1
2016-09-22 14:56
aruncikas
Taigi čia mūsų Lietuva... Čia ir įstatymai traktuojami skirtingai (pvz. "kitas dokumentas" ir jo rekvizitai KTK), ir konsultantai tiek VMI, tiek VKTI skirtingai konsultuoja, ir teisėjai skirtingai traktuoja situacijas. Taip skaičiau, šiuos teismo dokumentus, bet, net neabebjoju, kad geriau pasiknisus, praktikoje galima surastį ir priešingų teismų interpretacijų.
Dėl tikrinimo - savaime aišku, kad niekas čia nepuls tikrinti, nemanau, kad VMI su VKTI ruošia mobilias išmaniąs kuopas patruliavimui keliuose. O, kad ir pastatytų kokį pareigūną kelyje, ką jis suprastų, kiek visokių situacijų galimų - prekės, darbo įrankiai, pavyzdžiai, transportas nuomotas, su panaudos sutartimi, plius dar krovinį reikia patikrinti (plėšti dėžes, skaičiuoti, o jei jos kokios specifinės (pvz. medicininė įranga)? Žodžiu pievos...
Tik klausimas - jei ta kontrolė neveiks keliuose, tai kam tada šis i.VAZ projektas. Tam, kad viskas susidėtų į popierizmą prie kiekvienos PVM s/f, kaip įrodymas kad reikėjo ar nereikėjo i.VAZ, ir lauktų galimo VMI patikrinimo?
Sveiku protu nesuvokiama...