Byla rašė: O man kirba štai kas : (įmonėje dirbu 6 mėnesiai).
Man tenka pereiti per kabinetą kuriame aptarnaujami klijentai, priimami užsakymai, nes mano kabinetas yra už realizacijos. Direktorius išlindęs iš savo kabineto, priimamajame visada sako "laba diena" jei ten kas yra. O aš-jei pažystu klijentą-sveikinuosi, jei ne-nesisveikinu. Bet nežinau kaip reikėtų elgtis pagal "etiketą" . Na iš direktoriaus "strėlių" dar negavau. O kaip manote jūs kolegos?
Manau, kad nepažįstamą klientą tai gali sutrykdyti, išblaškyti. Manau, jei vyksta rimtas pokalbis tarp jo ir vadybininko tikrai neverta šaukti "Laba diena", net jeigu jį ir pažįstate, nebent esate priverstas kokiu reikalu prieiti prie to vadybininko su kuriuo bendrauja klientas.
Manau reikia atsiminti, kad išblaškytas pardavimo procesas ar derybos nėra gerai firmai.
Žinoma jei pažįstamas klientas gurkšnoją kavą ir kažko laukia, tai kodėl nepersimetus su juo vienu kitu žodeliu, kad ir apie orą.