laba diena,
Klausimas: kaip atlikti transporto priemonių draudimo polisų inventorizaciją ?
Turiu lentelę, kurioje transporto priemones įvardintos, šalia jų inventoriniai numeriai, polisų galiojimo laikotarpiai nuo 2014metų ir likutis, kuris persikelia į 2015m. Kas mėnesį nurašoma suma pagal kiekvieną draudimo polisą. bendra suma kiek nurašėm per 2015m. koks likutis 2016m. Pastabose įrašėme kurios transporto priemonės jau 2015m nurašytos, vadinasi jų draudimai nepratęsti. Jau pateikiame ir p[olisų kopijas prie visu suvestinių.
Kokio dar auksinio sakinio ar kokių papildomai dokumentų reikia auditui patiekti, kad mes atlikome draudimo polisų inventorizaciją?
Ačiū iš anksto. Tikrai pirmą kartą susiduriu su tokia inventorizacija. Jau susidaro įspūdis kad reikia popieriaus ant popierio, o nauda kokia ? ir niekas nebeaišku ko trūksta.
Na jau at