Ancksi rašė:
sveiki,
esu naujai iskepta buhaltere ir man labai reikalinga patyrusiu buhalteriu pagalba. Vienas darbuotojas sugalvojo imoneje dirbti po 60val per savaite (40val dirbti pagrindini darba ir 20val papildoma). Ar mes galime darbo sutartyje irasyti toki papildyma? ar reikia sudaryti dvi darbo sutartis? Ir kaip su darbo laiko apskaitos/uzmokescio ziniarasciais, ar reikes pildyti atskirus?
DK144 straipsnis. Darbo laiko trukmė
1. Darbo laikas negali būti ilgesnis kaip keturiasdešimt valandų per savaitę.
2. Kasdieninė darbo laiko trukmė neturi viršyti aštuonių darbo valandų. Išimtis gali nustatyti įstatymai, Vyriausybės nutarimai ir kolektyvinės sutartys.
3. Maksimalus darbo laikas, įskaitant viršvalandžius, per septynias dienas neturi viršyti keturiasdešimt aštuonių valandų.
5. . Darbuotojų, dirbančių ne vienoje darbovietėje
arba vienoje darbovietėje, bet pagal dvi ar daugiau darbo sutarčių, darbo dienos trukmė negali būti ilgesnė kaip dvylika valandų.
Antros sutarties reikia