Tininga rašė:
sandrutia rašė:
Aš pažymėjau tabelyje kaip dirbtas dienas, nes jokio pranešimo sodrai nėra. O jis sukėlė vajų, kad jis turi info...
O gavo jis ale iš kito "buhalterio", tik aš nesuprantu koks buhalteris gali taip informuoti...
Info - tai ne VBS... Tegul konkretizuoja... Nereikia kurti savų įstatymų, jų ir taip pakanka
Aišku, įmonei nedraudžiama leisti darbininkams nedirbti ir už tai mokėti pinigus
Taip, aš tą patį jam sakau, kad įstatymai neprieštarauja mokėti darbuotojui, nors jis ir ne dirbo :)
Dar dėl pačios darbo sutarties. Ar tinkamas toks parašymas, kad jie dirba pagal individualų grafiką, nes jie viena dieną dirba 5 val, kitą 8 val, o kitą tik 2, viskas pagal darbo krūvį. Jiems yra pagrindinis darbas. Galima taip ir apmokėti pagal tiek kiek jie išdirbo?