2013-01-09 15:38
Vilma10
Sveiki, gal maždaug ant kelio užvestumėte.
Įmonė Kaune, statybinė, apyvarta apie 3 mln, darbuotoju apie 30, didelė kaita, visa personalo apskaita (rašyti prašymus už darbuotojus, įsakymai, nemokamų, pravaikštų forminimas, prastovos, darbo sutarčių surašymas), kelionės lapai (apie 8 auto), komandiruotės kas mėnesį(apiforminti nuo-iki), gaunamų sąskaitų apie 200, išrašomų apie 15 (išrašyti nereikia), banko sąskaitų 6, nurašymai, kitų įsakymų surašymas, objektų nemažai, na visa apskaita nuo-iki, direktorius tik sąskaitas suneša.
Yra papildoma veikla-tarpininkavimas, vežant krovinius-gaunamų sąskaitų apie 20, išrašomų ir maždaug tiek.
Jau kiek minimaliai trauktų toks darbas?