Individuali įmonė

S
Sina 56
2011-01-11 18:37 Sina
Imones savininkas sumokejo uz seimos kelione is imones saskaitos, o sie pinigeliai, ka su jais daryti? ar tai laikyti kaip savininko isemimas?
Elvusia Elvusia 19998
2011-01-11 19:29 Elvusia 2011-09-11 07-11

Sina rašė: Imones savininkas sumokejo uz seimos kelione is imones saskaitos, o sie pinigeliai, ka su jais daryti? ar tai laikyti kaip savininko isemimas?

Taip būtų paprasčiausia.
S
Sina 56
2011-01-11 19:57 Sina
Tai kaip isemimas is pelno bus? Kiek dar issiims pridet ir ta suma?
O dar gali pelna uz 2010 metus issiimti 2010 12? Zinome, kad bus pelnas.
Elvusia Elvusia 19998
2011-01-11 19:59 Elvusia 2011-09-11 07-11

Sina rašė: Tai kaip isemimas is pelno bus? Kiek dar issiims pridet ir ta suma?
O dar gali pelna uz 2010 metus issiimti 2010 12? Zinome, kad bus pelnas.

Taip.
Gali.
S
Sina 56
2011-01-11 20:21 Sina
Dar 2010 metais uz savininka sumoketas GPM uz 2009 metus is imones saskaitos. aisku, kad tai nemazina pelno, bet kaip tuos pinigelius irgi laikyti issiemimu? ar tiktai nemazinti sanaudu?
aciu uz ankstesnius atsakymus
Elvusia Elvusia 19998
2011-01-11 20:44 Elvusia
Neleidžiami atskaitymai. (Nemažinti sąnaudų) :)
C
compiuter 139
2011-01-11 23:01 compiuter
I.Į. pusę metų mokėjo tuos 300 Lt. Vadinasi 6x800=4800 tiek gali savininkas išsiimti, deklaruoti formoje 02 kodu. O 15 % GPM dar reikės sumokėti nuo 4800 pateikus deklaraciją, ar jau reikėjo sumokėti?
A
Arunas4 34
2011-01-12 11:33 Arunas4
Atsiprašau, už žioplą klausimą (dar žalias esu), bet jei 2010 metais IĮ savininkas neėmė iš įmonės nei pinigų savo poreikiams, nei išsiėmė pelno (pelnas, buvo šioks toks, bet visas paliktas apyvartinėms lėšoms), ar reikia teikti 0471 formą? Ir, jeigu reikia, tai joje nulius rašyti (nebuvo jokių išmokų pagal B klasės pajamas)?
Ačiū. :)
Rainis Rainis 15057
2011-01-12 11:37 Rainis 2011-09-11 07-11

Arunas4 rašė: Atsiprašau, už žioplą klausimą (dar žalias esu), bet jei 2010 metais IĮ savininkas neėmė iš įmonės nei pinigų savo poreikiams, nei išsiėmė pelno (pelnas, buvo šioks toks, bet visas paliktas apyvartinėms lėšoms), ar reikia teikti 0471 formą? Ir, jeigu reikia, tai joje nulius rašyti (nebuvo jokių išmokų pagal B klasės pajamas)?
Ačiū. :)

Jei jokių B klasės išmokų nebuvo, formos teikti nereikia.
Bet pasižiūrėkite, ar nebuvo pirktos paslaugos iš žmonių su verslo liudijimais arba IDV?
A
Arunas4 34
2011-01-12 11:44 Arunas4
Ačiū, Raini, už greitą ir konkretų atsakymą.
Ne, jeigu būtų buvę B klasės išmokos, tada suprantu, kad reikėtų tą formą pateikti, bet tokių išmokų tikrai nebuvo.
Elvusia Elvusia 19998
2011-01-12 13:49 Elvusia 2011-09-11 07-11

compiuter rašė: I.Į. pusę metų mokėjo tuos 300 Lt. Vadinasi 6x800=4800 tiek gali savininkas išsiimti, deklaruoti formoje 02 kodu. O 15 % GPM dar reikės sumokėti nuo 4800 pateikus deklaraciją, ar jau reikėjo sumokėti?

Taip. Nepamirškite .
GPM susimokėsite pateikę GPM308.
W
wirgan 48
2011-01-17 13:03 wirgan 2011-09-11 07-11

Elvusia rašė:

compiuter rašė: I.Į. pusę metų mokėjo tuos 300 Lt. Vadinasi 6x800=4800 tiek gali savininkas išsiimti, deklaruoti formoje 02 kodu. O 15 % GPM dar reikės sumokėti nuo 4800 pateikus deklaraciją, ar jau reikėjo sumokėti?

Taip. Nepamirškite .
GPM susimokėsite pateikę GPM308.

tai gpm mokės savininkas ne iš įmonės lėšų, o iš savo asmeninių?
E
elipse 1418
2011-01-17 13:12 elipse 2011-09-11 07-11

wirgan rašė:

Elvusia rašė:

compiuter rašė: I.Į. pusę metų mokėjo tuos 300 Lt. Vadinasi 6x800=4800 tiek gali savininkas išsiimti, deklaruoti formoje 02 kodu. O 15 % GPM dar reikės sumokėti nuo 4800 pateikus deklaraciją, ar jau reikėjo sumokėti?

Taip. Nepamirškite .
GPM susimokėsite pateikę GPM308.

tai gpm mokės savininkas ne iš įmonės lėšų, o iš savo asmeninių?

Taip, iš asmeninių lėšų.
Elvusia Elvusia 19998
2011-01-17 14:41 Elvusia 2011-09-11 07-11

wirgan rašė:

Elvusia rašė:

compiuter rašė: I.Į. pusę metų mokėjo tuos 300 Lt. Vadinasi 6x800=4800 tiek gali savininkas išsiimti, deklaruoti formoje 02 kodu. O 15 % GPM dar reikės sumokėti nuo 4800 pateikus deklaraciją, ar jau reikėjo sumokėti?

Taip. Nepamirškite .
GPM susimokėsite pateikę GPM308.

tai gpm mokės savininkas ne iš įmonės lėšų, o iš savo asmeninių?

Jei sumokės įmonė - bus neleidžiami. Ir dar reiks užskaitą padaryti.
Aš moku iš įmonės lėšų.
Delina Delina 103
2011-01-17 22:51 Delina
sveiki, priminkite prasau, kuo skiriasi 0471 formoje deklaruotos pajamos 02 ir 27 kodais? t.y. koks skirtumas mokesciu atzvilgiu? labai labai aciu.
T
Tchibo 24
2011-01-18 09:28 Tchibo 2011-09-11 07-11
Kodel FR0471 formoje pildant imoka kodu 02 ir irasius ) laukeliai turi buti tusti. Gal GP308 deklaracijoje juos reikes atspindeti?

Aciu uz komentarus
Petronele Petronele 18330
2011-01-18 09:35 Petronele 2011-09-11 07-11

Tchibo rašė: Kodel FR0471 formoje pildant imoka kodu 02 ir irasius ) laukeliai turi buti tusti. Gal GP308 deklaracijoje juos reikes atspindeti?

Aciu uz komentarus

O kodėl norit įmokas, sumokėtas Sodrai, deklaruot VMI?
W
wirgan 48
2011-01-18 10:06 wirgan 2011-09-11 07-11

Elvusia rašė:

wirgan rašė:

Elvusia rašė:

compiuter rašė: I.Į. pusę metų mokėjo tuos 300 Lt. Vadinasi 6x800=4800 tiek gali savininkas išsiimti, deklaruoti formoje 02 kodu. O 15 % GPM dar reikės sumokėti nuo 4800 pateikus deklaraciją, ar jau reikėjo sumokėti?

Taip. Nepamirškite .
GPM susimokėsite pateikę GPM308.

tai gpm mokės savininkas ne iš įmonės lėšų, o iš savo asmeninių?

Jei sumokės įmonė - bus neleidžiami. Ir dar reiks užskaitą padaryti.
Aš moku iš įmonės lėšų.

o jei iį turi permokėto gpm nuo gyventojų su darbo s susij. A kl pajamų, tai ar gali užskaityti kaip gpm, kurį turi sumokėti savininkė, kokią užskaitą reiktų daryti?
T
Tchibo 24
2011-01-18 10:31 Tchibo 2011-09-11 07-11

Petronele rašė:

Tchibo rašė: Kodel FR0471 formoje pildant imoka kodu 02 ir irasius ) laukeliai turi buti tusti. Gal GP308 deklaracijoje juos reikes atspindeti?

Aciu uz komentarus

O kodėl norit įmokas, sumokėtas Sodrai, deklaruot VMI?

Tai nereikes nuo 02 ir 27 kodo damoketi? Uzteks kiek jau sumoketa? Tai reiks tik GPM-a uzpildius GP308 sumoketi nuo abieju sumu?
mkristi mkristi 645
2011-01-18 11:05 mkristi
Sveiki, norejau konsultacijos, IĮ savininkas išvyksta dirbti į užsienį, aš, jo sesuo, įsidarbinu sakykim nuo rytdienos vyr.buhaltere, jis parašo įgaliojimą, kuris leistų man viską, ir viskas, ar reikia įgaliojimą kažkaip dar tvirtinti. Aciu atsakiusiems.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui