Individuali įmonė

B
birdy 251
2009-01-15 13:05 birdy 2011-09-11 06-06
[quote=ilona1975]Labas,buvau vakar seminare, išlieka tie 25000 lengvata, sodrai mokam avansus po 182.40, o metų gale iš apmokestinamų pajamų atėmus pelno mokestį x 28,5%sumokėsi dar skirtumą, jei pelno nebus avansų niekas negražins.

na jau na jau sodrai jokiu avansu neprivaloma moketi. galima moketi. o jei toks busi geras ir mokesi ketvirtinius tai jie turi buti ne mazesni nei...
V
vpp 1010
2009-01-15 13:06 vpp 2011-09-11 06-06
[quote=ilona1975]Labas,buvau vakar seminare, išlieka tie 25000 lengvata, sodrai mokam avansus po 182.40, o metų gale iš apmokestinamų pajamų atėmus pelno mokestį x 28,5%sumokėsi dar skirtumą, jei pelno nebus avansų niekas negražins.
Tai čia nieko naujo, tai ir taip buvo aišku. O gal kalbėjo, kai sodros mokesčio įmokas priskirti prie leidžiamų atskaitymų. Čia dar ne viskas aišku.
O
optimist 48
2009-01-15 13:11 optimist
[quote="birdy"] savinko reikmems isimti pinigai mazina pelna? [quote]

smile tikrai smile
V
vpp 1010
2009-01-15 13:23 vpp
Iš DELFI konferencijos su SADM sekretore A. Morkūniene:

Lenardas: 11:04
norėčiau syžinoti ar individualių įmonių savininkai kuriems mokesčiai padidėjo daugiau nei 2 kartus galės gauti susirgus biuleteni, ar uždarius įmonę, galės bedarbio pašalpą gauti ( nes mokesčiai didžiausi iš visų apmokestinamu grupių)?

A.Morkūnienė: 11:47
Ne, nes individualių įmonių savininkai draudžiami tiktai pensijų ir motinystės draudimu. jų įmokos tarifas yra toks pat kaip ir kitoms grupėms, nes ir išmokos yra skaičiuojamos taip pat
A
Analitikas 100
2009-01-15 13:44 Analitikas 2011-09-11 06-06

vpp rašė: Iš DELFI konferencijos su SADM sekretore A. Morkūniene:

Lenardas: 11:04
norėčiau syžinoti ar individualių įmonių savininkai kuriems mokesčiai padidėjo daugiau nei 2 kartus galės gauti susirgus biuleteni, ar uždarius įmonę, galės bedarbio pašalpą gauti ( nes mokesčiai didžiausi iš visų apmokestinamu grupių)?

A.Morkūnienė: 11:47
Ne, nes individualių įmonių savininkai draudžiami tiktai pensijų ir motinystės draudimu. jų įmokos tarifas yra toks pat kaip ir kitoms grupėms, nes ir išmokos yra skaičiuojamos taip pat


Į marmužę už tokias kalbas duoti reikėtų. Mokesčiai IĮ vos ne didžiausi gaunas, o valstybė iš jų dar tyčiojas...
B
birdy 251
2009-01-15 13:48 birdy
kad ta morkuniene visai kosmonaute... paziurekite ka ji sako

„Manau, kad bet kuriuo atveju tikrai apsimoka dirbti"

PYZ****C
V
vpp 1010
2009-01-15 13:52 vpp 2011-09-11 06-06
Nors čia kalba eina apie individualią veiklą, bet atsakymas gali būti aktualus ir individalioms įmonėms. Jis parodo Morkūnienės kompetenciją.

Marija: 11:03
Del mokesciu nuo individualios veiklos(pagal pazyma) pajamu skaiciavimo iki siol nei VMI nei Sodroje neimanoma gauti issamios konsultacijos. Pagal tinklapiuose prieinama informacija GPM skaiciuojamas is pajamu atemus leidziamus atskaitymus (tame tarpe ir VSD bei ), o VSD skaiciuojamas is pajamu atemus GPM. Iseitu - norint suskaiciuoti moketinus mokescius reikia spresti 3 nezinomuju lygciu sistema. O tai ne kiekvienam ikandama - taip pat ir VMI bei Sodros konsultantams. Gal pagelbesite mokesciu moketojams ir idesite ta skaiciuokle i Sodros tinklapi?

A.Morkūnienė: 11:42
Nereikia spręsti lygčių. Tiesiog reikia įvertinti būsimas pajams, atimti iš jų būsimas sąnaudas šioms pajamoms uždirbti, tada suskaičiuoti GPM. Gautą GPM dar kartą atimti iš grynųjų pajamų ir tada suskaičiuoti įmoką "Sodrai".


Taigi, baikit jūs su savo formulėm. Tiesiog įvertinkit savo būsimas pajamas ir išlaidas ir sumokėkit visus mokesčius (geriau avansu).
I
IR68 268
2009-01-15 13:56 IR68
Sveiki, gal kas tiksliai žinot , ar už 2009 metus Sodrai IĮ moka TIK 28,5%, ar dar ir įmokos BP ir PPD? smile Nes vakar kai klausiau savo inspektorės tai sumurmėjo kad turbut ir senus ir naujus mokesčius reikės mokėti, bet tiksliai Nežino.... smile
W
Wena 51
2009-01-15 13:59 Wena
Gal dabar visiems reikia pakeisti IĮ į UAB? ar UAB mokeščiai mažesni?
I
IR68 268
2009-01-15 14:02 IR68 2011-09-11 06-06

Wena rašė: Gal dabar visiems reikia pakeisti IĮ į UAB? ar UAB mokeščiai mažesni?

Aš irgi apie tą galvoju, bet negaliu apsispręsti ką daryti... smile
V
vpp 1010
2009-01-15 14:03 vpp 2011-09-11 06-06

Wena rašė: Gal dabar visiems reikia pakeisti IĮ į UAB? ar UAB mokeščiai mažesni?

Galima įdarbinti šeimos narį, darbo santykiams mokesčiai mažesni.
UAB savininkui nuo dividendų mokesčiai dar mažesni, bet sudėtingesnė buhalterija.
W
Wena 51
2009-01-15 14:15 Wena
Tai sakot, idarbinti pvz žmona, mokėti jai pvz 5000 atlyginimą ir taip sumažinti pelną? ir senatvės pensija bus didesnė... jeigu neišsiskirs...
R
ritaged 53
2009-01-15 14:19 ritaged 2011-09-11 06-06

Wena rašė: Gal dabar visiems reikia pakeisti IĮ į UAB? ar UAB mokeščiai mažesni?

mes ir galvojam. skaiciavom kaip sugebejom, isvada gavosi, jei pajamos nera dideles viskas panasiai, o didejant uab akivaizdziai apsimoka . Dar gpm 15%, 6% psd isisimant ( ne 9% kaip i.į.)dividentus moki, (soc, draud, 2.85 nelieka)o cia visai nesvarbu ar isimti ar ne pinigai.
tada savinkas gali formintis ir ir pagal darbo sutarti,
V
vpp 1010
2009-01-15 14:23 vpp 2011-09-11 06-06

Wena rašė: Tai sakot, idarbinti pvz žmona, mokėti jai pvz 5000 atlyginimą ir taip sumažinti pelną? ir senatvės pensija bus didesnė... jeigu neišsiskirs...


Aš esu paskaičiavęs, kad nuo darbo santykių bendra mokesčių našta yra 42%, o nuo IĮ savininko išimtų pinigų - apie 52% (jeigu metinis pelnas apie 100000 Lt). Taigi, galima sutaupyti apie 10%.
A
Analitikas 100
2009-01-15 14:24 Analitikas 2011-09-11 06-06

Wena rašė: Tai sakot, idarbinti pvz žmona, mokėti jai pvz 5000 atlyginimą ir taip sumažinti pelną? ir senatvės pensija bus didesnė... jeigu neišsiskirs...


Tik tada ta pati Sodra ir FNTT pradės kabinėtis, kodėl priimta, kodėl toks užmokestis ir t.t. gi dabar vajus prasidėjo prieš bandančius neteisėtai gauti motinystės pašalpas. smile
L
lorave 26
2009-01-15 14:24 lorave
Laba diena,
norėčiau pasitikslinti, ar teisingai supratau:
1. IĮ savininkas, papildomai dirbantis kitoje įmonėje pagal darbo sutartį, mokėti avansinių socialinio draudimo bei privalomojo sveikatos draudimo mokesčių neprivalo.
2. IĮ savininkas, sulaukęs pensijinio amžiaus, mokėti avansinių socialinio draudimo bei privalomojo sveikatos draudimo mokesčių neprivalo.
3. IĮ savininkas, niekur kitur nedirba bei dar ne pensininkas, kas mėnesį moka privalomajį sveikatos draudimą, mokėti avansinį socialinio draudimo mokestį neprivalo.
zydrutez zydrutez 1038
2009-01-15 14:27 zydrutez 2011-09-11 06-06

Daliona rašė:

savininkas rašė:

optimist rašė: smile ar turim aiškumą dėl individualios įmonės savininko, dirbančio dar ir pagal darbo sutartį, valstybinio socialinio draudimo įmokų mokėjimą smile

Tikrai, juk jei dirbi, tai avansu nebereikia mokėti.
O kaip tada su VSD - ar analogiškai, ar lietuviškai, t.y. nelogiškai...? smile
Gal kas matėt kur nors kokį komentarą?

VSD įmokas reikės mokėti po 182,4 Lt per mėnesį arba x3 per ketvirtį.

iš kur jūs tokias sumas traukiat smile 72 litai per mėnesį, arba po metų 864 litai
pupyte pupyte 696
2009-01-15 14:47 pupyte 2011-09-11 06-06

zydrutez rašė:

Daliona rašė:

savininkas rašė:

optimist rašė: smile ar turim aiškumą dėl individualios įmonės savininko, dirbančio dar ir pagal darbo sutartį, valstybinio socialinio draudimo įmokų mokėjimą smile

Tikrai, juk jei dirbi, tai avansu nebereikia mokėti.
O kaip tada su VSD - ar analogiškai, ar lietuviškai, t.y. nelogiškai...? smile
Gal kas matėt kur nors kokį komentarą?

VSD įmokas reikės mokėti po 182,4 Lt per mėnesį arba x3 per ketvirtį.

iš kur jūs tokias sumas traukiat smile 72 litai per mėnesį, arba po metų 864 litai



minimali alga 800 lt. X 9 proc ir gaunasi 72 lt. kas menesi. Sia suma II savininkas mokas IS SAVO LESU, t.y. is savo asmenines saskaitos , imokos kodas 1811

buvau sodroj ir inspektore PABREZE, KAD REIKIA MOKETI IR 182.4, tai yra tas anksciau vadinamsas BP., o po mokestiniu metu mokes nuo uzdirbtu pajamu, skirtuma.
dianaaa dianaaa 1637
2009-01-15 15:06 dianaaa 2011-09-11 06-06
minimali alga 800 lt. X 9 proc ir gaunasi 72 lt. kas menesi. Sia suma II savininkas mokas IS SAVO LESU, t.y. is savo asmenines saskaitos , imokos kodas 1811

Bet jei IĮ savininkas dirba pagal DS - juk neprivalo mokėti? Tik mokėtų 9 proc nuo pelno

buvau sodroj ir inspektore PABREZE, KAD REIKIA MOKETI IR 182.4, tai yra tas anksciau vadinamsas BP., o po mokestiniu metu mokes nuo uzdirbtu pajamu, skirtuma.


Bet jei IĮ savininkas dirba pagal DS - taip pat neprivalo mokėti, tik nuo pelno 28,5 proc
zydrutez zydrutez 1038
2009-01-15 15:13 zydrutez 2011-09-11 06-06

dianaaa rašė: minimali alga 800 lt. X 9 proc ir gaunasi 72 lt. kas menesi. Sia suma II savininkas mokas IS SAVO LESU, t.y. is savo asmenines saskaitos , imokos kodas 1811

Bet jei IĮ savininkas dirba pagal DS - juk neprivalo mokėti? Tik mokėtų 9 proc nuo pelno

buvau sodroj ir inspektore PABREZE, KAD REIKIA MOKETI IR 182.4, tai yra tas anksciau vadinamsas BP., o po mokestiniu metu mokes nuo uzdirbtu pajamu, skirtuma.


Bet jei IĮ savininkas dirba pagal DS - taip pat neprivalo mokėti, tik nuo pelno 28,5 proc

o kodėl nuo pelno 28,5, nesuprantu kažko
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui