Nuoma iš fizinio asmens

airen airen 811
2009-12-08 18:12 airen
[quote="airen"]PATARKYTE smile[/quote]

Ir dar klausymas. Jeigu uz el.energija bus mokama pagal skaitliuko parodymus, tai koks bus dokumentas man irodantis sanaudas.
Rainis Rainis 15057
2009-12-08 18:15 Rainis 2011-09-11 06-31
[quote=airen]Gavau sutarties varianta uz patalpu nuoma is fizinio asmens. Zmogus nori gauti i rankas 500Lt. Iseitu, kad kaina uz patalpu nuoma butu 633Lt, minus pajamu mok. 94.95 Lt ir
Apskaitoje niekas neapvalinama, tik mokėsite sveikais litais.
Z
zanas 39
2009-12-11 12:20 zanas 2011-09-11 06-32

Rainis rašė:

Luka02 rašė: Sveiki
Norime nuomuotis patalpas iš fizinio asmens ( butą) Žmogus turi verslo liudijimą ir tai bus jo B klasės pajamos. Vadinasi gavus iš jo kvituką mes daugiau nieko neturime už jį mokėti??? Sumokame tik nurodytą sumą jo kvitelyje?

Joks verslo liudijimas nesuteikia teisės nuomoti patalpų juridiniam asmeniui.
Todėl privalote su juo sudaryti nuomos sutartį ir mokėti atitinkamus mokesčius.

o ar zmogus gali nuomoti imonei patalpas, neturedamas nei vesrlo liudijimo, nei iregistraves individualios veiklos?
Rainis Rainis 15057
2009-12-11 13:16 Rainis 2011-09-11 06-32

zanas rašė:
o ar zmogus gali nuomoti imonei patalpas, neturedamas nei vesrlo liudijimo, nei iregistraves individualios veiklos?

Būtent tik taip ir gali daryti.
airen airen 811
2009-12-15 13:55 airen
Labas visiems. Prasau patarimo.
Nuomojame patalpas is fizinio asmens. Yra sutarta moketi konkrecia suma. Pagal tai ir surasyta sutartis: nuomos suma - 1265.82Lt, GPM - 189.87Lt, PSD - 75.95Lt, ismokama fiz.asmeniui - 1000Lt.
Viskas surasyta ir grazu. Bet nuo 2010m. sausio 01 d. nuomai panaikinamas PSD mokestis. Kaip dabar su sutartimi - perrasyti nuo sausio smile Nes tam zmogui ir reikia tik 1000Lt, ir musiskiai daugiau nemokes.
Ka daryti.......
Rainis Rainis 15057
2009-12-15 13:57 Rainis 2011-09-11 06-32

airen rašė: Labas visiems. Prasau patarimo.
Nuomojame patalpas is fizinio asmens. Yra sutarta moketi konkrecia suma. Pagal tai ir surasyta sutartis: nuomos suma - 1265.82Lt, GPM - 189.87Lt, - 75.95Lt, ismokama fiz.asmeniui - 1000Lt.
Viskas surasyta ir grazu. Bet nuo 2010m. sausio 01 d. nuomai panaikinamas mokestis. Kaip dabar su sutartimi - perrasyti nuo sausio smile Nes tam zmogui ir reikia tik 1000Lt, ir musiskiai daugiau nemokes.
Ka daryti.......

Rašykite sutarties atitinkamo punkto pakeitimą, visos sutarties keisti nereikia.
airen airen 811
2009-12-15 14:49 airen
Aciu, Raini.

Ir dar klausymas. O jeigu uz gruodi mokesime uz nuoma apie 2010 sausio 08d., tai man jau reikia atskaiciuoti tik GPM 15 proc., o PSD nereikia. Ar taip smile
airen airen 811
2009-12-15 14:56 airen
Gal kas atsakys i mano klausymuka smile
Rainis Rainis 15057
2009-12-15 14:59 Rainis 2011-09-11 06-32
[quote=airen]Aciu, Raini.

Ir dar klausymas. O jeigu uz gruodi mokesime uz nuoma apie 2010 sausio 08d., tai man jau reikia atskaiciuoti tik GPM 15 proc., o
Taip, teisingai.
Byla Byla 12118
2009-12-15 15:00 Byla 2011-09-11 06-32

Rainis rašė:

zanas rašė:
o ar zmogus gali nuomoti imonei patalpas, neturedamas nei vesrlo liudijimo, nei iregistraves individualios veiklos?

Būtent tik taip ir gali daryti.

Nesutinku. Gali nuomoti patalpas turėdamas VL arba turėdamas veiklos pažymą, arba neturėdamas nei vieno nei kito. Bet pagal jo situaciją jam skaičiuosis mokesčiai ir priklausys jų sumokėjimo terminas. smile
airen airen 811
2009-12-15 15:05 airen
Vel klausymas. O kaip tada sanaudos uz gruodi : 1265.82 Lt ar 1176.47Lt smile
Rainis Rainis 15057
2009-12-15 15:06 Rainis 2011-09-11 06-32

Byla rašė:
Nesutinku. Gali nuomoti patalpas turėdamas VL arba turėdamas veiklos pažymą, arba neturėdamas nei vieno nei kito. Bet pagal jo situaciją jam skaičiuosis mokesčiai ir priklausys jų sumokėjimo terminas. smile

Galite nesutikti, jei tokia tvarka nepatinka, bet taip jau yra. VL nesuteikia teisės nuomoti patalpas juridiniam asmeniui. Tas pats ir dėl IDV.
Rainis Rainis 15057
2009-12-15 15:08 Rainis 2011-09-11 06-32

airen rašė: Vel klausymas. O kaip tada sanaudos uz gruodi : 1265.82 Lt ar 1176.47Lt smile

Kadangi matote, jog gruodį jam pinigų nemokėsite, o sausį mokėti reikės mažiau, tai ir sąnaudų gruodžio mėnesį registruokite mažiau.
airen airen 811
2009-12-15 15:10 airen
Didelis Jums ACIU smile smile smile
Byla Byla 12118
2009-12-15 18:24 Byla 2011-09-11 06-32

Rainis rašė:

Byla rašė:
Nesutinku. Gali nuomoti patalpas turėdamas VL arba turėdamas veiklos pažymą, arba neturėdamas nei vieno nei kito. Bet pagal jo situaciją jam skaičiuosis mokesčiai ir priklausys jų sumokėjimo terminas. smile

Galite nesutikti, jei tokia tvarka nepatinka, bet taip jau yra. VL nesuteikia teisės nuomoti patalpas juridiniam asmeniui. Tas pats ir dėl IDV.

Nuo kada ? mic.vmi.lt/documentpublicone.do?id=1000076007
O tai kas čia ? Aš neteisingai suprantu komentarą ? smile
Petronele Petronele 18330
2009-12-15 18:57 Petronele 2011-09-11 06-32

Byla rašė: O tai kas čia ? Aš neteisingai suprantu komentarą ? smile

Rainiui kad tik pasiginčyt smile
Su VL nelabai juridiniam išnuomosi, o IDV kaip tik dabar labai VMI pageidauja, bet labai nespaudžia. Bet nuo kitų metų, manau, jau pradės reikalauti - visgi prapuola.
Rainis Rainis 15057
2009-12-15 20:26 Rainis 2011-09-11 06-32

Petronele rašė:
Rainiui kad tik pasiginčyt smile

Užmigtumėt be manęs...
Dėl VL tikrai esu teisus - nesuteikia jis teisės nuomoti patalpas JA.
Dėl IDV gal jau šiais metais ir pražiopsojau, kad galima tokia veikla verčiantis nuomoti patalpas JA. Bet tai tik nuo šių metų, pernai tikrai nebuvo galima to daryti.
Rolanda Rolanda 6896
2009-12-15 21:20 Rolanda 2011-09-11 06-32

Rainis rašė:

zanas rašė:
o ar zmogus gali nuomoti imonei patalpas, neturedamas nei vesrlo liudijimo, nei iregistraves individualios veiklos?

Būtent tik taip ir gali daryti.


Raini, nesupratau... smile
Rolanda Rolanda 6896
2009-12-15 21:23 Rolanda 2011-09-11 06-32

Rainis rašė:

Petronele rašė:
Rainiui kad tik pasiginčyt smile

Užmigtumėt be manęs...
Dėl VL tikrai esu teisus - nesuteikia jis teisės nuomoti patalpas JA.
Dėl IDV gal jau šiais metais ir pražiopsojau, kad galima tokia veikla verčiantis nuomoti patalpas JA. Bet tai tik nuo šių metų, pernai tikrai nebuvo galima to daryti.


Buvo galima, Raini. Asmeniškai tai dariau, VMI tikrino, nepriklibo, ot ! smile
Rainis Rainis 15057
2009-12-15 21:29 Rainis
Ogi gal. Bet tik ne su VL, manau?
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui