1
2015-12-30 09:05
mkristi
Pas mus labai sudėtinga, yra penkios parduotuvės, prekių laaabai daug, inventorizacijos daromos vienai dažniau, kitai rečiau, metinė buvo kiekvienai, aišku. Yra ir trūkumų, yra ir perteklių. Direktorius sako, kad turime išieškoti iš pardavėjų savikaina su PVM, nežinau kaip jam paaiškinti, kad negalime PVM išskaičiuoti. Ir tas išieškojimas labai jau sudėtingas, pasiima algą, o apie trūkumų padengimą nė nekalba. Kiti draugiškai pasidalina trūkumą ir susimoka.
Tai kaip supratau, tarkim vienos inventorizacijos rezultatas trūkumas, jo niekaip neišsiieškojom, darbuotojas iš kart išėjo iš darbo, tai visa savikaina su PVM į neleidžiamus. O kita buvo trūkumas, bet padengė darbuotojai, tai rašau KPO suma (savikaina), ta suma bus leidžiami, o PVM bus neleidžiami. O jei buvo perteklius?