Na man aktuali, vis įlendu pažiūrėt ar kas atsakė, nes asmeniškai aš tai viską į krūvą kraunu
. Neturiu dėžių nuo bananų... o gaila...
Dirbu dvejose įstaigose, kol dirbau vienoje, tai kiekvienais metais, kai jau viską sutvarkydavau, tai paimdavau segtuvą, pvz "kasa" ir Wordu atspausdindavau kas ten sudėta (visus KIO, , kiek kasos knygų lapų,kokie dokumentai pridėti ir t.t), surišdavau (taip kaip kasos knyga, tik neišimdavau iš segtuvo) ir duodavau vadovui peržvelg ir pasirašyt+AV ant lapuko(kad neišsegtų ko), kad ten viskas yra (sutartį sudarydavo tik metams, nes pagal programas dirbau, tad jei jau tektų išeit, tai bent su dokumentų perdavimu, kad problemų nebūtų
) ir į krūvą. O dabar kai dirbu dvejose, tai darbo ir taip per akis, tad tokiais niekais
neužsiimu, jei kur atleis (ar reiks kam) tada ir rūpinsiuos
O kaip gi kiti darot
Kur jūs