Laba diena,
Griebiuosi paskutinio šiaudo čia berašydama
. Perskaičiau visą transportininkų tema (apie 80psl.) ir daug visko, bet visgi ateinu čia paklausti
. Žadu perimti transporto įmonės buhalteriją. Klausimų daaaaug, bet dėl komandiruotės:
1. Labai patiko Loretos parašymas, kad P raidė komandiruotės metu suteikia galimybę neduoti tų poilsio dienų vairuotojui grįžus iš komandiruotės, bet kas yra ta "P". Kad poilsio diena tai dar tiek suprantu, bet ar tai reiškia, kad vairuotojas turi tą dieną iš vis nedirbti (nei vienos darbo valandos tą parą negali būti) ar užtenka tarkim 12val.poilsio tą dieną? Su ofisiniu darbu tokio klausimo net neturėčiau, bet transportas kitaip veikia (vairuotojai patys nenori stovėti parą be darbo, nori padaryt darbą ir namo minti).
2. Kai vairuotojas grįžta iš komandiruotės jis būna namie 1-2 savaites. Šioje įmonėje tabelyje sužymėta tiesiog NA (vairuotojai visai neprieštarauja, artimi santykiai tarp visų čia, o ir patys pabūti su šeima nori), ar taip galima? Prie to paties, jei vairuotojui nebuvo galimybės išnaudoti visų poilsio dienų komandiruotės metu, tai jei iš kart po komandiruotės formint NA ar nesigauna, kad P dienų jis neišnaudoja ir kažkas susikaupia dėl to (tarkim viršvalandžiai ar pan.)
Kiek skaičiau transportininkų temoje tai, kad kai darbdavys darbuotojui neduoda darbo, tai tik jo problemos ir reikia žymėti tą laiką tarp komandiruočių P arba kaip prastovos ne dėl darbuotojo kaltės, bet ar tikrai tai vieninteliai būdai? Darbuotojai tikrai nėra apvagiami, bet tokie pokyčiai mažai įmonei stipriai kirstų per kišenę. Gal yra būdas kaip padaryti, kad ir avis sveika ir vilkas sotus būtų?
Suminė netaikoma, mąstau ar nebūtų gerai jos įvesti, bet dar iki to reikia daug ką permąstyti. Nesu tikra dėl dabartinės buhalterės tabelio žymėjimo ir apmokėjimo teisingumo (K/8 visom "ofisinėm" darbo dienom), gilinuosi dabar, žaliuoju,jaučiu reiks daug temų aplankyti, daug institucijų apskambinti