virbuh rašė:
rašė: VMI čia kalba apie tuos atvejus kai yra privaloma išrašyti krovinio važtaraštį.
Skaitom kada privalomas važtaraštis:
.... esant visoms šioms sąlygoms:
4.1. kroviniai pakraunami ir gabenami kelių transporto priemonėmis tik Lietuvos Respublikos teritorijoje;
4.2. krovinio siuntėjas ir gavėjas yra ekonominę veiklą vykdantis fizinis arba juridinis asmuo;
4.3. yra sukurti krovinio vežimo komerciniai santykiai tarp siuntėjo ir / ar gavėjo, ir / ar vežėjo, ir / ar vežimo organizatoriaus, ir / ar kito jų įgalioto asmens.
Jeigu "esant visoms šioms", tai mano supratimu 4.3. punktas nevykdomas kai siuntėjas ir gavėjas tas pats asmuo. O KTK 38 str. kaip tik ir numato išimtį tokiems vežimams. Man tik labai keista, kad jau išsiaiškinus, kad vežant savo prekes savo transportu VMI nieko pranešti nereikės, staiga sugalvojama, kad reikia reikalauti tiekėjo PVM s.f. paversti krovinio važtaraščiu. Galbūt aš ir neteisi, bet paaiškinkit man pagal kokį straipsnį, nes KTK 38 str. aš skaitau taip:
1. Vežėjas, gabenantis jam priklausančius krovinius savo transporto priemonėmis ir sąskaita, privalo turėti važtaraštį arba
kitą dokumentą, įrodantį, kad veža sau priklausantį krovinį. (PVM s.f. puikiai įrodo, ar gi ne?)
2.
Jeigu vežamam kroviniui
išrašomas važtaraštis... (O jeigu neišrašomas? Čia nieko nerašoma apie tai, kad "kitas dokumentas" turi turėti išvardintus rekvizitus)