Atleidimas is darbo

dontcha dontcha 2731
2012-10-09 15:45 dontcha
tai galim rodyti kad jisai atleistas vakar,o snd sodrai pranesu
Tininga Tininga 50021
2012-10-09 15:49 Tininga

dontcha rašė:
tai galim rodyti kad jisai atleistas vakar,o snd sodrai pranesu
Galit. smile
dontcha dontcha 2731
2012-10-09 15:57 dontcha
o jai jam MMA tai dalinu is 23d ir dauginu is dirbtu dienu
Tininga Tininga 50021
1 2012-10-09 15:58 Tininga

dontcha rašė:
o jai jam MMA tai dalinu is 23d ir dauginu is dirbtu dienu
O mes tai jau turim atspėti, ką jūs čia dabar skaičiuojat? smile
dontcha dontcha 2731
2012-10-09 16:00 dontcha
uz alga sio men, ar butina imti MMV ir dauginti is dirbtu val?
Tininga Tininga 50021
2012-10-09 16:03 Tininga

dontcha rašė:
uz alga sio men, ar butina imti MMV ir dauginti is dirbtu val?
Jei nustatyta MMA, tai prie ko čia MVA? Dalinat iš dienų, jei darbo dienos vienodos trukmės, po 8 val.
dontcha dontcha 2731
2012-10-09 16:11 dontcha
iskilo klausimas,nes kazkur skaiciau kad jei DS parasyta MMA tai norint paskaiciuoti ne viso men alga reikia 5,15 * is darbo val,turbut sumaisiau smile
Tininga Tininga 50021
2012-10-09 16:13 Tininga

dontcha rašė:
iskilo klausimas,nes kazkur skaiciau kad jei DS parasyta MMA tai norint paskaiciuoti ne viso men alga reikia 5,15 * is darbo val,turbut sumaisiau smile
Nesąmonė.
dontcha dontcha 2731
2012-10-09 16:18 dontcha
Ačiūkas:)
dontcha dontcha 2731
2012-10-09 16:27 dontcha
Tininga, ar jums teko forminti automobilio pardavimo i metalo lauza? smile
Tininga Tininga 50021
2012-10-09 16:28 Tininga

dontcha rašė:
Tininga, ar jums teko forminti automobilio pardavimo i metalo lauza? smile
Nea :)
S
sande20 439
2012-11-08 14:39 sande20
Laba diena,

tikiuosi darbuotojas nepiktybinis, bet visko gali būti..

Žodžiu, darbuotojas išleistas mokamų atostogų nuo 11.02 dienos iki 11.24 dienos imtinai. Tiek dienų kiek jam priklauso. Bėda ta, kad norime šį darbuotoją atleisti. Bet 11.24 diena yra šeštadienis. Kaip turėčiau suforminti, kokį prašymą turėtų parašyti darbuotojas, kad jam nebereikėtų rodyti tabelyje 11.26 darbo dienos ir už ją mokėti. Nes tiek DU, tiek atostoginiai jau išmokėti ir įmonė darbuotojui nėra įsiskolinusi.
amadina22 amadina22 19757
2012-11-08 14:45 amadina22

sande20 rašė:
Laba diena,

tikiuosi darbuotojas nepiktybinis, bet visko gali būti..

Žodžiu, darbuotojas išleistas mokamų atostogų nuo 11.02 dienos iki 11.24 dienos imtinai. Tiek dienų kiek jam priklauso. Bėda ta, kad norime šį darbuotoją atleisti. Bet 11.24 diena yra šeštadienis. Kaip turėčiau suforminti, kokį prašymą turėtų parašyti darbuotojas, kad jam nebereikėtų rodyti tabelyje 11.26 darbo dienos ir už ją mokėti. Nes tiek DU, tiek atostoginiai jau išmokėti ir įmonė darbuotojui nėra įsiskolinusi.

O atostoginių kompensacija? Ar išnaudojo visas dienas pilnai?
Tininga Tininga 50021
2012-11-08 14:47 Tininga

sande20 rašė:
Laba diena,

tikiuosi darbuotojas nepiktybinis, bet visko gali būti..

Žodžiu, darbuotojas išleistas mokamų atostogų nuo 11.02 dienos iki 11.24 dienos imtinai. Tiek dienų kiek jam priklauso. Bėda ta, kad norime šį darbuotoją atleisti. Bet 11.24 diena yra šeštadienis. Kaip turėčiau suforminti, kokį prašymą turėtų parašyti darbuotojas, kad jam nebereikėtų rodyti tabelyje 11.26 darbo dienos ir už ją mokėti. Nes tiek DU, tiek atostoginiai jau išmokėti ir įmonė darbuotojui nėra įsiskolinusi.

Manau, kad įsakymą galite parašyti ir penktadienį, kad atleidžiamas paskutinę atostogų dieną, t.y. 11.24. Prašyme irgi tegul taip parašo.
Manau, nieko čia blogo.
S
sande20 439
2012-11-08 14:48 sande20
Išnaudojo visas pilnai. Taip liepė direktorius. Išleisti atostogų už visas dienas, todėl ir gavosi paskutinė atostogų diena šeštadienis. Jeigu būtų darbo diena, tai tiesiog paskutinę atostogų dieną suforminčiau ir atleidimą, ar taip galvoju. Bet kad šioje situacijoje paskutinė atostogų diena ne darbo diena, šeštadienis..
A
Alina55 11024
2012-11-08 14:56 Alina55

sande20 rašė: Nes tiek DU, tiek atostoginiai jau išmokėti ir įmonė darbuotojui nėra įsiskolinusi.

Kasmetinių atostogų laikotarpis, nuo 11.02 dienos iki 11.24, "uždirba" kasmetines atostogas, taigi už tą laikotarpį priklausys nepanaudotų atostogų kompensacija.
Tininga Tininga 50021
2012-11-08 14:59 Tininga

sande20 rašė:
Išnaudojo visas pilnai. Taip liepė direktorius. Išleisti atostogų už visas dienas, todėl ir gavosi paskutinė atostogų diena šeštadienis. Jeigu būtų darbo diena, tai tiesiog paskutinę atostogų dieną suforminčiau ir atleidimą, ar taip galvoju. Bet kad šioje situacijoje paskutinė atostogų diena ne darbo diena, šeštadienis..
O už tas kasmetines atostogas paskaičiavot priklausančias atostogų dienas?
S
sande20 439
2012-11-08 15:51 sande20
Ne.. darbuotojas dirba nuo 2012.01.02 Atostogu nebuves. Nuo 11.02 iki 11.24 atostogauja uz laikotarpi nuo 2012.01.02 iki 2012.10.31 Tai jeigu atostogos uzdirba atostogas ir jeigu darbuotoja atleisciau 11.26 tai tureciau sumoketi uz 11.26 kaip uz darbo diena plius kompensacija uz nepanaudotas atostogas uz laikotarpi nuo 11.01 iki 11.26 imtinai. Ir VDU 08-09-10 ?

Tininga rašė:

sande20 rašė:
Išnaudojo visas pilnai. Taip liepė direktorius. Išleisti atostogų už visas dienas, todėl ir gavosi paskutinė atostogų diena šeštadienis. Jeigu būtų darbo diena, tai tiesiog paskutinę atostogų dieną suforminčiau ir atleidimą, ar taip galvoju. Bet kad šioje situacijoje paskutinė atostogų diena ne darbo diena, šeštadienis..
O už tas kasmetines atostogas paskaičiavot priklausančias atostogų dienas?


Tininga Tininga 50021
2012-11-08 15:58 Tininga

sande20 rašė:
Ne.. darbuotojas dirba nuo 2012.01.02 Atostogu nebuves. Nuo 11.02 iki 11.24 atostogauja uz laikotarpi nuo 2012.01.02 iki 2012.10.31 Tai jeigu atostogos uzdirba atostogas ir jeigu darbuotoja atleisciau 11.26 tai tureciau sumoketi uz 11.26 kaip uz darbo diena plius kompensacija uz nepanaudotas atostogas uz laikotarpi nuo 11.01 iki 11.26 imtinai. Ir VDU 08-09-10 ?

Taip, žinoma. VDU 8-9-10 mėn. O už 26 d., jei nedirbs, tai ir nebūtina mokėti. Rašysite 0 val. ir tiek. Kita vertus - juk galite ir tas 2 dienas atostogų už lapkritį pridėti bei atleisti paskutinę atostogų dieną, ir tai jau bus darbo diena.
Už jo dirbtą laikotarpį priklauso 25,25 k.d. atostogų. Tad suteikite 25 k.d., o už 0,25 k.d. - kompensacija...
S
sande20 439
2012-11-09 08:34 sande20
Labas rytas, Tininga,

pagal Jūsų komentarą supratau, kad tas dvi atostogų dienas, kurias uždirba atostogos, iškarto galiu pridėti prie einamų atostogų, bet ar taip galima, avansu suteikti atostogas ? ir dėl 25,25 k.d. Skaičiuojant atostogas niekada neskaičiuoju dienų skaičiumi po kablelio ir jeigu suteikčiau atostogas darbuotojui 25 k.d., tai pagal mano skaičiavimus, neliktų 0,25 k.d. ar tai labai blogai ? išeitų, kad esame visiškai atsiskaitę su darbuotoju, atleidimo diena suteikiant papildomai 2 k.d. būtų 11.26. Viskas ok. Tik, ar ir darbuotojas turėtų rašyti prašyme, suteikti kasmetines atostogas už laikotarpį nuo 01.02 iki 11.24 ar tiek kiek jis yra jau užsidirbęs nuo 01.02 iki 10.31 ?

Tininga rašė:

sande20 rašė:
Ne.. darbuotojas dirba nuo 2012.01.02 Atostogu nebuves. Nuo 11.02 iki 11.24 atostogauja uz laikotarpi nuo 2012.01.02 iki 2012.10.31 Tai jeigu atostogos uzdirba atostogas ir jeigu darbuotoja atleisciau 11.26 tai tureciau sumoketi uz 11.26 kaip uz darbo diena plius kompensacija uz nepanaudotas atostogas uz laikotarpi nuo 11.01 iki 11.26 imtinai. Ir VDU 08-09-10 ?

Taip, žinoma. VDU 8-9-10 mėn. O už 26 d., jei nedirbs, tai ir nebūtina mokėti. Rašysite 0 val. ir tiek. Kita vertus - juk galite ir tas 2 dienas atostogų už lapkritį pridėti bei atleisti paskutinę atostogų dieną, ir tai jau bus darbo diena.
Už jo dirbtą laikotarpį priklauso 25,25 k.d. atostogų. Tad suteikite 25 k.d., o už 0,25 k.d. - kompensacija...

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui