Dar karta apie kuro cekius

G
Gemini 1205
2005-10-24 21:31 Gemini
Gerai, o ką reiškia VMI išaiškinimas:nuo 2005 02 01 SF išrašoma "nedelsiant"?
L
Loreta13 30842
2005-10-24 21:34 Loreta13 2011-09-11 03-53

Gemini rašė: Gerai, o ką reiškia VMI išaiškinimas:nuo 2005 02 01 SF išrašoma "nedelsiant"?

Na kuro čekis (iki 500 Lt) yra prilygintas PVM s/f, jei yra rekvizitai parduodančios ir perkančios įmonės
G
Gemini 1205
2005-10-24 21:39 Gemini
Loreta, aš turiu omeny tą variantą, kai kuro čekyje nėra įmonės rekvizitų ir ji neprilyginama PVM SF.
"Jeigu nuo 2005-02-01 degalinėje išduotame kvite nenurodytas pirkėjo identifikacinis rekvizitas, tai pardavėjas, pirkėjui paprašius, PVM sąskaitą faktūrą privalo išrašyti nedelsiant, taip pat jeigu automatinėje degalinėje išduotame kvite nenurodytas pirkėjo identifikacinis rekvizitas, tai tos įmonės, kuriai priklauso automatinė degalinė, pardavėjas, pirkėjui paprašius, privalo nedelsiant jam išrašyti PVM sąskaitą faktūrą. Kiekvienoje automatinėje degalinėje pardavėjui rekomenduojama matomoje vietoje paskelbti, kokiu artimiausiu adresu turi kreiptis pirkėjas dėl PVM sąskaitos faktūros išrašymo. "
nauja.vmi.lt/lt/?itemId=10115976
L
Loreta13 30842
2005-10-24 21:41 Loreta13 2011-09-11 03-53
To Gemini
Tai kokios problemos?
Juk sakei PVM s/f turite....
L
Loreta13 30842
2005-10-24 21:47 Loreta13
Beje, jau praktiškai visos degalinės turi galimybę įvesti įmonių rekvizitus..
Vairuotojų apsileidimas, jei nepaprašo....
wolf wolf 11164
2005-10-24 21:49 wolf 2011-09-11 03-53

Gemini rašė: Loreta, aš turiu omeny tą variantą, kai kuro čekyje nėra įmonės rekvizitų ir ji neprilyginama PVM SF.
"Jeigu nuo 2005-02-01 degalinėje išduotame kvite nenurodytas pirkėjo identifikacinis rekvizitas, tai pardavėjas, pirkėjui paprašius, PVM sąskaitą faktūrą privalo išrašyti nedelsiant, taip pat jeigu automatinėje degalinėje išduotame kvite nenurodytas pirkėjo identifikacinis rekvizitas, tai tos įmonės, kuriai priklauso automatinė degalinė, pardavėjas, pirkėjui paprašius, privalo nedelsiant jam išrašyti PVM sąskaitą faktūrą. Kiekvienoje automatinėje degalinėje pardavėjui rekomenduojama matomoje vietoje paskelbti, kokiu artimiausiu adresu turi kreiptis pirkėjas dėl PVM sąskaitos faktūros išrašymo. "
nauja.vmi.lt/lt/?itemId=10115976

Gemini - jei prisimeni viena is VMI rastu - buvo gana rimtas pareiskimas - kad "Nedelsiant" jus supratimu reskia "per protingai trumpą laiką"

Realiai tas gresmingas - "nedelsiant" yra gana kvailas - todel nemanau, kad del tok kas nors nustatines pazeidima.
G
Gemini 1205
2005-10-24 22:15 Gemini 2011-09-11 03-53
Problema tokia, turiu, tarkim, dešimt čekių už rugsėjo mėn. ir jiems - vieną PVM SF. Kuom skiriasi "per protingai trumpą laiką" nuo pvz., "kito mėnesio dešimtos dienos"? Taigi, ar gali būti mūsų darbuotojui "protingai trumpas laikas" 1 mėnuo? VMI telefonu konsultavo kaip visada - "nuo vasario - 1 čekis - 1 SF".
O dėl rekvizitų, juk turbūt niekam ne paslaptis, kad labai daug kas važinėja dujomis, o nuomos sutartys pasirašytos benzinui. Taigi, išvados pačios peršasi...
wolf wolf 11164
2005-10-24 22:28 wolf
Ne, manau 1 men., tikrai ne tas protingas terminas kuri turejo omeny VMI.
Taip reikia vadovautis principu kiekvienam cekius - PVM s-f. (VMI teisi jo reikia vadovautis nuo 02.01) ir jokiu bendur saskaitu uz keleta cekiu nebent naudojamos korteles ir cekia nera grynuju pinigu panaudojimo faktas - tada tiesiog israsoma viena saskaita per men.

Kaip pamene anksciau buvo toks teises aktas:
www3.lrs.lt/cgi-bin/preps2?Condition1=2321...

Jis keitisi :
www3.lrs.lt/cgi-bin/preps2?Condition1=2339... 1 karta
www3.lrs.lt/cgi-bin/preps2?Condition1=2382... 2 karta
www3.lrs.lt/cgi-bin/preps2?Condition1=2389... 3 karta
www3.lrs.lt/cgi-bin/preps2?Condition1=2444... Ir paskutini karta (4-a) - pastarasis pakeitimas galioja iki dabar
G
Gemini 1205
2005-10-24 23:05 Gemini
Labai labai ačiū, Wolf smile Vat tą įsakymą ir pramiegojau, pernai sekiau iki priešpaskutinio nutarimo, bet sklerozė prakeikta - pamiršau, kad spalį reikia pasikeitimų laukti. Bet turbūt iš atskaitos senų SF nebeišiminėsiu, paliksiu kaip yra.
tralialia tralialia 1057
2006-01-29 12:52 tralialia
VšĮ ne PVM mokėtoja, prikaupusi kuro čekių, kuriuose nėra pirkėjo ID..
Vadinasi, negaliu traukti į sąnaudas? Nekalbu jau apie PVM sumas..
Pirmą kart susidūriau.. Perskaičiau visus komentarus keliose temose - nepykit, bet tikrai nelabai suvokiu kaip elgtis.. smile

Patarkit, prašau... smile

Jei dar nepasenę duomenys: nauja.vmi.lt/lt/?itemId=1017007
sąnaudoms galiu pripažinti tokius čekius? Skaitau ir žaliuoju ...
L
Loreta13 30842
2006-01-29 13:43 Loreta13 2011-09-11 03-58
tralialia
Jei kuro čekiuose nėra jūsų rekvizitų ir jūs neturite tiems čekiams PVM s/f, sąnaudomis pripažinti galite nepriklausomai nuo sumos. LRV nutarimas Nr. 407. PVM - negalima atskaityt.
www3.lrs.lt/pls/inter2/dokpaieska.showdoc_...
tralialia tralialia 1057
2006-01-29 13:46 tralialia
Loreta13, ačiū, kad atsiliepei - labai dėkui...
Dar norėčiau pasiteirauti tokio dalykėlio Tavęs -
jei VšĮ ne PVM mokėtoja, tai PVM sumą, nurodytą čekyje vis tiek gali traukt į sąnaudas? Minėtu atveju?
Cha-cha Cha-cha 5529
2006-01-29 13:51 Cha-cha
Taip, PVM jums bus leidžiami atskaitymai
tralialia tralialia 1057
2006-01-29 13:54 tralialia
Ačiū Jums labai už sugaištą laiką smile
Ačiū :)
tralialia tralialia 1057
2006-01-29 14:13 tralialia 2011-09-11 03-58

Ačiū, Linda6 - šį skaičiau prieš pateikdama klausimą smile
K
Kozete 1059
2006-02-07 12:40 Kozete
Ar čekiais būtina pristatyti ir sąskaitą faktūrą?
Jei žmogusčekius atneš kiekvieną mėnesį, bet pinigus norėtume pervesti kas ketvirtį, nes sumos bus labai nedidelės ar taip galima? (sutartį pažymėta, kad sumos bus išmokamos kas ketvirtį)
Bet man vis dar neaišku, jei žmogus įsipils benzino 20l, jis 10l išvažinės savo reikmėms, o 10l darbo reikalams, bet čekis bus vienas, kaip tada įmonei apmokėti už benziną?
loko loko 717
2006-03-02 10:31 loko
Jeigu už kurą gauname PVM s-f mėnesio gale ir apmokam pavedimu ar reikia saugoti kuro čekius? Kiti mačiau vis tiek sega prie sąskaitų, o mano dirikas tų čekiukų tiesiog neima.
wolf wolf 11164
2006-03-02 10:39 wolf 2011-09-11 04-00

loko rašė: Jeigu už kurą gauname PVM s-f mėnesio gale ir apmokam pavedimu ar reikia saugoti kuro čekius? Kiti mačiau vis tiek sega prie sąskaitų, o mano dirikas tų čekiukų tiesiog neima.

Nerenku. Ir kokia prasmė :
1) Visų vistiek neatneš.
2) VMI lyg apsiramino ir jau prie to nesikabinėja
3) Yra PVM s-f. kuri viska parodo.
L
Loreta13 30842
2006-03-02 10:40 Loreta13 2011-09-11 04-00

loko rašė: Jeigu už kurą gauname PVM s-f mėnesio gale ir apmokam pavedimu ar reikia saugoti kuro čekius? Kiti mačiau vis tiek sega prie sąskaitų, o mano dirikas tų čekiukų tiesiog neima.

Tie čekiukai kartais reikalingi, kai transporto priemonių yra ne viena ir pildomi kelionės lapai, ar kokios suvestinės, kur jau mėn. bėgyje reikia žinot kas ir kiek kuro pylėsi.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui