Individuali įmonė

A
Alda 138
2010-01-13 12:28 Alda
Sveiki,

Norejau paklausti jei IĮ savininkas dirba kitur plius turi invalidumą, tai sodrai mokes tuos 228, o del tų 72 - jam gal nereikia ar visgi reikia moket

Ačiū
W
wwind 1616
2010-01-13 13:10 wwind
Sveiki:)

ar gali individualios įmonės savininkas sau mokėti kompensaciją už kilnojamąjį darbą?
(jis pats vairuoja krovininį automobilį ir uždirba pajamas)
Aviete Aviete 242
2010-01-13 13:29 Aviete 2011-09-11 06-34

wwind rašė: Sveiki:)

ar gali individualios įmonės savininkas sau mokėti kompensaciją už kilnojamąjį darbą?
(jis pats vairuoja krovininį automobilį ir uždirba pajamas)


Skaičiuokite dienpinigius
V
ventis 92
2010-01-13 13:37 ventis 2011-09-11 06-34

vpp rašė: Jei Sodrai visgi teks mokėti nuo išimamų pinigų, tai visvien yra vienas būdas, kaip išsiimantys didesnes sumas gali susimažinti mokestinę naštą. Reikia kas mėnesį išsiimti tik po 800 Lt, o likusį pelną išsiimti per vieną mėnesį. Jei tarkime išimam 20000, tai Sodrai mokam nuo 4680 Lt. Tai, kad, pasibaigus metams, reikia perskaičiuoti pagal metines "lubas", niekur nėra nurodyta. Sodros tinklalapyje parašyta:

Individualių įmonių savininkų socialinio draudimo įmokų bazė kalendoriniais metais negali būti didesnė negu 48 Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintų einamųjų metų draudžiamųjų pajamų dydžių suma, o šių įmokų bazė per mėnesį negali būti didesnė negu 4 Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintų einamųjų metų draudžiamųjų pajamų dydžių suma. Vadinasi, socialinio draudimo įmokos skaičiuojamos nuo sumos, ne didesnės kaip 4680 Lt per mėnesį arba 56160 Lt per metus.
smile smile

Sodra galvoja kitaip:
susumuos IĮ savininko metines pajamas ir visas iki 56160 lt apmokestins 37,5% ,tada atminusuos įmokėtus 300lt/mėn. ir skirtumą sumokėsim, ir dar su delspinigiais,nes turime būti sąmoningi piliečiai ir mėnesines VSD įmokas mokėti nuo planuojamų pajamų (pvz.po 1755 lt),o ne nuo menamų,jei jaučiame ,kad metų bėgyje apteksime pinigais... čia žinios iš konsultacijos gyvai...
Nors sodra info telefonu komentuoja ir taip ,kaip cia aukščiau parašyta,motyvuodama ,kad mes mokame ir tada ,kai neturime pajamų,todel jų gavę galime atsigriebti...,bet čia tik mastančio žmogaus logika,o ten mastančių nėra...
W
wwind 1616
2010-01-13 13:54 wwind 2011-09-11 06-34

Aviete rašė:

wwind rašė: Sveiki:)

ar gali individualios įmonės savininkas sau mokėti kompensaciją už kilnojamąjį darbą?
(jis pats vairuoja krovininį automobilį ir uždirba pajamas)


Skaičiuokite dienpinigius


Bet aš taip noriu koompensacijos...:)
Gal kas žino kokių išlygų, kad galima mokėti ne dienpinigius?
K
kapceviciene 1072
2010-01-13 15:04 kapceviciene
Na aš tai tuo klausimu skambinau VMI tai pasakė kad nors ir savininkas ištikro dirba jam kompensacija nepriklauso.Logiškai galvojant taip nes niekur nesimato faktiškai dirbtas darbo laikas.
V
vpp 1010
2010-01-13 15:11 vpp 2011-09-11 06-34
W
wwind 1616
2010-01-13 15:14 wwind 2011-09-11 06-34

kapceviciene rašė: Na aš tai tuo klausimu skambinau VMI tai pasakė kad nors ir savininkas ištikro dirba jam kompensacija nepriklauso.Logiškai galvojant taip nes niekur nesimato faktiškai dirbtas darbo laikas.


Taip, faktiškai savininko darbo laiko nesimato. Aišku, galima tą laiką sužinoti iš keliones lapų, etc.
O VMI neiškils klausimo, kaip rasti savininko dirbtas dienas, jei aš jam mokėsiu dienpinigius?
Rolf Rolf 17196
2010-01-13 15:20 Rolf 2011-09-11 06-34

wwind rašė:
O VMI neiškils klausimo, kaip rasti savininko dirbtas dienas, jei aš jam mokėsiu dienpinigius?

Jei mokėsite dienpinigius, vadinasi turėsite įforminti komandiruotę. įsakyme tada matysis, kiek dienų ir kur buvo išvykęs.
W
wwind 1616
2010-01-13 15:26 wwind
Jei mokėsite dienpinigius, vadinasi turėsite įforminti komandiruotę. įsakyme tada matysis, kiek dienų ir kur buvo išvykęs.[/quote]

Bet kaip man patinka, kai savininkas save įsakymu išsisiunčia toli toli... smile
V
vpp 1010
2010-01-13 15:29 vpp
Apskaičiuojant Lietuvoje komandiruočių kompensacijas, neapmokestinamas GPM, bendra dienpinigių suma per mėnesį turi neviršyti 50 proc. darbuotojui nustatyto darbo užmokesčio arba darbo užmokesčio, apskaičiuoto taikant valandinį tarifinį atlygį. Ši nuostata netaikoma, kai dienpinigiai išmokami individualių įmonių savininkams, nes jų darbas negrindžiamas darbo sutartimi.
Rainis Rainis 15057
2010-01-13 15:38 Rainis
Bet kaip man patinka, kai savininkas save įsakymu išsisiunčia toli toli... smile[/quote]
Išvykdamas į komandiruotę, IĮ savininkas rašo nutarimą: "Išvykstu į komandiruotę..."; kas čia nuostabaus?
Petronele Petronele 18330
2010-01-13 16:11 Petronele 2011-09-11 06-34

Tai jau dabar kas mėnesį nebeprivaloma mokėt VSD. O gal tos pačios nuostatos likusios: jei savininkas draustas, kas mėnesį irgi neprivaloma? smile
batukas batukas 3281
2010-01-13 16:19 batukas
Mokes kas menesi ir sodra, ir psd, tik atskiru kodu. Siandiena nunesiau ataskaita tai sodra atsitverusi tylos siena ir atsisako nuo betkokiu komentaru. Inspektoriai tik pasake kad bus aisku kazkodel po sausio 20 dienos.
I
Ingapoc 349
2010-01-13 16:32 Ingapoc 2011-09-11 06-34
[quote="ventis"]

vpp rašė:
Sodra galvoja kitaip:
susumuos IĮ savininko metines pajamas ir visas iki 56160 lt apmokestins 37,5% ,tada atminusuos įmokėtus 300lt/mėn. ir skirtumą sumokėsim, ir dar su delspinigiais...

Cia jus tikiuosi tik juokaujat smile
I
Ingapoc 349
2010-01-13 16:34 Ingapoc 2011-09-11 06-34
[quote=Petronele][quote=Ingapoc] ar bus koks
Taip, galima bus taikyt
Tai cia kaip visiems bus tas ?
A
Alda 138
2010-01-13 16:36 Alda
Atsiprasau kad įsiterpsiu - tai dar 2009 IĮ savininkas 72 galėjo nemoket VMI jei dirbo ar turejo invalidumą, tai kai dabar tuos 72 mokesim Sodrai - šitų lengvatų nebeliko

Gal durnai klausiu, bet labai aktualu bent jau man
batukas batukas 3281
2010-01-13 16:49 batukas 2011-09-11 06-34
[quote=Ingapoc][quote=Petronele][quote=Ingapoc] ar bus koks
Taip, galima bus taikyt
Tai cia kaip visiems bus tas

VMI aiskino kad taip kaip ir dirbantiems asmenims.
V
vpp 1010
2010-01-13 17:01 vpp 2011-09-11 06-34

Ingapoc rašė:

vpp rašė:
Sodra galvoja kitaip:
susumuos IĮ savininko metines pajamas ir visas iki 56160 lt apmokestins 37,5% ,tada atminusuos įmokėtus 300lt/mėn. ir skirtumą sumokėsim, ir dar su delspinigiais...

Cia jus tikiuosi tik juokaujat smile

Žinoma, čia juokas, bet iš Sodros visko galima tikėtis, nes panašu, kad kol kas ji nežino, ką daro.
V
vpp 1010
2010-01-13 17:03 vpp 2011-09-11 06-34

Alda rašė: Atsiprasau kad įsiterpsiu - tai dar 2009 IĮ savininkas 72 galėjo nemoket VMI jei dirbo ar turejo invalidumą, tai kai dabar tuos 72 mokesim Sodrai - šitų lengvatų nebeliko

Gal durnai klausiu, bet labai aktualu bent jau man

Kol kas galutinai neaišku. Reikia palaukti Sodros išaiškinimų.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui