Marcelas rašė:
Sveiki, gal galėtumėt patarti.
Situacija tokia: 2016 m. spalio mėn. įmonė sumokėjo už bilietus į parodą, kuri vyks tik 2017 m. gegužės mėn. Taip pat vienas iš atskaitingų asmenų, kuris vyks į parodą su savo kreditine kortele užsakė viešbutį 2017 m. gegužės mėn. (užsakė savo vardu, nes įmonė neturi savo kreditinės kortelės, o debetinės kortelės viešbutis nepriima).
Klausimas:
1) Kada galėsiu fiksuoti komandiruotės sąnaudas už bilietų įsigijimą? Jei tik 2017 m., kokią sąskaitų korespondenciją naudoti dabar, t.y. 2016 m.?
2) Ar galiu atskaitingam asmeniui jau dabar grąžinti sumokėtus pinigus už viešbutį? Jei taip, ar sąskaitų korespondencija būtų tokia:
2016 m. - K Pinigai sąskaitoje, D Atskaitingų asm. skolos;
2017 m. (po parodos aplankymo) K Atskaitingų asm. skolos; D Komandiruotės sąnaudos?
Iš anksto dėkoju už atsakymą.
1. būsimų laikotarpių sąnaudos dabar, o kai komandiruotė įvyks- tada tikros sąnaudos
2.galima, kai jis pateikia įrodymą, kad išleido savo pinigus apskaitote skolą atskaitingam asmeniui, o kai išmokate mažinate skolą atskaitingam asmeniui.
o kai jau gausite viešbučio sąskaitą, tada ir bus sąnaudos, kol kas tai avansas už būsimas paslaugas