sambuca rašė: Sveiki,
iskilo klausimas. Vykdant inventorizacija rastas medziagos kiekis nesutampa su sistemos kiekiu. Pagrindine priezastis - neteisingas kiekis sistemoje, del zmogaus ivesto neteisingo kiekio. Ar sis skirtumas turi buti rodomas inventorizacijos aprase? Kaip butu teisinga parodyti si skirtuma. Ir kokios dazniausiai daromos klaidos tokiu atveju.
Jei zinote, kad neteisingai ivesta i sistema, tai ir taisykite klaida sistemoje. Pasikeliate dokumentus, pagal kuriuos buvo neteisingai padarytas irasas , pasirasote buhalterine pazyma ir taisote klaida sistemoje.
sambuca rašė:
Pagal istatyma:
59. Klaidas inventorizavimo aprašuose galima taisyti tik per inventorizaciją. Pataisymai visuose inventorizavimo aprašų egzemplioriuose turi būti paaiškinti ir asmeniškai pasirašyti tų pačių asmenų, kurie sudarė ir pasirašė tuos aprašus (inventorizacijos komisijos narių ir materialiai atsakingų asmenų).
Kokios klaidos cia turimos galvoje?
Labai aciu,
s
Turima galvoje inventorizacijos metu padarytas klaidas - rasant ar skaiciuojant faktinius kiekius.