blackgate rašė: Būna taip, kad buhalteriai įnirtingai beieškodami senų klaidų, nepamato, kaip patys jų privelia. Negaiškit laiko kaltinant buvusią kolegę, susitvarkykit visus galus, kiek įmanoma ir tvarkykit einamojo laikotarpio apskaitą.
Labai teisingai:)))
Dažnai atėjęs naujas į darbą laaaabai nori pasirodyti protingesniu už buvusį ir demonstruoti tai, rodant ankstesniojo klaidas ar paprasčiausiai tik kitaip sudėtus dokumentus:))) Juk kiekvienas savo betvarkėje geriau viską randa, negu kito tvarkoje
O toks atujusiojo noras pasirodyti protingesniu laaabai dažnai atstumia, ir jis tik susikuria tuo ne tik vadovų, bet ir viso kolektyvo priešpriešą sau.
Jeigu kažkas nepatinka, kaip sudėliota, padėta, įrašyta, nepadaryta iki galo ir t.t., tyliai ramiai susitvarkyk, susidėliok kaip tau geriau ir dirbk toliau - vadovai ir kolektyvas įvertins žyyymiai geriau ir palaikys tikrai protingu žmogumi. O pastebėję, kad viską puikiai susitvarkai (ir senas klaidas, irtoliau), gal netgi paliks dirbti ir toliau, ne tik kol grįš buvęs darbuotojas į darbą:))