Jau paskelbti esminiai GPM pakeitimai

A
Alisa 1191
2004-01-20 08:36 Alisa
Bet jie mulkiai geri, jeigu ziurėtume iš teisinės pusės, tai bet kokia įstatymo "interpretacija" negalima. Tai reiškia, jeigu jau galima viešai kalbėti apie įstatymo interpretavimą, tai reikėtų pagalvoti ar tai išvis įstatymas smile Patys nesubrendėliai, kas įstatymus leidžia, tik tiek, kad jie randa ant ko savo klaidas suverst smile
I
Inka 396
2004-01-20 09:08 Inka 2011-09-11 03-19

angelka rašė: www.vmi.lt/Aktualijos/Naujoves/Gyventoju_...

Paskaitom, mieli nesusipratėliai buhalteriai. Angelkos klausyti reikia, o ne užsiiminėti interpretacijomis. Priknisot čia molio su tom 12 mėn. DU apmokestinimo vingrybėm... smile

Aišku juokauju, nors verkti norisi.


Cirkas be kapeikų smile
R
Rasida 2977
2004-01-20 09:15 Rasida 2011-09-11 03-19

Tiesi rašė: Atkreipkit dėmesį į vieną niuansą. Jei 2003 m. gruodžio mėn algą moku sausio mėn, išnaudoju sausio minimumą. Bet jei sausio mėn algą prireiks išmokėt iki 2004 01 31, sausio mėn PNM nebeturiu, vasario mėn PNM skolintis tokia teisė nesuteikta. Ir paskui dar VMI drįsta akis išpūtę aiškint, kad buhalteriai nieko nesupranta ir darbuotojus skriaudžia smile


Pritariu, Tiesi. Tik kodėl VMI tyli ir nepaaiškina, kad tokiu atveju naudojamas jau avansu?
A
Alisa 1191
2004-01-20 09:20 Alisa 2011-09-11 03-19
Tai Rasida VMI paaiškins gale 2004 m. arba 2005 m., kad mes žiopliai buhalteriai neteisingai interpretuojam įstatymus ir "neleistinai" avansu taikėm...."Durnių laivas" plaukia sėkmingai toliau smile
IrenaR IrenaR 2846
2004-01-20 09:24 IrenaR 2011-09-11 03-19
Tai išvada lyg ir būtų tokia: nuo 2004 01 01 nesvarbu, už kokį laikotarpį DU mokame, taikome išmokėjimo mėnesio ? Ar pritariate?
Tada tie darbuotojai, kurie už 2003 m kelis mėnesius negavo atlyginimų, gali kreiptis į VMI dėl GPM perskaičiavimo (pvz. 2003 m buvo pritaikyti tik kokie 8 )?
R
Rasida 2977
2004-01-20 09:30 Rasida 2011-09-11 03-19
Būtent, Alisa, ta problema vistiek išlįs, ir žmogus, kuris nedeklaruos pajamų, praras GPM vieno ribose.
Labai gudriai mokesčiai aiškina:))) Pagalvokim - jei finansininkas išmoka DU pritaikydamas einamojo mėnesio , darbuotojas nepajunta jokio skirtumo gaudamas atlyginimą, jis nemato reikalo ir deklaruoti pajamų. Būtent tie, kurie gavo mažiau pajamų, ir suvokė, kad pajamas deklaruot privalu.
IrenaR IrenaR 2846
2004-01-20 09:38 IrenaR 2011-09-11 03-19
Neįsivaizduoju, kaip eiliniam darbuotojui, kuris specialiai GPM nesidomi, susiskaičiuoti ir susivokti, kiek ten buhalterijoje tų pritaikė ir ką jam daryti. Matyt, valstybės biudžetui tai tikrai į naudą.
A
Alisa 1191
2004-01-20 09:40 Alisa
Tai va, kad išlįs. O kas pikčiausiai, kad VMI tokie geriečiai nori pasirodyt žmonėm, atseit čia darbovietės kaltos, tai kodėl negali pasakyti, kad vistiek š.. bus....
Kotryna Kotryna 2164
2004-01-20 09:42 Kotryna 2011-09-11 03-19
[quote=IrenaR]Tai išvada lyg ir būtų tokia: nuo 2004 01 01 nesvarbu, už kokį laikotarpį DU mokame, taikome išmokėjimo mėnesio ? Ar pritariate?
Tada tie darbuotojai, kurie už 2003 m kelis mėnesius negavo atlyginimų, gali kreiptis į VMI dėl GPM perskaičiavimo (pvz. 2003 m buvo pritaikyti tik kokie 8

Kaip manote, kai su tuo jam pritaikyti?
A
angelka 2790
2004-01-20 10:01 angelka 2011-09-11 03-19
Pagal auksčiau minėtą BNS pranešimo logiką, . Mes matyt, tupi buhalteriai, vėl nieko nesuprantam smile
viki viki 1850
2004-01-20 10:05 viki 2011-09-11 03-19
Ne, klausykit, mes jau patys save balamutinam! Anksčiau taikėm vasario mėn.ir t.t Juk taip buvo, taip ir lieka. Čia viską tas nelemtas gruodžio mėn DU sumaišė. Iki tol viskas buvo aišku!
Kotryna Kotryna 2164
2004-01-20 10:06 Kotryna 2011-09-11 03-19
Ot įdomu, kas ir kada ir kuo remiantis panaikino 20 str. 8d.:

8. Tais atvejais, kai su darbo santykiais arba jų esmę atitinkančiais santykiais susijusios pajamos gaunamos už laikotarpį, ilgesnį kaip vienas mokestinio laikotarpio mėnuo, su darbo santykiais arba jų esmę atitinkančiais santykiais susijusios pajamos apskaičiuojamos atskirai už kiekvieną mokestinio laikotarpio mėnesį, už kurį šios pajamos buvo apskaičiuotos išmokėti, taikant tą mokestinio laikotarpio mėnesį galiojantį
A
Alanta 55
2004-01-20 10:12 Alanta
Kas nepridavė FRO453-neskubėkite. Sklenda gandai kad šiandien turi pasirodyti visiškai nauji paaiškinimai. Atsieit vėl žada apverst viską aukštyn kojom ir išmokėta DU iki sausio 10 d vis tik įtraukt i 4 ketvirtį (nors čia tik gandai bet aš palauksiu nes jau perdarinėju 4 kartą po kiekvieno eilinio seminaro)
viki viki 1850
2004-01-20 10:22 viki
Vis dėlto, aš, pasirodo, kartais išlošiu, kad darau viską paskutinę minutę
Dalia29 Dalia29 12616
2004-01-20 10:23 Dalia29 2011-09-11 03-19
Aš rašiau vakar, kartojuos šiandien. Tegul man , durnai, paaiškina , kaip daryti priskaitymus
, išmokant praeito mėnesio atlyginimą, o taikant einamojo mėnesio .
Ir ką daryti, kai ateis diena X. Vienas bus tiu tiu.
Kotryna Kotryna 2164
2004-01-20 10:26 Kotryna
Faktas, kaip blynas smile . Oi daug pakeitimų ir išaiškinimų nusimato ant mūsų biednų galvų.... smile
Loreta Loreta 28574
2004-01-20 10:27 Loreta 2011-09-11 03-19

Kotryna rašė: Ot įdomu, kas ir kada ir kuo remiantis panaikino 20 str. 8d.:


Nepanaikino, tik papildė.

VMI prie LR FM paaiškina pagrindines 20,22,23,24,27,32,34,35,38 str. pakeitimo ir papildymo įstatymo (Nr.IX-1848, VŽ 2003 Nr.116-5254) nuostatas. įsigaliojusias nuo 2003.12.12.:

" Nustatyta, kad MNPD ir MPNPD pirmiausia atimamas iš su darbo santykiais arba jų esmę atitinkančiais santykiais susijusių mokestinio laikotarpio pajamų, kurios apmokestinamos taikant 33 proc. pajamų mokesčio tarifą".
R
Rasida 2977
2004-01-20 10:30 Rasida
Taip, Dalia, tas ir pikčiausia - VMI galvoja, kaip pasirodyti geriems šiandien, o nemąsto apie tolimesnes perspektyvas. Žinoma, tai puikus būdas papildyti biudžetą, kaip minėjau, - jei žmogeliai nedeklaruos pajamų už 2003 m., nepajutę skirtumo išmokose.
viki viki 1850
2004-01-20 10:34 viki 2011-09-11 03-19
[quote=Loreta]Nepanaikino, tik papildė.

VMI prie LR FM paaiškina pagrindines 20,22,23,24,27,32,34,35,38 str. pakeitimo ir papildymo įstatymo (Nr.IX-1848, VŽ 2003 Nr.116-5254) nuostatas. įsigaliojusias nuo 2003.12.12.:

"
Tiesi Tiesi 4035
2004-01-20 12:19 Tiesi 2011-09-11 03-19
Paskutiniai išaiškinimai iš VMI seminaro (šiandien, Vilniuje)

Jei įmonė 2003 m. 12 mėn. išmokėjo dalį darbo užmokesčio, mažesnę nei Tokiu atveju FR 0453 už 2003 m. rodoma abi išmokėtos sumos !!!
Šį centrinio administratoriaus išaiškinimą Vilniaus VMI teigimu jie gavo šiandien ryte prieš seminarą.

Neturiu komentarų smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui