natur rašė: Aha ...
Dabar ir iškilo klausimas
Jei buhalterija perduodama tarkim 2005 gruodžio 31 d. viskas aišku, kad dokumentus susegtus papkutėse sunumeruojam padarom bylų apyrašus ir t.t.ir pasirašom priėmimo perdavimo aktą.
Klausimas: kaip sąskaitų likučiai nėra visų dokumentų? Ir antras klausimas: kai tą dieną išeina buhalteris, o kito buhalterio nėra, kam perduoti buhalteriją? Direktoriui? Pavyzdžiui neaišku kada kitas ateis ir neaiškų ko reikalaus ar buvęs buhalteris privalo tada ateidinėti ir sausio ir vasario mėn. į darbą ir tarkim viską pridavinėti po gruodžio 31d. visas ataskaitas ir pan.?
Jei jūs nutraukėte darbo sutartį, nuo, tarkim, sausio 1 dienos, tai daugiau įmonėje nebedirbate ir neprivalote ateidinėti ir ataskaitų ruošti ar tuo labiau ant jų pasirašinėti. Jūsų darbas baigiasi darbo sutarties nutraukimo dieną.
Už įmonės dokumentus atsakingas jos vadovas, todėl, jei nėra naujo buhalterio, jam viską ir perduodate.
O daugiau, tai tik jūsų gera valia, ar atsiradus naujam buhalteriui padėsite įsivažiuoti į vėžes ar ne, nors ir neprivalote to daryti.