vvirginija1 rašė: Turiu tokį galvos skausmą. Nuo šių metų išsinuomavom iš fizinio asmens žemės plotą, kuriame bus mašinų stovėjimo aikštelė.Tačiau tą žemės plotą jau įrenginėjom ir medžiagas pirkom jau 3-4 mėnesius, ir visi pirkimai pagal sąskaitas buvo kaupiami nebaigtoj statyboj, tad metų gale ten jau prikaupta nemaža suma, o realiai tai tų medžiagų nebėra. Kaip reikėjo visa tai sutvarkyti metų gale? kol sutartis nesudaryta nebuvo galima nei savininkui išrašyti saskaitos, nei sau patiems, kad visa tai sudengti. Ir ką tokiu atveju daryti?
Jų ir negali būti sandėliuose kažkur, jos yra nebaigtoje statyboje, tai yra, sukištos ten kažkur į tą įrenginėjamą aikštelę.
Ir tegu būna ten, kol užbaigs darbus ir jūs gausite darbų priėmimo aktą. Tada jau galėsite užpajamuoti kaip IT.