Inventorizacija

W
wassas 3
2008-04-20 10:29 wassas
sveiki, gal kas susidure su tokiu dalyku:
Nupirktas pastatas ir jame rasta palikta daug naudingu daiktu: baldu,irangos ir t.t. kaip juos inventorizuot ir padaryt kad jie butu legalus firmai-pirkejui aciu
S
Soffy 9075
2008-04-20 10:36 Soffy
O tų daiktų tikrai niekas nebeatsiims?
"Nupirkite" iš fizinio asmens.
W
wassas 3
2008-04-20 10:39 wassas
tu daiktu neatsiims niekas bet ne viska galima nupirkt is fiziniu asmenu,nes ten yra tokiu kaip pvz. sandelyje-imontuotas telferis-pakelejas, yra l/a serviso keltuvas ir niekam nera jokiu dokumentu
L
Loreta13 30842
2008-04-20 11:04 Loreta13 2011-09-11 05-48

wassas rašė: tu daiktu neatsiims niekas bet ne viska galima nupirkt is fiziniu asmenu,nes ten yra tokiu kaip pvz. sandelyje-imontuotas telferis-pakelejas, yra l/a serviso keltuvas ir niekam nera jokiu dokumentu
Jei už viską sumokėjote bendrą pinigų sumą.
galite sukviesti komisiją ir įvertinti rasto turto vertę, t.t. ir pastatų.
Tuomet, proporcingai paskirstyti visą mokėtą pinigų sumą, rastiems turto vienetams, t.t. ir pastatui.
W
wassas 3
2008-04-20 13:11 wassas
pirkimo sutartyje nurodytas tik pastatas ir uz ji sumoketa suma,
tai ar galima isskirstyti i rastus irengimus ir pastata,kas nustatys rastu irengimu kaina ir kaip tai turetu atrodyti
aciu
V
vaivux 282
2008-05-09 17:12 vaivux
Laba diena. Norėčiau patarimo.

Įmonė įsiveža iš ES naudotus automobilius. Juos gauname iš tiekėjo su priėmimo - perdavimo aktu, kuriame yra tik markė, Identifikacinis numeris, valstybinis numeris. Mes esame ne prikėjai, o tik priėmėjai.

Prekės atvažiuoja ir stovi aikštelėje. Joms ieškomi pirkėjai. Kai pirkėjas surandamas, tiekėjas rašo mums pardavimo sąskaitą. Joje jau yra įrašyta prekės vertė.

Su tiekėju nėra sudaryta jokios sutarties. Prekiaujama remiantis tarpusavio pasitikėjimu, jau daugiau nei 5 metai. Jokių nesutarimų nepasitaiko.

KLAUSIMAS:
Kaip reikėtų tiksliau apiforminti inventorizacinį apyrašą, darant šių (turimų-neįsigytų) prekių inventorizaciją metų gale?
L
Loreta13 30842
2008-05-09 20:43 Loreta13 2011-09-11 05-50

vaivux rašė: Su tiekėju nėra sudaryta jokios sutarties. Prekiaujama remiantis tarpusavio pasitikėjimu, jau daugiau nei 5 metai. Jokių nesutarimų nepasitaiko.

KLAUSIMAS:
Kaip reikėtų tiksliau apiforminti inventorizacinį apyrašą, darant šių (turimų-neįsigytų) prekių inventorizaciją metų gale?
Ir nebaisu smile
Turite svetimas prekes, be jokių sutarčių.
Įdomu, kaip ten spėjate gaut normalius dokumentus, kai pirkėjas perka auto, kurio reikia "čia ir dabar" smile
Ir VMI jūsų niekada neskriaudė smile
O prekės tai ne jūsų.
Balanse jų nėra.
Apskaityt galite tik užbalansinėse sąskaitose.
Ten ir inventorizaciją padaryt.
Suderint ją su jūsų tiekėju.
Tai juk jo prekės laikomos pas jus patikėjimo teise.
V
vaivux 282
2008-05-10 09:52 vaivux
Įmonių savininkai gerai sutaria jau daug metų.
O šis ES šalies tiekėjas iš viso nesupranta tokių dalykų, kaip sutartis, ar antspaudas ant sutarties.
Nežinau ar visi jie ten tokie, bet šis tai tikrai keistas.
Taip pat jie niekada ten nepasirašinėja suderinimo aktų. Buvo didelė problema, kol gavau parašą ant vieno (nors likutis idealiai tinka)

Bet ar tikrai inventorizaciniame apyraše tinka įrašyti "pasitikėjimo teise'?
Nelabai žinau, ką reiškia ši sąvoka. Ar mes netampame atsakingi už prekes?

O kai turėtų skambėti inventorizacinio apyrašo pavadinimas? Kaip pasiūlytumėte?
L
Loreta13 30842
2008-05-10 17:35 Loreta13 2011-09-11 05-50
[quote:1145b24c1d]8. Inventorizuojamas visas įmonėje esantis turtas – ir įtrauktas į buhalterinę apskaitą (nuosavybės arba patikėjimo teise įgytas, nuomojamas, saugomas, gautas perdirbti), ir dėl kokių nors priežasčių į ją neįtrauktas. Taip pat inventorizuojamas kelyje (nupirktas, bet dar negautas; pirkėjams išsiųstas, bet neparduotas; išsiųstas į filialą, bet filiale negautas) esantis turtas, įmonei nepriklausantis, bet joje esantis turtas (pasiskolintas, išsinuomotas, gautas pagal panaudos sutartis ir kitas).

9. Įmonės vadovas įstatymų nustatyta tvarka atsako už inventorizacijos organizavimą ir atlikimą laiku, inventorizavimo duomenų išsaugojimą, sutikrinimo žiniaraščiuose nustatytų trūkumų išieškojimą, kartu su vyriausiuoju buhalteriu (buhalteriu) – teisingų inventorizacijos rezultatų, neišieškotų trūkumų ir pertekliaus įtraukimą į buhalterinę apskaitą.[/quote] www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_...
Z
zoraza 423
2008-05-13 14:03 zoraza
Sveiki, gal atsakytumet i toki gana kvaila klausima. Imoneje kas menesi daroma atsargu inventorizacija. Jei buhalteriniai likuciai nesutampa su faktiniais, tai i sekancio menesio atsargu likutis pradziai turi buti patikslintas pagal faktinius duomenis? Truputi sunku man paaiskint, gal pvz. sugalvosiu- pvz sausio men likuti buhalterini gavom 3vnt., o faktini 2vnt. Tai atsargu likutis vasario pradzioj turetu buti rasomas 2vnt.?
Loreta Loreta 28574
2008-05-13 14:08 Loreta
Apskaitomi faktiniai duomenys - t.y., 2 vnt.
Tik kas tą 1 vnt nugvelbė? Tai reikėtų įforminti - ar kaip trūkumą, ar kaip dūžį, ir t.t. Išgaruoti negali.
K
klimus 71
2008-06-17 11:57 klimus
Laba diena,
perskaičiau visą šią temą ir iškilo klausimas smile
Pildant invenotorizacijos apraušus, kokiomis kainomis įvertinate atsargų kiekius. Nes pas mane Pragma atspausdina vidutinėmis, tačiau bendra suma žaliavų ar produkcijos nesutampa su buhalterinės sąskaitos suma didžiojoje knygoje, kadangi tos vidutinės kainos paimtos tik du skaičiai po kablelio, be to didžiojoje knygoje užsifiksuoja FIFO metodu.
Tai kokias kainas rašyti į inventorizacijos aprašus? O gal čia nieko baisaus, kad suma neatitinka didžiosios knygos, juk tai dėl to ir yra?
Padėkit man susigaudyti smile
L
Loreta13 30842
2008-06-17 21:02 Loreta13 2011-09-11 05-52
klimus DK likučiai turi tikti su inventorizacijos duomenimis.
Nes neatitikimus reiktų kokiu tai būdu pašalinti.
Gal pasiklauskite savo programos temoje, gal ten įmanoma tuos likučius atspausdinti konkrečiomis kainomis.
K
klimus 71
2008-06-18 08:32 klimus
Na siek tiek jau ishsiaiskinau. Pragmoj spausdina inventorizacijos aprasa ir i ji itraukia prekes skirtingmis kainomis, kokiomis tk buvo uzpajamuota, tokiu atveju vidurkis neishsikraipo. Tik tiek, kad tame aprase kartojasi tos pacios prekes tiek kartu, kiek skirtingu kainu ji turejo.
Ar pas jus irgi taip pat buna? smile
L
Loreta13 30842
2008-06-18 08:38 Loreta13 2011-09-11 05-52

klimus rašė: Ar pas jus irgi taip pat buna? smile
Ką ir sakiau:))
Kiek kainų, tiek pozicijų. Viskas gerai.
Analogiškai būna ir nurašymo aktuose.
K
klimus 71
2008-06-19 15:55 klimus
Iskilo dar vienas klausimas,
inventorizuojant skolas, kas būna komisijos nariais ir pirmininku? Jeigu buhalteris negali būti, tai nejaugi ateina žmonės iš gamybos ar kiti, ir sutikrina skolas, kokios jos iš tikrųjų būna ir įteikia buhalteriui, kad jis sutikrintų faktiškus duomenis su apskaitos duomenimis? smile
Ką jūs paskiriate komisijos nariais inventorizuojant debitorinius ir kreditorinius įsiskolinimus smile
L
Loreta13 30842
2008-06-19 18:25 Loreta13 2011-09-11 05-52

klimus rašė: Ką jūs paskiriate komisijos nariais inventorizuojant debitorinius ir kreditorinius įsiskolinimus smile
Jei buhalterė įmonėje yra viena ir nepakartojama, visvien juk yra kažkokių žmonių administracijoje, kurie sugebės peržvelgti skolų suderinimo aktus.
O jei yra bent dvi, iš kurių viena tvarko skolų apskaitą ar yra kasininkas - tikrai rasite kam inventorizuoti.
D
dainan 895
2008-06-30 17:55 dainan
Sveiki,atlikome atsargų inventorizaciją įtardami,kad buvo supainiototos kai kurios prekės pagal pavadinimus ir kainas.Įtarimai pasitvirtino.Be to rasta perteklinių prekių. Patarkite kaip tai sutvarkyti:
1)kokia korespondencija užpajamuoti perteklių?
2)kokiais dokumentais reikia įforminti perrūšiavimą ir perteklių-ar užtenka inventorizacijos apyrašų,ar reikia kokių nors aktų,pasiaiškinimų?
L
Loreta13 30842
2008-06-30 20:51 Loreta13 2011-09-11 05-53
dainan[quote:ed2bdb68bf]9) inventorizacijos metu nustatytas prekių perteklius arba trūkumas. Jeigu inventorizuojamų vienarūšių prekių perteklius ar trūkumas nustatomas dėl įmonės sandėlyje padarytos parduotų prekių apskaitos klaidos (t.y., kai parduodant vienas vienarūšes prekes nurodoma, kad parduotos kitos vienarūšės prekės), tai įmonės administracijos vadovo ar savininko sprendimu perrūšiuotų prekių trūkumą galima laikyti įmonės sąnaudomis, priskiriamomis prie leidžiamų atskaitymų, o perteklių – įmonės apmokestinamomis pajamomis. (Inventorizacijos metu nustatytas prekių perteklius priskiriamas įmonės apmokestinamoms pajamoms, o trūkumas, jeigu jo sumos išieškoti neįmanoma, priskiriamas prie netekimų, t.y. prie neleidžiamų atskaitymų.)[/quote] mic.vmi.lt/documentpublicone.do?&id=10000...[quote:ed2bdb68bf]66. Remdamasi pateiktais paaiškinimais ir sutikrinimo žiniaraščiais, inventorizacijos komisija nustato aptiktų turto trūkumų, nuostolių ir gedimo, taip pat pertekliaus pobūdį ir rekomenduoja panaikinti inventorizacijos duomenų skirtumus.

Nustatytas turto perteklius užpajamuojamas. Turto trūkumas priskiriamas prie gautinų už turto trūkumus sumų (jeigu numatoma trūkumų sumas išieškoti) arba netekimų (jeigu trūkumų išieškoti neįmanoma).[/quote] www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_...
R
Ruta_M 169
2008-07-17 11:03 Ruta_M
Sveiki, pirmą kartą susidūriau su tokia situacija: buvo daroma kasos grynųjų pinigų patikrinimas, jau vėliau pastebėjau, kad keli kasos išlaidų orderiai įsegti be jokių parašų, pagal viską gaunasi, kad realiai tie pinigai kaip ir nebuvo išmokėti, nors kasoje likutis parodytas mažesnis. Aš atstačiau kasos likutį tokį, koks jis turėtų būti be minėtų orderių. Ar teisingai padariau ? Reiktų surašyti pažymą, o pinigus reikalauti grąžinti į kasą kasininko ?
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui