Sveiki,
padėkit prašau. Sąžiningai peržiūrėjau visą/ man reikia GPPK inventorizacijos pavyzdžio. skaitau taisykles ten reikia tu
ri būti atskirai nurodoma sunaudotų ir atiduotų į kasą (buhalteriją) arba atsakingam asmeniui grąžintų bei sugadintų blankų kiekiai, serijos ir numeriai, kam atiduoti sugadinti blankai.
Dar Atsakingas asmuo ne rečiau kaip kartą per ketvirtį patikrina, ar atskaitingas asmuo atsiskaitė už visus panaudotus kvitus ir įnešė į kasą arba sąskaitą banke visus pagal kvitus gautus pinigus.
Tuo tikslu atliekama kiekvienos rūšies kvitų blankų inventorizacija ir pagal kiekvieną kvitų rūšį surašomas inventorizacijos aktas.
Radau vieną tokį, bet nelabai tinkamą, ten nenurodyta nei sunaudoti, nei sugadinti.
Tiesiog nežinau kaip tokią inventorizaciją atlikti, kad matytusi ir sunaudoti, ir likutis, ir pinigų atsiskaitymas. Na jei pamatyčiau kaip kiti daro ir pildo butų lengviau