dianaaa rašė: Mergaitės gal man kas padėtų su sąskaitų korespondencijom,Pirmą kartą susiduriu su tokia situacija,bijau suklysti.Įmonė perka pastatą ir ima kreditą iš banko tam pastatui pirkti.
1. Bankas nuskaitė pinigus nuo įm.sąskaitos 100lt-hipotekos įregistravimas,130lt-vidaus banko operacija hipotekos lakšto paruošimas ir įregistravimo mokestis,200lt-vidaus banko operacija,dokumentų analizės mokestis,800 lt-paskolos administravimo mokestis.
2.gavau s/f iš notarės:notaro atlyginimas 481lt,kompensacija už patikrą registruose 35,80lt,VĮ Registrų centro darbų kaina 22,50Lt.Turbūt iš karto traukti į sąnaudas?
Iš anksto labai ačiū
1. Visos išlaidos susijusios su paskolos gavimu, registruokite kaip finansinės veiklos sąnaudas. Tai leidžiami atskaitymai.
2. Visos išlaidos susijusios su pastato pirkimu, dedamos į pastato įsigijimo savikainą.