jotvingis rašė: Įmonė likviduojama ir reikia savivaldybės archyvui priduoti dokumentus.
Ilgalaikio saugojimo žinau, kad reikia priduoti. Ar reikės priduoti ir kasos , banko ir kitus dokumentus. Pasidalinkite patirtimi, labai prašau

Kiekviena istaiga turi patvirtinusi xxxx metu dokumentu plana.
jame nurodoma kokie dokumentai kiek metu saugomi( pagal galiojancius teises aktus)
Po nauju metu- sie dokumentai susegami pagal archyvo reikalavimus ir surasoma bylu apyrashai.
O jie yra 1- nuolatinio saugojimo
2- ilgo saugojimo
3- trumpo.
1- nuolatinio saugojimo- kiekvienos istaigos buna kitaip.(nekomentuosiu)
2- tai:a:) dir isak personalo klaisimais. b:) asmens saskaitu korteles, c:0 balansas. d:) darbo sutartys( atleistu ), darbuotojo asmens byla, darbo sutarciu registracijos zurnalas, dir isak personalo kl registracijos zurnalas ir t.t. ( cia pagrindinia).
Visi buhalteriniai dokumentai skiriami 3 aprasui (saugomi iki 10 m). Ju galima neformuoti, o laikyti pagal menesius.
Na geriausia viska pasakys to archivo, kuriam pavaldus darbuotojai.
Rekomenduoju 1-2 aprasus susitvarkyti aksmet- paskui (jei dar dirbsite toje imoneje) prasikeiksite.
Tai sakau is patirties( 10m dokumentus tvarkau istaigos uzdarymui--- jau nakty sapnuojasi....sapnuojasi.....