2015-10-01 11:19
Paulinada
Prašau pagalbos...
1) įkūrėme UAB, rengiu sau darbo sutartis, nes būsiu ir direktorė ir buhalterė. Esmė tokia, kad dirbu pagrindinėje darbovietėje 5 d. per sav. 8 val per dieną alga popieriuje 461,5 eur. Nuo gruodžio mėn. išeinu į dekretą, liksiu dirbti tik įsteigtame uabe. Renkuosi pirmus metus gauti 70proc ir 40 proc antrus metus auginimo pinigėlių. Kaip patartumėte pasirengti direktorės darbo sutartį ir buhalterės, kad ir įmonės veikla galėtų vykti be trikdžių ir aš nenukentėčiau labai stipriai pirmais metais gaudama motinystės atostogų pinigėlius. Nes skaičiau ligos ir motinystės įstatyme, kad pirmus metus jeigu gaunama pajamų, tai tų pajamų suma mažinama motinystės išmoka.
2) aš esu įmonės steigėja, ar galiu direktorės darbo sutartį pasirašyti su savimi? ar turiu rašytis su kitu akcininku?