Atsistoti sveikinantis? Apie etika.

K
kugelis 78
2008-09-25 23:41 kugelis
Laba, klausimas vel nelabai i tema, taciau noriu isgirsti Jusu nuomone, o ne tikslu ir taisyklinga atsakyma.

Ar kiekviena karta sveikindamasis su klientu (visi klientai uz mane vyresni) as tureciau atsistoti? Visados tokiais atvejais sedziu prie kompiuterio, dirbu dizaineriu tame paciame kabinete, kuriame priimami klientai, todel tenka su jais sveikintis - spausti ranka. Nors du greta dirbantys kolegos visados atsistoja sveikindamiesi, taciau nesinori ju aklai kopijuoti.

Man zinoma nei kiek nesunku pasokti nuo kedes ir paspausti ranka, tuo paciu tai ir puiki pramanksta stuburui, taciau man asmeniskai atrodo, kad taip demonstratyviai reiskiama pagarba yra nenuosirdi, tolimesnius santykius nuo pat pradziu padaranti dirbtinais ir nenaturaliais.

Kaip jums atrodo?
L
Linda6 11854
2008-09-26 05:22 Linda6
Pagarba žmogui,ypač vyresniam, ir visai nesvarbu, kas jis yra, turėtų būti įkalta nuo lopšio laikų.Gal tai Jūsų tėvų auklėjimo spragos?
Dabar pasakysiu negražiai:tai dabar taip ir kriuksi tam savo fotely? Na tikras kugelis. smile
Būk tikras vyras, o ne ištižęs plevėsa.
K
kugelis 78
2008-09-26 07:44 kugelis
hehe, fotelyje as tikrai nekriuksiu :)

del pagarbos, tai yra du skirtingi dalykai:
1. pagarbus nuosirdus bendravimas ir elgesys su tam tikru zmogumi
ir
2. formalus pagarbos isreiskimas atsistojant

ar jie visados turi buti drauge?
Petronele Petronele 18330
2008-09-26 08:12 Petronele
O man kaip tik atrodo, kad užtektų tik pasisveikint. Juk tie klientai ne pas Jus visai ateina, jūs nebendraujat. Tikrai, kažkoks perdėtas mandagumas pult visiems užėjusiems rankas spaust. smile Na, man lengva kalbėt, man, kaip moteriai, etiketas leidžia net kepurės nenusiimt smile
2008-09-26 08:16 sanpaulija
tai gal ne pilnai atsistoti, o kilstelti nuo kėdės paduodant ranką. Pas mus taip vieni su kitais sveikinasi...Pilnai atsistoti, kai įpatingas svečias apsilanko smile
L
Loreta13 30842
2008-09-26 08:19 Loreta13
Jei įėjus klientui visas kabinetas pašoktų nuo kėdžių ir išsirikiuotų į eilę rankos paspaudimui, tikrai, taptų juokinga.
Manau, tai priklauso nuo situacijos.
Pasilabinti vertėtų.
Kas labai jau pageidautų paspaust ranką, žinoma, pakilt nuo kėdės.
Bet "perspausti" su tuo nenuoširdžiu mandagumu nevertėtų.
urtele urtele 13511
2008-09-26 08:35 urtele
Nu, jeigu pas kolegas klijentai šniurais eina, tai likusiems nebebūtų laiko ir dirbti. Tupt-stot, tupt-stot .Suprantu, turi būti kažkokie atvejai, kur galima visiems pašokti nuo kėdžių ir pulti sveikintis, gal net per petį papleškenti. smile
Stukyne Stukyne 26
2008-09-26 09:28 Stukyne
Ar tie lankytojai pas Jus ateina?
Kazkokios negeros darbo sąlygos sudarytos darbuotojui.
L
laura9 10597
2008-09-26 09:34 laura9 2011-09-11 05-58

urtele rašė: Nu, jeigu pas kolegas klijentai šniurais eina, tai likusiems nebebūtų laiko ir dirbti. Tupt-stot, tupt-stot

Gera čia mankšta gaunasi smile Aš bandau įsivaizduoti mūsų ofisą, kai visi pultų spausti ranką kievienam atėjusiam smile Pasilabinti galima, bet bėgti spausti ranką, man rodos reikia tam, pas ką ateina ar šiaip jei pažįstami.
Na, o jei jau vis tik spaudžiate ranką, tai ir kilstelėti mandagu būtų smile
K
kugelis 78
2008-09-26 10:20 kugelis
Aciu uz komentarus. Pats niekados nelekiu ir pirmas rankos nekisu :) Tiesiog klientas turi reikala su kitais dviem darbuotojais, o kartais ir su manimi asmeniskai. Negali juk daryti ir taip, kad su jais pasisveikina, o manes "lyg ir nepastebi" :)

Salygos ne tokios jau blogos. Idomu juk, kai zmones apsilanko, sneka, diskutuoja ir pan.

Darau tokias isvadas, kad nereikia aklai vadovautis taisyklemis ir kolegu pavyzdziu. Ziuresiu, kaip ir koks zmogus apsilanko ir atitinkamai pagal situacija ateityje reaguosiu :)
Byla Byla 12118
2008-09-26 10:23 Byla
O man kirba štai kas : (įmonėje dirbu 6 mėnesiai).
Man tenka pereiti per kabinetą kuriame aptarnaujami klijentai, priimami užsakymai, nes mano kabinetas yra už realizacijos. Direktorius išlindęs iš savo kabineto, priimamajame visada sako "laba diena" jei ten kas yra. O aš-jei pažystu klijentą-sveikinuosi, jei ne-nesisveikinu. Bet nežinau kaip reikėtų elgtis pagal "etiketą" . Na iš direktoriaus "strėlių" dar negavau. O kaip manote jūs kolegos?
mariska mariska 8625
2008-09-26 10:30 mariska 2011-09-11 05-58

Byla rašė: O man kirba štai kas : (įmonėje dirbu 6 mėnesiai).
Man tenka pereiti per kabinetą kuriame aptarnaujami klijentai, priimami užsakymai, nes mano kabinetas yra už realizacijos. Direktorius išlindęs iš savo kabineto, priimamajame visada sako "laba diena" jei ten kas yra. O aš-jei pažystu klijentą-sveikinuosi, jei ne-nesisveikinu. Bet nežinau kaip reikėtų elgtis pagal "etiketą" . Na iš direktoriaus "strėlių" dar negavau. O kaip manote jūs kolegos?


Manau, kad nepažįstamą klientą tai gali sutrykdyti, išblaškyti. Manau, jei vyksta rimtas pokalbis tarp jo ir vadybininko tikrai neverta šaukti "Laba diena", net jeigu jį ir pažįstate, nebent esate priverstas kokiu reikalu prieiti prie to vadybininko su kuriuo bendrauja klientas.
Manau reikia atsiminti, kad išblaškytas pardavimo procesas ar derybos nėra gerai firmai.
Žinoma jei pažįstamas klientas gurkšnoją kavą ir kažko laukia, tai kodėl nepersimetus su juo vienu kitu žodeliu, kad ir apie orą. smile
klem klem 3973
2008-09-26 11:07 klem 2011-09-11 05-58

prosas rašė: Prie ko čia etika?
Reikia taip, reikia kitaip ...
Klientas iš esmės yra piniginė, iš kurios reikia išsiimti pinigų.
Nei jis draugas, nei brolis.
Nei jo gerbi, nei negerbi. Atėjo - išėjo.
Ir su kiekvienu klientu vis kitaip.
Vienas geriau jausis, jei išvis neatsistosi ir mažai kreipsi dėmesio.
Kitam tiks saikingas dėmesys.
O kitam reikės ir į subinę sulyst.
Kokia situacija - tokia ir etika :)

smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui