Darbo užmokesčio skaičiavimas

Rolf Rolf 17196
2008-06-27 12:36 Rolf 2011-09-11 05-52

virgiuke rašė: Kaip reikia skaičiuoti tą išeitinę, ar imti tuos 400, ar kokį vidurkį? ir ar mokesčiai nuo tų sumų atskaitomi kaip ir nuo visų kitų?


8. Tais atvejais, kai teisės aktais, kolektyvine ar darbo sutartimis garantuojamas vidutinis darbo užmokestis (jo dalis) ar kelių vidutinių darbo užmokesčių suma nenurodant konkrečios datos (išeitinė išmoka ir kita), vidutinis darbo užmokestis apskaičiuojamas taip: darbuotojo vidutinis vienos darbo dienos užmokestis (apskaičiuotas laikantis šios Tvarkos) dauginamas iš metinio vidutinio mėnesio darbo dienų skaičiaus (pagal darbuotojo ar įmonės darbo (pamainos) grafiką).

Mokesčiai tokie pat, kaip ir nuo DU.
V
virgiuke 1307
2008-06-27 12:46 virgiuke 2011-09-11 05-52

Rolf rašė:

virgiuke rašė: Kaip reikia skaičiuoti tą išeitinę, ar imti tuos 400, ar kokį vidurkį? ir ar mokesčiai nuo tų sumų atskaitomi kaip ir nuo visų kitų?


8. Tais atvejais, kai teisės aktais, kolektyvine ar darbo sutartimis garantuojamas vidutinis darbo užmokestis (jo dalis) ar kelių vidutinių darbo užmokesčių suma nenurodant konkrečios datos (išeitinė išmoka ir kita), vidutinis darbo užmokestis apskaičiuojamas taip: darbuotojo vidutinis vienos darbo dienos užmokestis (apskaičiuotas laikantis šios Tvarkos) dauginamas iš metinio vidutinio mėnesio darbo dienų skaičiaus (pagal darbuotojo ar įmonės darbo (pamainos) grafiką).

Mokesčiai tokie pat, kaip ir nuo DU.

Tai jei birželio 30d atleidžiam tai jo vidutinis vienos dienos DU imtusi palei birželį, t.y. 400:20=20 lt?
ir kaip tada tas metinis apsiskaičiuotų?
Rolf Rolf 17196
2008-06-27 12:53 Rolf 2011-09-11 05-52

virgiuke rašė: Tai jei birželio 30d atleidžiam tai jo vidutinis vienos dienos DU imtusi palei birželį, t.y. 400:20=20 lt?
ir kaip tada tas metinis apsiskaičiuotų?


VDU skaičiuojamas iš 3 mėnesių, tai būtų 04,05,06mėn.
www.buhalteris.lt/get.php?f.154820
Metinis vidutinio mėnesio darbo dienų skaičius, esant 5d.d. savaitei yra 20,7
V
virgiuke 1307
2008-06-27 13:02 virgiuke 2011-09-11 05-52

Rolf rašė:

virgiuke rašė: Tai jei birželio 30d atleidžiam tai jo vidutinis vienos dienos DU imtusi palei birželį, t.y. 400:20=20 lt?
ir kaip tada tas metinis apsiskaičiuotų?


VDU skaičiuojamas iš 3 mėnesių, tai būtų 04,05,06mėn.
www.buhalteris.lt/get.php?f.154820
Metinis vidutinio mėnesio darbo dienų skaičius, esant 5d.d. savaitei yra 20,7

Tai ar gerai galvoju:
400+400+400 (04,05,06 mėn.) : 62 darbo dienų= 19.35 lt
19.35 x 20.7 = 400,55 lt
400,55 + 400,55 =801,10 - tai ir bus priskaičiuota 2 mėn išeitinė kompensacija
Rolf Rolf 17196
2008-06-27 13:13 Rolf 2011-09-11 05-52

virgiuke rašė: Tai ar gerai galvoju:


Skaičiavimo eiga teisinga, tik VDU teks imti birželio mėnesio,t.y.20 litų, kadangi 3-jų mėn. VDU negali būti mažesnis už skaičiuojamo mėnesio VDU.
V
virgiuke 1307
2008-06-27 13:27 virgiuke 2011-09-11 05-52

Rolf rašė: tik VDU teks imti birželio mėnesio,t.y.20 litų,

Taip, tiesa, kažkaip nepagalvojau tuo momentu.
O juk jam priklauso ta išeitinė , kai žmogus išeina iš darbo pagal 128 str., dėl to kad jam du mėnesius nėra mokamas atlyginimas(jau nemokėta už balandį, už gegužę)?
Rolf Rolf 17196
2008-06-27 13:41 Rolf 2011-09-11 05-52

virgiuke rašė:
O juk jam priklauso ta išeitinė , kai žmogus išeina iš darbo pagal 128 str., dėl to kad jam du mėnesius nėra mokamas atlyginimas(jau nemokėta už balandį, už gegužę)?


Priklauso.
Nutraukus darbo sutartį kitais pagrindais, kai nėra darbuotojo kaltės (darbuotojo pareiškimu dėl svarbių priežasčių (DK 127str. 2 d.), dėl nepriklausančių nuo darbuotojo aplinkybių (DK 128 str.), taip pat nutraukiant darbo sutartį be įspėjimo (DK 136 str. 1 d. 4, 5 p.)), darbuotojui išmokama jo 2 mėnesių vidutinio darbo užmokesčio dydžio išeitinė išmoka, jeigu įstatymai ar kolektyvinės sutartys nenustato kitaip
loko loko 717
2008-07-01 08:18 loko 2011-09-11 05-53
Ar jau įsigaliojo šis DK pakeitimas (kai už šventines dienas darbuotojui nedirbant būtų mokamas neuždirbtas DU)?:

162 straipsnio papildymas 3 dalimi
Papildyti straipsnį 3 dalimi:
“3. Švenčių dienomis darbuotojui garantuojamas jo vidutinis darbo užmokestis visose darbovietėse. Vidutinio darbo užmokesčio apskaičiavimo tvarką nustato Vyriausybė.”


Jei taip, tai gal yra kokių komentarų su pavyzdžiais.
Tininga Tininga 50021
2008-07-01 08:30 Tininga 2011-09-11 05-53

loko rašė: Ar jau įsigaliojo šis DK pakeitimas (kai už šventines dienas darbuotojui nedirbant būtų mokamas neuždirbtas DU)?:

162 straipsnio papildymas 3 dalimi
Papildyti straipsnį 3 dalimi:
“3. Švenčių dienomis darbuotojui garantuojamas jo vidutinis darbo užmokestis visose darbovietėse. Vidutinio darbo užmokesčio apskaičiavimo tvarką nustato Vyriausybė.”


Jei taip, tai gal yra kokių komentarų su pavyzdžiais.

Neįsigaliojo.
loko loko 717
2008-07-01 08:33 loko
ar data vėlesnė ar dar nepriėmė?
Nira Nira 570
2008-07-01 08:41 Nira
Na va atejo pas mane direktorius ir sako... girdejau kad seimas patvirtino toki dalyka, kad dabar reikes moketi sargams triguba atlyginima uz naktini darba, bet as tai to negirdejau kazkaip, gal kas girdejo? prasvieskite prasau :)
Tininga Tininga 50021
2008-07-01 08:45 Tininga 2011-09-11 05-53

loko rašė: ar data vėlesnė ar dar nepriėmė?

Paprasčiausiai paskaitykite darbo kodeksą. Kam spėlioti?...

www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_...
Tininga Tininga 50021
2008-07-01 08:48 Tininga 2011-09-11 05-53

Nira rašė: Na va atejo pas mane direktorius ir sako... girdejau kad seimas patvirtino toki dalyka, kad dabar reikes moketi sargams triguba atlyginima uz naktini darba, bet as tai to negirdejau kazkaip, gal kas girdejo? prasvieskite prasau :)

Na apie tai diskusija verda jau ne vieną mėnesį berods...
Pvz. čia:
tax.lt/postx10289-0-100.html
E
ErikaJ 104
2008-07-08 20:35 ErikaJ 2011-09-11 05-53
Laba diena,

ar galite patikslinti:
Darbuotojo darbo uzmokestis (pagal sutarti) 2000 lt/ men,
(): 320
GPM (24%): 403.20
Socialinio draudimo mokestis (3%): 60.00
Socialinio draudimo mokestis (30.98%): 619.60
Įmokos į garantinį fondą: 4.00
Darbuotojui pervedama 1536.80 , TAIP?

Toks atlyginimas ir mokamas kiekviena menesi? Ar yra kazkokios priezastys, kai jis mokamas mazesnis?
Atsiprasau, jeigu klausimas pasirodys kvailas.
Aciu :)!
Elvusia Elvusia 19998
2008-07-08 20:50 Elvusia
Taip, į rankas 1536,80 Lt.
Priežastys...
Gal koks vykdomasis raštas iš antstolių kabo?
E
ErikaJ 104
2008-07-08 21:47 ErikaJ
Aciu, Elvusia.

Labai keista, bet ne.
Mano vienam draugui pervede maziau Lt negu visada.
Buhaltere atostogauja, tai ir kreipiausi i Jus :)

Vienintelis pasiaiskinimas is darbdavio- taip reikia smile
Man ir pasirode keista- juk galejo is vokelio sumazinti atlyginima,
bet ne oficalu..

Aciu dar karteli!
A
AgeNt 131
2008-07-08 21:50 AgeNt
Sveiki,

Norejau paklausti jei esu UAB savininkas, ar galiu isidarbinti pusei etato? Ir kokie butu mokesciai? :)
Tokie patys kaip minimumo tik perpus mazesni ar kaip?
Dekui
L
Loreta13 30842
2008-07-08 21:58 Loreta13 2011-09-11 05-53

AgeNt rašė: jei esu UAB savininkas, ar galiu isidarbinti pusei etato? Ir kokie butu mokesciai?
Galite kiek norite laiko dirbti bet kuriose pareigose.
(DK ribose)
Mokesčiai priklausys nuo daugelio dalykų:
ar tai bus pagrindinė darbovietė
kiek gausite atlyginimo
kiek turite nepilnamečių vaikų
ar esate išsiskyrusi
ar įgali :)) (Nuo to priklauso )
mic.vmi.lt/filedownload.do?id=1000005923
A
AgeNt 131
2008-07-08 22:05 AgeNt 2011-09-11 05-53

Loreta13 rašė:

AgeNt rašė: jei esu UAB savininkas, ar galiu isidarbinti pusei etato? Ir kokie butu mokesciai?
Galite kiek norite laiko dirbti bet kuriose pareigose.
(DK ribose)
Mokesčiai priklausys nuo daugelio dalykų:
ar tai bus pagrindinė darbovietė
kiek gausite atlyginimo
kiek turite nepilnamečių vaikų
ar esate išsiskyrusi
ar įgali :)) (Nuo to priklauso )
mic.vmi.lt/filedownload.do?id=1000005923


Ten pagal skaiciuokle nelabai tiksliai gaunasi lyg ;)

Na esu vedes, turiu viena vaika nera pilnametis ;) esu igalus ;) pusei etato 400Lt atlyginimas lyg minimalus :) Tai va mazdaug kiek valstybei tureciau sumoketi? :)
E
ErikaJ 104
2008-07-08 22:13 ErikaJ
As taip pat esu uab'o savininke. Dirbu 4 val, gaunu 400 lt smile mokesciams papildomai sumoku 155.92, o man lieka is tu 400 mazdaug apie 370 lt
Tikiuosi taip smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui