Labas rytas,
Labai labai reikia Jūsų pagalbos. Pirmą kartą per darbo istoriją susiduriu su tokiu dalyku. Gavome iš muitinės pranešimą apie apskaičiuotus mokesčius (buvo patikrinimas):
Akcizas - 6810,00
PVM - 5063,00
PVM delspinigiai - 1299,00
Bauda - 1187,00
Viso 14359,00 Lt. Sakykit, kaip visą šitą reikalą kontuoti?
Neįsivaizduoju nei ką debetuoti, nei ką kredituoti. Žiūriu į pranešimą ir nieko neišgalvoju. Šefas sakė, lyg ir PVM tą galės susigrąžinti sumokėjus, ar tai tiesa? Tas sumas žada išdalinti dalimis (prašymas yra išsiųstas), tada kontuotės keistųsi? Daug klausimų ir jokio atsakymo galvoje. Būčiau be galo dėkinga, jei kas mane paprotintų ta tema.
O kitiems geros dienos.