Tax.lt narys Voverele333

V
Tax.lt narys nuo
2015-01-22
Voverele333
forume parašė 21 žinučių

Naujausios žinutės:

2021-12-20 14:04 Darbo teisė » Nušalinimas nuo darbo nepasiskiepijusiems ar nepristačiusiems neigiamo Covid testo » #1433498

Elste rašė:

Miglute rašė:
Sveiki.
...
Labai trūksta informacijos kaip elgtis įmonėje. Su darbuotojais. Dirbam ofise, nenuotoliniu būdu. Visi darbuotojai pasiskiepiję 2 kartus. Dabar dėl trečios dozės laužosi ir nebenori skiepytis. ...

tikrai geras išsireiškimas smile
o gal rūpinasi savo sveikata ir gyvybe, o ne kaip vykdant nesąmoningus reikalavimus, žalojant save atlikti jūsų įmonei reikalingą darbą smile

Butent, afera didžiausia per visa žmonijos istoriją vyksta, dar per 2 metus negi nedaėjo. Žmonės bunda ir pergyvena dėl savo sveikatos ir gyvybės, o čia mat klapčiukai sako "laužos anie". Toliau vykdykit išsijuosę valdžios nurodymus, tai pamatysit ko nematę. Galvoja, kad darbuotojai kaip kokie pastumdėliai čia bus. Tiesa barška per visas siūles. Netures, kur iš gėdos dėtis visi tie įmonių vadovai ir nuožmūs vykdytojai. Gėda.
2020-12-02 10:48 Darbo teisė » Darbo laikas » #1427984
Sveiki,

Jei gamybos darbuotojas dirba 5 d. per savaitę, 8 val. į dieną, nekintantis darbo laikas. Bet 2020 lapkričio 2 d. (šventinę) sutinka padirbti 8 val., bei dar 4 val. šeštadienį tą pačią savaitę.
Tai ar už lapkričio 2 d. jam skaičiuojama x2 , ar x2,5 tarifu?
Šeštadienį už tas 4 val. tai x2, taip?

Kokiu tarifu būtų abi minimos dienos apmokamos, jei būtų suminė darbo laiko apskaita - šventinė x2, o šeštadienis kaip viršvalandžiai x1,5?

Gal gali kas pagelbėti?

Ačiū
2020-07-08 15:02 Gyventojų pajamų mokestis » GPM išskaičiavimas ir NPD taikymas » #1425507
Bet skaičiuoklė Tax.lt kaip matau dar nepakoreguota, taip?
2020-06-30 18:20 Gyventojų pajamų mokestis » GPM311 forma ir jos pildymas » #1425305
Sveiki, ar jums veikia formos pateikimo sistema? Atsibudo keli zmogeliai, kad jiem padeklaruociau, o niekaip neleidzia pasijungti... smile
2019-12-11 14:35 Bendra » Atostoginiai » #1418850

Linaicka rašė:
Sveiki,
darbuotojas atostogaus metų sandūroje 12-01 mėn., atostoginius išmokėsiu kartu už abu mėnesius 12 mėn.
Ar 01 mėn. atostoginiams taikau 12 mėn. NPD? Ar jokio netaikau?
Anksčiau jokio netaikydavau, nes atostoginių suma ateina iš kitų metų. VMI paskambinus pasakė, kad lyg reikia taikyti 12 mėn. NPD, tačiau komentaras tuo klausimu dar ruošiamas.
Kaip jūs galvojate? Kur galima paskaityti? Ačiū!


Pas mane irgi tokia pat situacija. Gal kas pagelbėtų atsakydami į šį klausimą. Labai prašom. smile
2019-08-22 09:19 Bendra » i.MAS išmaniosios mokesčių administravimo sitemos » #1416294

pele-pelyte rašė:

pele-pelyte rašė:
Sveiki, ūkininkas PVM mokėtojas gavo el.laišką, jog nepateikė iSAF registro už 07 mėn., nors jam buvo prievolė kas pusmetį. Kas čia per naujovės? Pats jis nieko neprašė ir nekeitė laikotarpių. Gal kam taip pat? Gal ką žinote kas čia keitėsi?

Pasirodo tai VMI klaidos - eilinį kartą smile


Pas mane ir ūkininkas gavo tokį laišką. Galvoju kas čia per naujove.... Ar tikrai čia VMI klaida?
2019-06-06 09:22 Bendra » Ilgalaikis turtas » #1414360
Sveiki, gal kas gali pagelbėti tokiu klausimu:

Įmonė gavo paskolą naujos gamyklos statybai. Sumokėjo bankui paskolos sutarties administravimo mokestį. Ar gali įmonė šį mokestį traukti prie statomo pastato savikainos? Ar būtinai turi dėti į šio ataskaitinio laikotarpio sąnaudas?
Ačiū.
2019-02-14 11:00 Bendra » Pakuotės mokestis » #1409703
Sveiki,

turėjom sutartį dėl pakuočių surinkimo ir perdirbimo 2018 metams su Ekonovus, teikėm visus lydraščius su priduotas pakuotes savoms reikmėms. Dabar Ekonovus pareiškė, kad neišrašė mums pažymos, nes neva tai pas juos įmonėje bardakas, kažkas pas juos kažko neperdavė, ir išvis pareiškė mergina, kad ji ką tik pradėjo dirbti ir nieko nežino. Į Vilniaus biurą neina prisiskambinti. O deklaruoti jau reikia iki rytojaus. Gal kas patartumėte, ką mums dabar daryti? smile
2019-01-11 09:20 Programinė įranga » OPTIMUM » #1406542

IRUTE78 rašė:
Laba diena,
Gal yra dirbančių su Optimum programa, kaip galima sudaryti darbo grafiką šioje programoje smile smile smile


Nueikite į DU modulį - Operacijos-Darbo sytartys-spausti Koreguoti- pasirinkti skirsnį darbo grafikas
2018-07-20 09:50 Bendra » i.MAS išmaniosios mokesčių administravimo sitemos » #1396932
Neina prisijungti ir man....
2018-06-28 08:30 Bendra » Mažoji bendrija » #1395419
Sveiki, o jei mažosios bendrijos vienintelis narys ir savininkas neišsimoka lėšų asmeniniams poreikiams, tačiau bendrija moka už narį PSD ir VSD, ar tie sumokami mokesčiai yra leidžiami atskaitymai?
2017-08-11 12:20 Bendra » Sodra » #1367935
O įmokų kodas tiems kas yra su terminuotom sutartims tas pats 252? Nes edas sistemoje kur prie mokejimu suformavimo man meta kazkoki 378 kodą, kurio net nėra prie bendros Sodros informacijos. Ar kažin sudengs tuos mokejimus....
2016-10-10 15:23 Apskaita & Auditas » Krovinio važtaraščiiai » #1334253
Sveiki, gal galite, kas padėti:
Mes (įmonė A) užsakome transportą, kad nuvežtų mūsų medžiagas kitai įmonei B, kad ji tas medžiagas apdirbtų, o kai jau jos apdirbtas, užsakome transoportą, kad jį parvežtų mums atgal. Nuosavybės teisė į medžiagas yra mūsų (A). Įmonė B tik išrašo sąskaitą už tų medžiagų apdirbimą.
Ar tokioje situacijoje mums reikia vežimus registruoti I.VAZ?
Ačiū už pagalbą :)
2016-10-03 11:35 Bendra » i.MAS išmaniosios mokesčių administravimo sitemos » #1333204
Sveiki,

ar jums įmonės vadovas sėkmingai suteikė teises teikti važtaraščius I.VAZ? nes mano vadovui meta lentelę, kad aš jau esu registruota atsovauti pagal MMR duomenis ir prašo patvirtinti, tačiau paspaudus patvirtinti, niekas neįvyksta, t.y. neatsiranda atsovų sąraše nieko...., taip pat naujo nebeleidžia sukurti, bei neduoda pakeisti atsovavimo teisių pridedant ir teises I.VAZ'e. Viską aprašiau VMI duotu el.paštu imas.klaidos@vmi.lt, bet gal žinot kokiu numeriu paskambinti, nes tuo 1882 nieko nepešiau...
2015-11-04 18:47 Blevyzgos » Kiek uždirba buhalteris? » #1292658

Voveruska01 rašė:

Voverele333 rašė:
įmonė gamybinė, darbuotojų plius minus 25, apyvarta pet metus apie 3 mln. eur. Buhalterė visą buhalteriją tvarko viena pati: visa personalo apskaita ir dokumentacija; DU išmokėjimas; skolų suvestinės parengimas direktoriui kiekvieną sav., eksportai, importai, išvežimai į ES; deklaravimai, lizingas, paskolos, pakuotės apskaita; gaunamų sask. apie 150, išrašomų apie 25, na žodžiu visa apskaita nuo A iki Z, ir visas finansines ataskaitas reikia parengti kiekvieną mėnesį (vadovybei, akcininkams, bankui). Ir prie viso to, buhalterei užkrovė vienai pačiai kiekvieną mėnesį skaičiuoti sandėlio medžiagų likučius pačiam sandėly (nes veda
ma periodinė atsargų apskaita). Medžiagų pozicijų apie 200 (gaminami langai). ...Dabar moka 666 eur į rankas.

Įdomu, kiek laiko gyvuoja ši įmonė? Vienaip yra, jei verslas įsisuko staigiai ir apyvarta iki 3mln šoktelėjo per metus, kitaip - jei įmonė yra ilgametė ir jau kokius 10 metų palaiko pastovias apyvartas. Jeigu tai pirmas atvejis - kuo skubiau reikia kreiptis dėl algos didinimo ir antro buhalterio priėmimo, nes vadovybė tikrai neturi supratimo apie padidėjusias buhalterio darbo apimtis. O jeigu tai antras atvejis - nustebčiau, nes už tokį darbą tikrai nedaug moka... Tada arba darbdaviai skrudžai, arba buhalteriai leidosi palaipsniui paminami po kojom.

Aš noriu pasakyti, kad paprastai įmonėse didėjant apyvartoms, vadybininkai sugeba SAU išsikovoti geresnes sąlygas (automobiliai, kuro kompensacijos, priedai ir pan), o buhalteriai dažnai lieka pamiršti, nes dažnas apie save tiesiog neprimena...


Ačiū visiems už nuomones. Minėta mano įmonė pradėjo veiklą 2010 metais, tačiau visais metais baigia pelningai, vienais mažiau, kitais daugiau. Įmonė yra skandinavų kapitalo, tačiau direktorius lietuvis ir jis kažkaip labai užspaudęs tuos atlyginimus. Jei tik kas užsimena apie atlyginimų kėlimą, tai direktoriui kažkokia TABU tema, net nežinau kodėl, tuoj visokių argumentų prigalvoja, kodėl negali kelti...
O kas su apskaita susiję, tai mane pirmiausiai priėmė kaip apskaitininke pirminiams dokumentams, atsargoms skaičiuoti su ta mintim, kad jei susidorosiu, galėsiu perrimti visą buhalteriją iš apskaitos įmonės. Kadangi viską sugebėjau padaryti, perrimti, ir tikrai manau, kad sekasi su buhalterija gerai (nes jau apturėjau ir du auditus, ir didelį VMI patikrinimą, kurie jokių priekaištų nerado). Tik tas, kad darbo krūvis tai padėk Dieve dabar, viską sužiūrėti nuo A iki Z., ir toliau viskas tik plečiasi ir didėja...
Pats bjauriausias dalykas kai jautiesi esąs vertas daugiau, bet tavo darbo praktiškai niekas nepastebi, o tu vis tiek turi įrodinėti, kodėl tau reikia algą kelti... smile
2015-11-04 03:44 Blevyzgos » Kiek uždirba buhalteris? » #1292472
Sveiki, labai reiktų jūsų nuomoonės, kiek užsiprašytumėte už tokį darba: įmonė gamybinė, darbuotojų plius minus 25, apyvarta pet metus apie 3 mln. eur. Buhalterė visą buhalteriją tvarko viena pati: visa personalo apskaita ir dokumentacija; DU išmokėjimas; skolų suvestinės parengimas direktoriui kiekvieną sav., eksportai, importai, išvežimai į ES; deklaravimai, lizingas, paskolos, pakuotės apskaita; gaunamų sask. apie 150, išrašomų apie 25, na žodžiu visa apskaita nuo A iki Z, ir visas finansines ataskaitas reikia parengti kiekvieną mėnesį (vadovybei, akcininkams, bankui). Ir prie viso to, buhalterei užkrovė vienai pačiai kiekvieną mėnesį skaičiuoti sandėlio medžiagų likučius pačiam sandėly (nes veda
ma periodinė atsargų apskaita). Medžiagų pozicijų apie 200 (gaminami langai). Man kiekviena diena darbelio yra nuo iki. Dabar moka 666 eur į rankas. Kokia jūsų nuomonė? Po naujų metų po auditų bus aptarimas su viršininku apie metų rezultatus, tai būtų proga ir dėl atlyginimo užvesti kalbą. Dirbu čia dar tik antrus metus.
2015-06-18 19:35 Bendra » Darbuotojų draudimas nuo nelaimingų atsitikimų » #1276910
Sutartyje nurodyta, kad naudos gavėjas - darbuotojas. To norėjo patys darbuotojai. Užtad dabar man galvos skausmas tas pajamas natūra teisingai apskaičiuoti ir apiforminti...
2015-06-18 16:50 Bendra » Darbuotojų draudimas nuo nelaimingų atsitikimų » #1276901
Sveiki,

Įmonė apdraudė darbuotojus nuo nelaimingų atsitikimų. Draudžiami darbuotojai pagal pereigybes. Draudimas paskaičiavo 20 darbuotojų po 50 eur, viso 1000 eur. Įmonė įmokas mokės kas ketvirtį. Birželio mėn sumokėjo pirmą įmoką- 250 eur. Tačiau esmė ta, kad per birželio mėn. įmonė papildomai priėmė dar du darbuotojus. O draudimo bendrovė papildomų polisų neatsiųs, nes pagal jų sąlygas vis tiek draudžiami visi darbuotojai.
Klausimas - kaip man tą įmoką per birželio mėn. padalinti? Nors paskaičiuotos įmokos dvidešimčiai darbuotojų, bet ar man tuos 250 eur padalinti iš 22 darbuotojų, esančių birželio 30 dienai, ir visiems pripliusuoti gautą sumą? Ar teisingai galvoju? Gal kas galite pagelbėti? Pirmą kartą susiduriu su pajamomis natūra. Labai dėkoju.
2015-01-22 12:51 Gyventojų pajamų mokestis » FR0573 Metinė A klasės pajamų deklaracija » #1257435
Ačiū labai už patarimus. smile Tai taip ir padarysiu, pasiruošiu žmonių kalba info apie NPD ir duosiu pasiskaityti, nes kitaip garantuotai aiškins, kad čia aš pievų jiems priskaičiavau, tuo labiau, kad pirmi metai kai šioj įmonėje dirbu... Ačiū jum labai, šiek tiek ramiau dabar ant dūšios, nes jau įsivaizdavau, kaip su "šakėm" pas mane eis, kai pamatys savo deklaracijas...
2015-01-22 08:19 Gyventojų pajamų mokestis » FR0573 Metinė A klasės pajamų deklaracija » #1257345
Sveiki,

šiais metais susivedžiau FR0573 forma, ir dabar matau, kad nemažai, kam reikės primokėti GPM, bet taip gavosi dėl to, kad pas mus yra kintantis atlyginimas, priklausomai nuo gamybos, o kai kuriais mėnesiais darbuotojų atlyginimai viršydavo 3192 lt per mėnesį. Tai kaip suprantu, tas viršyjimas tarsi "suvalgė" kitų mėnesių NPD. Ar būvo įmanoma iš mano pusės ką nors padaryti, kad nesigautų jiems skolos? Nes skaičiavau kiekvieną mėnesį, tiek kiek priklausė NPD. Tai dabar mane kaltins, kad nepriskaičiavau jiem mokesčių.... kas galėtų patarti, ką nors ar pagelbėti? Kad bent šiemet pavyktų, ką nors sugalvoti...
2015-01-22 08:13 Bendra » Pakuotės mokestis » #1257342
Laba diena,

šiemet pirmi metai, kai vedu pakuotės apskaitą. Jeigu bendras kiekis per metus yra mažiau nei 0,5 t, suprantu, kad VMI nereikia nieko teikti ir mokėti. O kitoms institucijoms (kokiai aplinkosaugai) taip pat nereikia nieko teikti?
Tai tik vestis pas save apskaitą ir tiek?
Ačiū už pagalbą.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui