LinaBut rašė: Dar klausimėlis.
Mūsų bendrijoje grynų pinigų nėra- viskas per banko pavedimus ir kartais pirmininkas ką nors nuperka pasinaudodamas banko kortele.
Ar reikia pildyti tokioms išlaidoms
kasos išlaidų orderius, kasos knygą (juk kasos kaip ir nėra)? Ankstesnės buhalterės pildė, taip pat pildė ir avansines apyskaitas.
Tai ne kasmėnesiniai atsiskaitymai už paslaugas, dėl kurių man nekyla jokių klausimų. Tarkim, buvo atliktas šioks toks remontas, langai pakeisti, nupirkta dažų, kt. ūkio prekių ir pan.
Yra faktūros, čekiai taip pat prekių (paslaugų) pirkimo-pardavimo kvitai.
Patarkite, prašau.
Labai dėkinga. Taip ir mokausi
Banko dokumentuose parasai AVANSO APYSKAITA-
viska sutvarkai prisegi s/f. čekiukus ir viskas ,jei pirmininkas mokejo savo pinigais
pervedi jam i jo asmenine saskaita nurodydama -avnso apyskaita.
kaip patare
klem
- ant kitos s./f. pusės parašyti, kad sunaudota ten ir ten, pasirašo .