Renatele rašė: dnsb_eu rašė:
Na gal išties.... reiktų pačių teisininkų paklausti...
DNSB įstatymo 29 straipsnis "Bendrijos nario pareigos";
6) apmokėti bendrijos nustatytas išlaidas, susijusias su namo bendrojo naudojimo objektų valdymu, priežiūra, remontu ar tvarkymu
pagal įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytus privalomus statinių naudojimo ir priežiūros reikalavimus, taip pat žemės sklypo naudojimu ir priežiūra, proporcingai jo daliai bendrojoje nuosavybėje;
Bet galų gale vistiek manau, kad idėja gera :) kolkas geriausia, ką žinojau... :)
P.S. Reikia lėkti ir žiūrėti tuos "privalomus statinių naudojimo ir priežiūros reikalavimus".
čia ne aš sugalvojau, o Kauno DNSB asociacijos pirmininkas patarė. Manau jis tikrai žino ką sako.
o ir šiaip viskas labai logiška.
Taip geriausia visais klausimais kreiptis DNSB asociacija.
Pasikartosiu ka rasiau kitoje temoje -
Daugiabuciu namu bendrija
tax.lt/postx9866-0-180.html
Norėdami kreiptis į pareigūnus gyventojai turi pateikti ne tik savo samprotavimus, bet ir dokumentus, galinčius patvirtinti šiuos įtarimus.Tačiau dažnai pirmininkai ar buhalteriai, kontrolės organų nutarimu baimindamiesi kaltinimų, susipažinti su dokumentais gyventojams neleidžia.
Įstatymas numato, kad bendrijos valdyba bei bendrijos pirmininkas per 5 darbo dienas nuo bendrijos nario kreipimosi dienos privalo suteikti jam informaciją apie valdymo ir kontroles nutarimus, turtą, lėšas, įmokas ir kitus privalomus mokesčius, susijusius su bendrijos veikla.
Valdybai draudžiama riboti revizijos komisijos ar revizoriaus įgaliojimus ar kitaip trukdyti jos darbą.