PVM nuo gauto avanso

L
lorita 2757
2006-05-03 13:16 lorita
Labai labai ačiū, Jolke. Ko gero, šis variantas belieka, nes VMI specialistai pakonsultavo, kad negalima išrašyti PVM SF, jei darbai nepradėti (jei aš teisingai supratau).
Loreta Loreta 28574
2006-05-03 14:13 Loreta 2011-09-11 04-56
Šiaip jeigu sutartyje numatyta avansą gauti už darbus, kurie bus atlikti per trumpesnį nei 12 mėnesių laikotarpį, tai avansą gavusi įmonė pardavimo PVM nuo gauto avanso apskaičiuoti išvis neturi. Tokiam avanso gavimui PVM sąskaita faktūra nerašoma - PVMĮ 14 str. 4d. (bet griežto draudimo juk nėra).
Pagal 780 nutarimo 23 p.PVM mokėtojas, gavęs avansą, kai pagal PVM įstatymo 14 straipsnį privaloma apskaičiuoti PVM (čia kai paslaugos bus suteiktos ne anksčiau kaip po 12 mėn) , avanso mokėtojui privalo išrašyti laisvos formos dokumentą, kuriame turi būti nurodyta ,,Avansas”.
www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_...
L
lorita 2757
2006-05-03 18:41 lorita
Taip, jeigu prekės tiekimas, ar paslaugos teikimas yra užbaigtas iki 12 mėn. laikotarpio pabaigos, griežto draudimo dėl PVM SF išrašymo avansui PVM 14 str. 4 d. nėra. Tačiau komentare (VMI vadovaujasi juo) pasakyta, kad "jei prekės bus perduotos arba paslaugos suteiktos anksčiau kaip prieš 12 mėn., tai tokiu atveju prekės tiekėjas ar paslaugos teikėjas pardavimo PVM nuo gauto avanso neturės skaičiuoti". Taigi, abejočiau, ar galima gautam avansui šiuo atveju išrašyti PVM SF.. Galima tik sąskaitą išankstiniam apmokėjimui. Kaip kažkas čia diskusijoje minėjo, VMI gali supykti ir grąžinti atgal:). Ir kaip vat būna tokių niuansų - norėtume išrašyti PVM SF, priskaityti PVM, bet nelabai leidžia tai padaryti įstatymai..O būtų mūsų atveju visoms šalims gerai.. smile
Labai ačiū Loretai.
wolf wolf 11158
2006-05-04 11:09 wolf 2011-09-11 04-56

Loreta rašė: Šiaip jeigu sutartyje numatyta avansą gauti už darbus, kurie bus atlikti per trumpesnį nei 12 mėnesių laikotarpį, tai avansą gavusi įmonė pardavimo PVM nuo gauto avanso apskaičiuoti išvis neturi. Tokiam avanso gavimui PVM sąskaita faktūra nerašoma - PVMĮ 14 str. 4d. (bet griežto draudimo juk nėra).
Pagal 780 nutarimo 23 p.PVM mokėtojas, gavęs avansą, kai pagal PVM įstatymo 14 straipsnį privaloma apskaičiuoti PVM (čia kai paslaugos bus suteiktos ne anksčiau kaip po 12 mėn) , avanso mokėtojui privalo išrašyti laisvos formos dokumentą, kuriame turi būti nurodyta ,,Avansas”.
www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_...

Loreta - senieną pakišai.
smile Aš ir galvojų visąlaik maniau kad reikia rašyti PVM s-f, o Loreta siūlo laisvos formos. ta va www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_...
Rašyti tikrai reikia PVM S-f. ir ten nurodyti avanso suma ir PVM.
Šitas dalykas galioja jau nuo 2004 05 01.
Loreta Loreta 28574
2006-05-04 11:22 Loreta
Nu Wolfik, o ar dabar POVM sf nėra laisvos formos??? Pats tu seniena smile
wolf wolf 11158
2006-05-04 11:28 wolf 2011-09-11 04-56

Loreta rašė: Nu Wolfik, o ar dabar POVM sf nėra laisvos formos??? Pats tu seniena smile

Aha, o nuorodą - tai pažiūrėk kokių metų įdėjai? Laisvos formos dokumentas ir laisvos formos PVM s-f. visdėlto skyriasi. smile Ar bandei čia mus apgauti ?
Loreta Loreta 28574
2006-05-04 11:30 Loreta
Tai gal galima toje nuorodoje ir pakeitimus atsidaryti...Ko čia kabinėjiesi iš pat ryto? Dirbti eik, po paraliais smile
wolf wolf 11158
2006-05-04 11:33 wolf 2011-09-11 04-56

Loreta rašė: Tai gal galima toje nuorodoje ir pakeitimus atsidaryti...Ko čia kabinėjiesi iš pat ryto? Dirbti eik, po paraliais smile

Gerai jau gerai nežadinsiu tavyje įkalusios meškos smile
Bet vistiek raštei ne apie PVM s-f., jaučiu kad kai rašei apie jas negalvojai. smile
Loreta Loreta 28574
2006-05-04 11:36 Loreta
Labai jau tu gerai jauti, ką aš galvoju. Kas čia su tavimi? Oi gausi....
L
lorita 2757
2006-05-04 12:06 lorita
smile
Tai, brangieji, kaip manote, - skaitysiu, kad galime išrašyti PVM SF avansui, jei darbai bus atlikti per trumpesnį, nei 12 mėn. laikotarpį. Suprantu, kad niekas nenori tokiu atveju priskaičiuoti PVM ir šitas nenumatyta įstatyme, bet mes norime. Gal nenubaus?
Ačiū už diskusiją.
ileta ileta 306
2006-05-04 12:22 ileta
Svarbiausia , kad šiuo savo veiksmu.nenuskriausite biudžeto
L
lorita 2757
2006-05-04 12:40 lorita
Taip, mes nenuskriausime, bet mūsų užsakovai gal nuskriaus, žodžiu kyla abejonės dėl to veiksmo (sumos nemažos). smile
artas71 artas71 12027
2006-08-17 10:03 artas71 2011-09-11 05-03

Rassa rašė: Imone sudare nekilmojamojo turto pardavimo-pirkimo sutarti pagal kuria parduoda turta PVm moketojui. Mane neramina pardavimo sutarties punktas, kuriame isdestyta taip:1) pirkejas sumoka 20000 Lt pavedimu pardavejui per 5 darbo dienas po sutarties pasirasymo, 2) likusia suma sumoka per 12 men lygiomis dalimis kiekvieną men...
Mano galva tai jau 13 mėn. ir avansiniam mokejimui tureciau israsyti PVM saskaita ir apmokestinti pardavimo PVM.


Esmė - jeigu prekės nepateiktos/paslaugos nesuteiktos, PVM nuo avanso skaičiuojams. T.y, jeigu pastato neparduosite per artimiausius 12 mėn. nuo
sutarties sudarymo, nuo pirmo avanso (20 000) reikės išskaičiuoti pardavimo PVM.
comments.vmi.lt/pdbw.nsf/0/DD129966C2985F6B422...
artas71 artas71 12027
2006-08-17 11:47 artas71 2011-09-11 05-03

Rassa rašė: Visgi reikia rasyti PVM sas. ir apmokestinti. Avansai gauti pries sutarties surasyma 06.04.20 ir 06.05.12 o sutartis sudaryta 2006.05.15 Gal turit minciu buciau dekinga.


Minčių daug neturim - praktiškai kirba tik dvi: smile
a) kodėl pataikote parašyti ne į temą;
b) kad apmokestinti PVM gal būt ir nereikia, jeigu turtas bus parduotas per 12 mėn.( išrašyta pardavimo PVMsąskaita).
R
Rassa 555
2006-08-17 12:30 Rassa 2011-09-11 05-03

artas71 rašė:

Rassa rašė: Visgi reikia rasyti PVM sas. ir apmokestinti. Avansai gauti pries sutarties surasyma 06.04.20 ir 06.05.12 o sutartis sudaryta 2006.05.15 Gal turit minciu buciau dekinga.


Minčių daug neturim - praktiškai kirba tik dvi: smile
a) kodėl pataikote parašyti ne į temą;
b) kad apmokestinti PVM gal būt ir nereikia, jeigu turtas bus parduotas per 12 mėn.( išrašyta pardavimo PVMsąskaita).

Pirmiausia atsiprašau, kad ne ten parašiau. Grįžtant prie to pateis dar pasikartosiu. Kadangi jau pavelavau paskaičiuoti PVM ir išrašyti saskaią. Ar nesuklysiu jei tai padarysiu atbuline data ir viena sąskaita už abu avansus (06.04.20 ir 206.05.12 d. avansai)? Dar svarbu sąskaitų korespondencijos,ar būtų teisingai -D-2411 (pirkėjai)K- 527(neb. vykd. sutarties pajamos) K 4484 PVM .
Bučiau labai dėkinga.
artas71 artas71 12027
2006-08-17 13:01 artas71
Tai vis tik turtą faktiškai parduosit po 2007.04.20? Jei taip, tai korespondencijoje nenaudočiau 5 klasės - pajamų neuždirbote ir sąnaudų nepatyrėte.

Korespondencijos galėtų būti tokios:

tax.lt/postp268045.html#268045
artas71 artas71 12027
2006-08-17 13:07 artas71
Jūs mieloji Rassa blaškotes tarp temų - nuolankiai prašau apsispręsti, ar jus domina statybos darbų apskaita ir PVM priskaičiavimo/nepriskaičiavimo problemos ar Jus domina PVM nuo avanso. Drįstu spėti, kad domina antroji tema, todėl esu giliai nuliūdintas bei nustebintas noro rašyti nuostabioje temoje apie statybos darbų PVM ( su paklausimų tekstais ir su VMI atsakymais į šiuos paklausimus ) apie visiškai kitus dalykus.
N
Neringenas 1092
2006-08-17 13:11 Neringenas
O jeigu imone A sumokejo imonei B avansa pvz 140 000 Lt uz prekes, bet nesudare sutarties kad mokes avansu, ir metu begyje (per 10 men) si suma buvo padengta prekemis o dalis avanso grazinta. siuo atveju reikia koki "rasteli" turet kad avansas grazintas ir padengtas prekemis. ar tiesiog nebekabes ir bus ramu? smile
aciu
R
Rassa 555
2006-08-17 13:14 Rassa 2011-09-11 05-03

artas71 rašė: Tai vis tik turtą faktiškai parduosit po 2007.04.20? Jei taip, tai korespondencijoje nenaudočiau 5 klasės - pajamų neuždirbote ir sąnaudų nepatyrėte.

Korespondencijos galėtų būti tokios:

tax.lt/postp268045.html#268045

Dar noriu paklausti , kadangi vėliuoju, ar galiu išrašyti PVm sąs ir apmokestinti atbuline data koreguojant FR0600.Ar galima būtų apmokestinti abu avansus vienu sykiu(06.04.20ir 06.05.5). Ar teisingai būtų sąskaitoje nurodyti " Dalinis mokėjimas už pastatą"
Ačiū, jus labai padedate.
R
Rassa 555
2006-08-17 13:23 Rassa 2011-09-11 05-03

artas71 rašė: Jūs mieloji Rassa blaškotes tarp temų - nuolankiai prašau apsispręsti, ar jus domina statybos darbų apskaita ir PVM priskaičiavimo/nepriskaičiavimo problemos ar Jus domina PVM nuo avanso. Drįstu spėti, kad domina antroji tema, todėl esu giliai nuliūdintas bei nustebintas noro rašyti nuostabioje temoje apie statybos darbų PVM ( su paklausimų tekstais ir su VMI atsakymais į šiuos paklausimus ) apie visiškai kitus dalykus.

Dar kartą atsprašau. Blaškausi nes per abi temas gaunu atsakymus man rūpimu klausimu.Atsiprašau.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui