Nepanaudotų atostogų kompensacija

Tininga Tininga 50021
2010-12-06 14:25 Tininga 2011-09-11 07-08

gentleman rašė: Sveiki,
Ar darbuotojas (vadovas) gali pretenduoti į kompensaciją už nepanaudotas atostogas, jei jis iš darbo neišeina.

Galėtų, jei vieną dieną būtų atleistas, o kitą - vėl priimtas smile
G
gentleman 13
2010-12-07 09:08 gentleman
O mirties atveju gali pretenduoti į kompensacija atostoginius?
Elste Elste 27356
2010-12-07 09:09 Elste 2011-09-11 07-08

gentleman rašė: O mirties atveju gali pretenduoti į kompensacija atostoginius?

taip. Juk atsiskaitymas paskaičiuojamas ir nepanaudotų atostogų kompensacija taip pat ir visa tai išmokama artimiesiems, kurie jį laidojo.
Tininga Tininga 50021
2010-12-07 09:11 Tininga 2011-09-11 07-08

Elste rašė:

gentleman rašė: O mirties atveju gali pretenduoti į kompensacija atostoginius?

taip. Juk atsiskaitymas paskaičiuojamas ir nepanaudotų atostogų kompensacija taip pat ir visa tai išmokama artimiesiems, kurie jį laidojo.
Konkrečiau - tam, kas pristato mirties liudijimą.
G
gentleman 13
2010-12-07 11:47 gentleman
ačiū už komentarus.
Išgirdau keleta prieštaringu nuomoniu, kad mires zmogus(jo artimieji) pretenduoja į kompensacija už nepanaudotas atostogas, kita nuomone kad į kompensacija neprentenduoja o išmokama tik 5 minimalus atlygynimai. Hmmm kaip yra istikruju?
A
Alina55 11024
2010-12-07 11:52 Alina55
Visos priklausančios darbo užmokesčio sumos - išmokamos.
DK 206 straipsnis. Darbo užmokesčio mokėjimas atleidžiant iš darbo ar darbuotojui mirus
www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_...
Tininga Tininga 50021
2010-12-07 12:53 Tininga 2011-09-11 07-08

gentleman rašė: kita nuomone kad į kompensacija neprentenduoja o išmokama tik 5 minimalus atlygynimai. Hmmm kaip yra istikruju?
Visos priklausančios sumos yra išmokamos. Tai privalu.
Aišku, dar galima išmokėti ir pašalpą. Bet tai jau nėra privalu.
G
gentleman 13
2010-12-07 13:12 gentleman
Ačiū Alina, ir kaip supratau 2005 metais kodeksas keistas, ir nebeliko nuostatos kad nedaugiau uz 3 metus kompensuojama. Išeitu kad dabar galima kompensuoti ir uz 20 ar 30 metu.... Kompensacija ismoki ir uzsidaro UAB`as :)
Elste Elste 27356
2010-12-07 13:12 Elste 2011-09-11 07-08

gentleman rašė: Ačiū Alina, ir kaip supratau 2005 metais kodeksas keistas, ir nebeliko nuostatos kad nedaugiau uz 3 metus kompensuojama. Išeitu kad dabar galima kompensuoti ir uz 20 ar 30 metu.... Kompensacija ismoki ir uzsidaro UAB`as :)


taip. smile
Tininga Tininga 50021
2010-12-07 13:19 Tininga 2011-09-11 07-08

gentleman rašė: Ačiū Alina, ir kaip supratau 2005 metais kodeksas keistas, ir nebeliko nuostatos kad nedaugiau uz 3 metus kompensuojama. Išeitu kad dabar galima kompensuoti ir uz 20 ar 30 metu.... Kompensacija ismoki ir uzsidaro UAB`as :)

Reiškia personalo skyrius savo darbo neatliko smile Darbuotojai privalo atostogauti kasmet, atostogas galima perkelti tik tam tikrais išskirtiniais atvejais. Aš nebeleidžiu saviesiems kaupti atostogų, finansų skyrius nori sumažinti kaupimus, tai "atostogų uodegos" vis trumpėja...
G
gentleman 13
2010-12-07 14:18 gentleman
čia vadovas ir neatostogavo, o vadovui personalo skyrius dideles itakos nedaro smile
Tininga Tininga 50021
2010-12-07 14:24 Tininga 2011-09-11 07-08

gentleman rašė: čia vadovas ir neatostogavo, o vadovui personalo skyrius dideles itakos nedaro smile
Labai pažįstama situacija smile Personalo skyrius turi vadovui viską tinkamai išaiškinti smile (Pas mus taip ir buvo - tai dabar tirpdo savo gausų likutį kiek tik begalėdamas smile )
Virgasius Virgasius 2442
2010-12-10 09:56 Virgasius
Gal kas galės man padėti su nepanaudotų atostogų apskaičiavimu?
Situacija tokia. Įmonėje darbuotojas pradėjo dirbti 2010 11 10d. Paskutinė darbo diena - 2010 12 09d.
Darbo laikas per mėn. - 1 val. Darbo užmokestis per mėn. - 5 lt.
Priskaičiuotas darbo užmokestis 2010 11 mėn. - 5.00 lt (dirbta 1 val.); darbo užmokestis 2010 12 mėn. - 5.00 lt (dirbta 1 val.).
Paskaičiavau, kad jam priklauso 1.61 d.d. nepanaudotų atostogų (28/365*30). Kaip turėčiau paskaičiuoti šiam darbuotojui nepanaudotas atostogas?
Būčiau labai dėkinga už pagalbą.
names names 2566
2010-12-10 09:59 names
Laba diena
Žmogus priimtas į darbą 2010.10.19.Atleidžiamas 2010.12.10.Ar kompensaciją skaičiuoti iš 10,11,12 ar tik iš 10,11 mėnesių?
A
Alina55 11024
2010-12-10 10:01 Alina55
10-11-12 mėn. (VDU apskaičiavimo tvarka 6.4)
Tininga Tininga 50021
2010-12-10 10:01 Tininga 2011-09-11 07-08

names rašė: Laba diena
Žmogus priimtas į darbą 2010.10.19.Atleidžiamas 2010.12.10.Ar kompensaciją skaičiuoti iš 10,11,12 ar tik iš 10,11 mėnesių?
Iš viso dirbto laikotarpio.
Tininga Tininga 50021
2010-12-10 10:07 Tininga 2011-09-11 07-08

Virgasius rašė: Gal kas galės man padėti su nepanaudotų atostogų apskaičiavimu?
Situacija tokia. Įmonėje darbuotojas pradėjo dirbti 2010 11 10d. Paskutinė darbo diena - 2010 12 09d.
Darbo laikas per mėn. - 1 val. Darbo užmokestis per mėn. - 5 lt.
Priskaičiuotas darbo užmokestis 2010 11 mėn. - 5.00 lt (dirbta 1 val.); darbo užmokestis 2010 12 mėn. - 5.00 lt (dirbta 1 val.).
Paskaičiavau, kad jam priklauso 1.61 d.d. nepanaudotų atostogų (28/365*30). Kaip turėčiau paskaičiuoti šiam darbuotojui nepanaudotas atostogas?
Būčiau labai dėkinga už pagalbą.

Vajei... keli centukai besigauna čia ...
Teorija būtų tokia:
skaičiuojam d/l trukmės santykį: 2/176=0,0113.
Tada 5*0,0113*8*1,61
names names 2566
2010-12-10 10:14 names
Ačiū
A
Alina55 11024
2010-12-10 10:23 Alina55 2011-09-11 07-08

Virgasius rašė: Kaip turėčiau paskaičiuoti šiam darbuotojui nepanaudotas atostogas?

Aš visais tokiais "nukrypusiais" atvejais nuo "normalaus" darbo laiko, skaičiuoju darbuotojo faktiškai dirbto laiko koeficientą: darbuotojo faktiškai dirbtos valandos per skaičiuojamąjį laikotarpį dalijamos iš pagal įmonės darbo grafiką nustatytų darbo valandų skaičiaus per tą patį laikotarpį.
Apskaičiuojame vidutinį 1 val. DU.
Skaičiuojame nep. atost. kompensaciją: (1 val. VDU * 8 val.) * nep. atost. d. d. * koef.
Tininga Tininga 50021
2010-12-10 10:24 Tininga 2011-09-11 07-08

Alina55 rašė: Skaičiuojame nep. atost. kompensaciją: (1 val. VDU * 8 val.) * nep. atost. d. d. * koef.
Nu, jo - šituo atveju gaunasi keliasdešimt centų smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui