į pirkimo. Finale 0.


O tai to jų PVM mes gaunasi nesumokėsim?
2016-02-04 20:35 Blevyzgos » Atsakymai "ant lėkštutės" » #1303789
sveiki, pirmą kartą įsigijom paslaugų (iš serijos statybų darbai) su atvirkštiniu PVM.
Tiekėjui sumokėjome sumą be PVM, kaip suprantu PVM sumokėsim biudžetui mes, kaip FR0600 suvaikščios lyg aišku. Bet va ties korespondencijomis pasimečiau... jei pagal deklaraciją ir priskaitom ir atskaitom ir sumokam, tai tarkim:
D 6 D445 -100 EUR
D 2431 K4484 - 21 EUR
D ???? K 4484 - 21 EUR ??? kad gauti mokėtiną rezultate kur dėtį debetą, kokios sąnaudos šiuo atveju atsiras ?
2015-03-23 19:35 Pelno mokestis » Draudiminis įvykis - automobilis nurašytas » #1266184

VVVVV rašė:
Sveiki, norėjau pasiteirauti kaip su žalos atlyginimu registravimo apskaitoje. Įvyko nežymus autoįvykis, automobilis nebus remontuojamas. Iš draudimo gautas raštas apie įvykį, kad nuostolio suma 100 Eur, franšizė 20 Eur, draudimo išmoka 80 Eur. Kaip apskaitoje su korespondencijomis daryti? Dėkui iš anksto.

pas mus panaši situacija...

po nedidelio auto įvykio draudimas sumokėjo, transporto priemonės mes netaisėm, iš draudimo pinigai yra, bet neturim jokių raštų iš draudimo kompanijos.
ar padarysiu gerai, jei tiesiog gautas iš draudimo pajamas sudėsiu į apmokestinamas pajamas ir apmokestinsiu PM nesukdama galvos?
2014-05-13 21:55 Įvairūs » Suminė darbo laiko apskaita » #1223176

Tininga rašė:
Jei darbo laikas kinta, svyruoja, taikote suminę, savaitės trukmė iki 48 valandų, o darbo laikas atskiromis savaitėmis gali būti skirtingas. Galutinį balansą įvertinate apskaitinio laikotarpio pabaigoje.

ačiū, kad atsakėte. kol kas tikrai suminė baubas man, bet jau aiškėja... smile

tai savaitėse laikas gali svyruoti, bet maximum iki 48 val., o viršvalandžius skaičiuoti pagal standartinį, kad sumoje apkskaitiniu laikotarpiu nebūtų viršyta, ir taip pat nebūtų mažiau, nei nustatytas per tą apsk.laikotarpį ?

o kaip jei žiūrint pasavaičiui viršys kokią savaitę tas 48 val., o per mėnesį ir per visą atask.laikotarpį neviršys?
2014-05-13 20:33 Įvairūs » Suminė darbo laiko apskaita » #1223166
sveiki,

kiek perskaičiau temą, palengvėjo, kad suminė apskaita ne man vienai bausmė... smile
šiandien "įsitaisiau" suminę apskaitą, tad kyla daug klausimų... gal pagelbėsite..

1. Ar teisingai suprantu, kad taikant suminę DL apskaitą DS turime nurodyti 40 val.per savaitę?
Dirbs ir 12 val. per dieną, tačiau neturim viršyti 40 val. per savaitę vistiek?
2. Jei nusistatau apskaitinį laikotarpį 2 mėn. tad per tuos 2 mėnesius jei bus dirbta vieną mėnesį daugiau negu nustatytas d.dienų skaičius, galėsiu nemokėti kaip už viršvalandžius, o juos perkelti į kitą mėnesį, ir suteikti laisvą laiką, tiek kiek buvo prieš tai buvusį mėnesį viršyta?
3. Direktorius nori nustatyti darbo sutartyje darbo laiką 160 val. , valandinį tarifą ir taškas, kad tiek sumokam kas mėnesį, nei daugiau nei mažiau, nes jei nustatysime DS darbo laiką per savaitę, tai jo manymu bus iškart krūva viršvalandžių, nes tokia jau darbo specifika (ilgos komandiruotės), o jei bus suminė d.l.apskaita ir per mėnesį nustatysim 160 val. ir neviršysim jų, tai viršvalandžių nebus. Bet jug taip nesidaro, DK reglamentuoja vistiek ne daugiau 48 val.per savaitę su viršvalandžiais. Ar aš neteisingai mastau...?
Kol nesuidūriau su sumine atrodė viskas aišku, o dabar regis nieko nebežinau.... smile

protingesni kolegos pegelbėkit prašau...
2014-04-29 10:11 Apskaita & Auditas » Privalomi rezervai » #1220709

Rainis rašė:
Privalomasis rezervas naudojamas nuostoliams mažinti.
Nelabai ten aiškiai savo klausimą sumakalavote, bet atrodo, kad kol kas balanse dar turite nuostolį.
Jei iš nuostolio formuosite privalomąjį rezervą, tai didinsite nuostolį. Kaip jums toks procesas atrodys smile

taip balanse vis dar nuostolis, nors už 2013 rezultatas plenas. todėl ir kilo klausimas į kurį pelną žiūrėti ar į ataskaitinių metų (kuris yra pelno(n) ataskaitoje) ar į bendrą, kuris stovi balanse.

ačiū už atsakyma.
2014-04-29 09:52 Apskaita & Auditas » Privalomi rezervai » #1220702
sveiki,

gal galit užvesti ant kelio dėl privalomo rezervo formavimo...

iš ankstesnių laikotarpių įmonė turi sukaupusi 647 430 Lt nepaskirstyto nuostolio.
už 2013 metus gaunam pelno jau, nepaskirstytas pelnas 467 713 Lt
privalomas rezervas tik 547 Lt
įstatinis 913 300 Lt

Kaip suprantu turiu "datempti" rezervus iki 91 330 Lt.
Man kyla klausimas ar galiu pervesti į rezervus iš ataskaitinių metų pelno, ar kadangi rezultate vistiek nuostolis ( - 647 430 + 467 713=179 717 Lt) nereikia rezervų dar didinti???
Pagal AB įstatymą lyg ir turėčiau iš ataskaitinių m. pelno rezervą jau didinti, bet perskaičius temą kažkaip sudvejojau...
2014-04-02 12:25 Pelno mokestis » Praeitų metų klaidų taisymas. » #1216066
Kas nors užveskit ant kelio, teisingai ar ne mastau... smile
2014-04-01 16:08 Pelno mokestis » Praeitų metų klaidų taisymas. » #1215883
Niekaip neišsikapstau su savo klaidų taisymu...
Radau nepriskaitytų sąnaudų, patikslinu tų metų (2009m.) Pelno deklaraciją.
Suma nedidelė, tarkim 1000 sąnaudų, dėl tikslinimo gaunu tarkim 150 Lt pelno mok. permoką. Skaitau klaida neesminė, tai palyginamosios informacijos teikdama 2013 metų FA nekoreguoju ..???

Darau įrašus 2013.12.31. :
D 63 palūkanų sąnaudos K 445 - 1000 Lt, ir
atkoreguoju pelno mok.(permoką susidariusią po patiksllinimo): D 2432 PM permoka K 342 praėjusių.m. nepask.pelnas 150 Lt. ???

1) Kaip sumos susidėlios 2013 FA, jei tarkim uždarius 2013 m. 5 su 6-ta gaunu 700 Lt bendro pelno, už 2013 m. pelno mokestis 0 Lt., tai 2013 Pelno (n) ataskaitoje :
Pelnas (n) prieš apmok. 700 Lt,
Pelno mok. 0 Lt,
Grynasis pelnas 700 Lt ?

2) Tą 150 lt parodau nuosavo kapitalo pok. atask. prie klaidų taisymo (3 eil., gal 20 eil ?) ?

3) Man labiausiai neaišku, kaip su Pelno (n) ataskaita, ar joje rodau 2013 m. grynajį pelną, tuos 700 Lt ? Ar tas 150 Lt atsiduria tik padidindamas nepaskirstyto pelno eilutės sumą balanse, o pelno (n) ataskaitoje nesirodo?

Žmonės mielieji pagelbėkit, pirmą kartą taisau klaidą, informacijos prisikaičiau viena kitai prieštaraujančios, nebesurenku kur tiesa jau...

2014-03-15 12:16 Pelno mokestis » Praeitų metų klaidų taisymas. » #1213237

virbuh rašė:
Kaip sudėliotų, jei ne į 448 dėtumėt, bet į 341..?

na į 448 vistiek turiu sudėti, nes permoka - mokėtinas pasimažina.
Va jei tuos 250 Lt ne į 65 dedu, o tiesiai į 341: D 448 K 341 (vietoj 65) - tuomet Pelno(n) ataskaitoje išnyksta pelno mok. eilutėje tas 250 su minusu, lieka: bendras pelnas 9750 , pelno mokestis 0, grynasis 9750.
Turiu straipsniuką tokį, kur išskaičiau, kad patikslinus pelno mokestį, jis neturi sutapti pelno deklaracijoje su pelno (n) ataskaitoje esančiu. Bet nesu tikra vistiek kaip teisingai parodyti tą pelno mokesčio permoką atsiradusią po tikslinimo, ir ar išvis ją rodyti pelno (n) ataskaitoje?

Kolegos patarkit, kas ne kartą esat pelną tikslinę....
2014-03-14 16:46 Pelno mokestis » Praeitų metų klaidų taisymas. » #1213179
sveiki,
gal galit patarti ar pataisyti...

2013 metais tikslinau 2009 m. pelno mok.deklaraciją, po patikslinimo turiu 250 Lt pelno mok. permoką.
Padariau koreguojantį įrašą 2013.12.31: D 4489 K 651 250 Lt.
Už 2013 metus pelno mok.metineje mokėtinas bus 0 Lt (sudengiam nuostolius).
Kyla man klausimas kaip su tuo 250 Lt 2013 metų pelno (nuostolio) ataskaitoje turi būti.
Jei tarkim bendras pelnas (įskaitant ir tuos 250 Lt sėdinčius sąnaudose) uždarius 5 su 6 kl. gaunasi pvz. 10 000 Lt. Kaip Pelno (n) ataskaitoje už 2013 m. teisingai sudėlioti sumas?
Programa man sudėlioja pelno (n) ataskaitoje taip:
pelnas prieš apmokestinimą 9750 Lt,
pelno mok. -250 Lt ,
grynasis pelnas 10 000 Lt.
Ar teisingai dėlioja? kažkaip nelabai man gražiai tas 250 su minusu pakimba, kai pelno mok. nėra už 2013 metus...
Kolegė mane tikina, kad grynasis tokiu atveju 9750 Lt ir pelno mok. nerodyti pelno (n) ataskaitoje.
Kaip teisingai turi būti?

2014-02-10 10:11 Gyventojų pajamų mokestis » darbo sutartis su direktoriumi » #1206427

Tininga rašė:
Kadangi direktorius paskiriamas akcininkų susirinkimo metu jų sprendimu, visa tai užfiksuojama protokole. Tame protokole taip pat įgaliojamas asmuo, kuris pasirašys DS.

supratau.
mane įgaliojo tokį įgaliojimą parašyti, tai ir sudvejojau, ar nereikia normalaus akcininkų sprendimo.
ačiū.
2014-02-10 09:58 Gyventojų pajamų mokestis » darbo sutartis su direktoriumi » #1206421

Tess rašė:
Įgalioti vieną iš akcininkų sudaryti darbo sutartį su vadovu galima susirinkimo protokole dėl vadovo paskyrimo.

tai tokio "pliko" akcininkų įgaliojimo neužtenka, reikia akcininkų susirinkimo protokolo, ar taip suprantu?
2014-02-10 09:39 Gyventojų pajamų mokestis » darbo sutartis su direktoriumi » #1206417
Naujai įsteigtoje įmonėje kaip teisingai suforminti direktoriaus įdarbinimą...?
Ar reikia akcininkų įgaliojimo kažkam pasirašyti darbo sutartį ar reikia akcinikų susirinkimo?
Ar bus teisingai, jei parašysiu įgaliojimą, kad akcininkai įgalioją vieną iš akcinkų pasirašyti darbo sutartį su direktoriumi?
2013-12-04 16:12 Bendra » VDU skaičiavimas, atostoginiai nuo 2013 m. » #1194067

Tininga rašė:
Ir netinka? Juk ten aiškiai pateiktas pavyzdys su 2000 Lt.


tinka tinka..., nesakiau kad netinka... smile tiesiog pirma paprašiau , paskui radau...
jau buvau išsigandusi, kad nugrybavau su tais "pritampymais" smile , bet šitas įtikino, kad viską dariau gerai, ir vėl 6.12 punktas aiškus pasidarė smile , nes jau buvau pradėjusi dvejoti...
dar kartelį ačiū.
2013-12-04 15:57 Bendra » VDU skaičiavimas, atostoginiai nuo 2013 m. » #1194061

Tininga rašė:
Gal šitas padės:


ačiū. šitą jau radau porą puslapių atgal.
2013-12-04 15:42 Bendra » VDU skaičiavimas, atostoginiai nuo 2013 m. » #1194059

Tininga rašė:

Ingusia22 rašė:
O jei tarkim mėnesinis atlyginimas yra 1000 lt, tai per mėnesį jei visas dienas dirba ir kelias dienas atostogauja, tai negali gautis mažiau 1000 ar gali? nes skaičiuojant vidurkį gali gautis mažiau smile
Negali. 6.12 punktas. Jūsų VDU negali būti mažesnis negu skaičiuojamojo mėnesio vidurkis.


sveiki,
susiginčijau su kolege dėl to...
aš visad tikrinu VDU su einamo mėnesio dienos uždarbiu, jei mažiau "pritempiu" iki einamo. Dabar sudvejojau smile , ir mane bando įtikinti, kad "pritemti" tik esant MMA.

6.12 punkte taip "slidžiai" parašyta, kad galima ir sudvejoti, nors man lyg aišku, bet gal kas kokį straipsnį turite, ar kažkokį komentarą apie tai ? lyg www.buhalteris.lt buvau radusi kažkada, bet aišku kai reikia dabar neberandu....
būčiau dėkinga už nuorodą ta tema...
2013-09-17 14:19 PVM » PVM tarp ES valstybių » #1180778
sveiki, reikia pagalbos...
mūsų įmonė užsiima tarptautiniu keleivių pevežimu ir kas mėnesį gauname iš latvių sąskaitą už transporto paslaugą, pagal sutartį. Žodžiu į tą paslaugą įeina transporto priemonės suteikimas, personalo nuoma, kuro sąnaudos... Gauname už visą mėnesį tokią kalkuliaciją, pagal maršrutus ir kilometražą, kurioje matau, kiek kokiu maršrutu važiuota, ir kuriuo suteikta transporto priemonė, kuriuo kiek personalo, kiek kiekvieno maršruto buvo išlaidų... Suma bendra per menesį kiek tos paslaugos teikėjas patyręs, mum išstato latvišką sąskaitą.

Kaip su šios paslaugos PVM?
Anksčiau dirbusi buhalterė menamo PVM nepriskaitydavo, noriu išsiaiškinti ir pasiskaityti pagal kokius PVM straipsnius čia traktuojasi ir ar nėra menamo šiuo atveju...?
2013-09-05 10:10 Įvairūs » Pranešimas apie buveinės pasikeitimą » #1178324

Luka_Paciolis rašė:
Taip.
Dėl parašo nežinau, jei turite įgaliojimą tai taip.

ačiū.
neturiu nei įgaliojimo, nei parašo smile , nes ir ant įgaliojimo reikia pasirašyti direktoriui, o jis šiuo metu net ne Lietuvoje, ir dar ilgokai negrįš...
2013-09-05 09:35 Įvairūs » Pranešimas apie buveinės pasikeitimą » #1178310
jei biuro patalpas nuomojamės iš kitos įmonės, ir keitėsi tų patalpų savininkas/nuomotojas. sudarėme naują nuomos sutartį, adresas nesikeičia, keičiasi, tik nuomotojas. tai teikiu FR0791A ? pildau tik tą dalį, kuri keičiasi (8 - "Struktūrinio padalinio patalpos nuosavybės teisės tipas, savininko ar nuomotojo duomenys") ?
direktorius atostogauja, tikiuosi priims popierinę formą su vyr.buhalterio parašu... smile
2013-09-03 10:30 Įvairūs » Atskaitingi asmenys » #1177714

Rainis rašė:
Reikalingas.
Direktorius įsakymu patvirtina atskaitingų asmenų sąrašą, jiems suteiktas teises ir pareigas, taip pat jų parašus.

supratau, taip ir maniau. pas mus niekad tokio niekas nepatvirtino, teks padaryti.
ačiū
2013-09-03 09:57 Įvairūs » Atskaitingi asmenys » #1177692
Ar įmoneje turi būti kažkokiu būdu patvirtintas atskaitingų asmenų sąrašas? Įsivaizduoju gal direktoriaus įsakymu, turėtų būti patvirtinta, ar reikalingas toks dalykas išvis?
2013-09-02 14:39 Gyventojų pajamų mokestis » Vykdomieji raštai » #1177549

Alina55 rašė:
Ir aš taip skaičiuoju. Šioje temoje rastumėte ir kitaip paskaičiuota.

o kaip reikia iš tikrųjų... smile ?
man kolegė tai sakė, net su anstoliu aiškinosi, kaip išskaičiuoti, tai aš ir patikėjau, kol nepradėjau šios temos narstyti .
O ką daryti su prieš tai buvusiais skaičiavimais, jei nuo šiol skaičiuoti pradėsiu kitaip, nesukti galvos ir palikti smile ?
2013-09-02 13:57 Gyventojų pajamų mokestis » Vykdomieji raštai » #1177521

Alina55 rašė:
Atskirai registruojami į "VYKDOMŲJŲ DOKUMENTŲ APSKAITOS KNYGĄ"

ačiū, tokios neturėjom, teks įsitaisyti.

skaičiau skaičiau, ir supratau, kad neteisingai skaičiavau net 7 mėn. smile kai gavau vykdomąjį raštą, kolegė, turinti ilgą buhalterės darbo stažą susakė kaip skaičiuoti, o aš nei nepatikrinau ar ji teisingai man paaiškino, nes nebuvau susidūrusi, o pas ją tų raštų visa papkė... na ką regis ji buvo neteisi, ir aš nuo sausio gerai prisigrybavau ... smile
jeigu DU į rankas 1200 Lt, aš nuo 1000 Lt imdavau 20 proc., nuo 200 Lt 70 proc. ir viskas. nu prigrybavau gerai nuo sausio mėn. vienam darbuotojui.

Tai jei DU ant popieriaus 1302,- (į rankas išeina 1044,96 Lt, NPD=369,60) ar teisingai skaičiuoti reikia:
1000 - 369.60 NPD x 15 proc. GPM= 94,56 Lt
1000 x 9 proc. PSD =90 Lt
1000 - (94,56+90)= 815.44 - nuo šitų 20 proc. anstoliui (164,08)

302 x15 proc. GPM = 45.30
302 x 9 proc. PSD = 27.18
302 - (45.30 + 27.18) = 229.52 - ir nuo šitų 70 proc. anstoliui (160,66)

Iš viso anstoliui 324,74 (164,08+160,66)
Darbuotojui 720,22 (1044,96 - 324,74)

Ar teisingai? Ir ką daryti su prigrybautais 7 mėn. prieš tai smile ?
2013-09-02 11:19 Gyventojų pajamų mokestis » Vykdomieji raštai » #1177430

Alina55 rašė:
Užsiregistruokite, kada gautas VR. Išskaitinėti antstoliui nuo atlyginimo už 09 mėn.,

ačiū, kad atsakėte.
Šiaip ant voko pašto spaudas tai 08.31, bet man į rankas papuolė tik šiandien.
O tokie vykdomieji raštai kažkur registruojami atskirai turi būti, ar užtenka gaunamų/siunčiamų raštų registravimo?
2013-09-02 11:06 Gyventojų pajamų mokestis » Vykdomieji raštai » #1177418
nedaug turiu patirties su vykdomaisiais raštais, tad reikia patarimo...

Šiandien (09.02) gavau vykdomąjį raštą su 2013.08.21 data.
Už rugpjūtį atlyginimą mokėsiu 09.15. Nuo kada pradėti išskaitinėti anstoliui, jau nuo atlyginimo už 08 mėn., kurį išmokėsiu rugsėjį, ar tik nuo DU už 09 mėn., kurį išmokėsiu spalį?

Ir dar kaip yra su dienpinigiais. Pas mus dienpinigiai GPM ir sodra neapsimokestina.
Tai ar gerai suprantu, kad dienpinigius paliekam ramybėje, ir tik nuo DU anstoliui atskaičiuojam?
2013-08-29 15:55 Įvairūs » Kasos Knyga » #1176895
sveiki,
noriu pasitvirtinti kasos darbo organizavimą įsakymu, bet susivėliau su formuluote... kaip teisingai skambėtų įsakyme, tai, kad mes spauzdiname kas mėnesį po vieną knygos lapą (už mėnesį), bet surišame visus knygos lapus (1-12 mėn.) už visus metus? Šitaip skaitosi knyga atspauzdinama kas mėnesį, ar kartą per metus tada? Nes spauzdinsiu į mėn. kartą, o surišiu tik metų gale visus krūvon...
ir išvis ar taip galima? ar reikia rišti kas mėnesį tą vieną lapą, nes kasos operacijų mažai (maždaug 6-7 orderiai per mėn.)
2013-06-27 09:48 Įvairūs » Kasmetinės apmokamos atostogos » #1163896

Tininga rašė:

Cvietocik rašė:
Kad į darbo dienas neįsiskaito suprantu, bet susiginčijau su kolege, dėl kalendorinių.
Jei kalendorinės - tai 7 d.? Jei nurodau kalendorines darbo dienas - tai 6 d.? ar taip?
Ar neklystu? nes mane įtikinėja, kad net į kalendorines neįsiskaito ta šventinė...
Juk parašiau... Apie darbo dienas net nešnekam, nes atostogos kol kas skaičiuojamos kalendorinėmis dienomis. Taigi, ši šventinė nėra įskaitoma į atostogų kalendorines dienas.


supratau, ačiū.
2013-06-27 09:44 Įvairūs » Kasmetinės apmokamos atostogos » #1163893

Alina55 rašė:
Jeigu nurodyta prašyme kalendorinės dienos, tiek ir suteikiate, o šv. dienos, į 7 k. d. laikotarpį, neįskaitote.

Kad į darbo dienas neįsiskaito suprantu, bet susiginčijau su kolege, dėl kalendorinių.
Jei kalendorinės - tai 7 d.? Jei nurodau kalendorines darbo dienas - tai 6 d.? ar taip?
Ar neklystu? nes mane įtikinėja, kad net į kalendorines neįsiskaito ta šventinė...


Tininga rašė:

Cvietocik rašė:
gal kas man galite paaiškinti kaip su tom atostogų kalendorinėm dienom.

Jei eina darbuotojas atostogų 2013.07.01-2013.07.07.
Tai prašyme rašo kiek kalendorinių dienų?
6 d.- šventinė (šeštadienis), tai rašyti 7 kalendorines ar 6-ias?
Iš to, ką parašėt, suprasčiau, kad tik 1 kalendorinę dieną smile O šiaip, šventinė diena - tai nėra atostogos, ir į atostogų dienų skaičių neįskaitoma.
Imant periodą 07.01 - 07.07 bus 6 atostogų k.d.


vis per tą greitumą smile pataisiau datą.
tai 6 d. kalendorinės ar 7-ios ?
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui