jai mes perkam iš ES ir parduodam į ES, 3-as šalis, bet nesekiam įvežimo 750 tūkst. ir išvežimo už 650 tūkst.
tai nereikia nieko pildyti? skaičiuojam tik už metus tą riba? ar už paskutinius 12 mėn.
esu absoliučiai žalia intrastato klausimu. Visada ataskaitas pildydavote samdytoje įmonėje. Nuo šių metų norime patys pradėti teikti ataskaitas intrastatui. Nuo ko pradėti? t.y. reikia kažkur internetinėje svetainėje prisiregistruoti? Ar turime perimti prisiregistravimo duomenis iš samdomos įmonės?
Paskambinkite į savo teritorinės muitinės Statistikos analizės skyrių ir pasakys ką daryti
Nepamenu tiksliai, seniai buvo, siunčiau kažkokį prašymą/įgaliojimą el. paštu.
Gavom kodus, prisijungėm.
Gal galėtumėte kas padėti. Ką reikia nurodyti kur yra duomenys apie tarpininką?
Ar teisingai suprantu, kad jei esame įmonė kuri teikia buhalterines paslaugas, ir pildom klientui intrastato ataskaitą ir pasirašom mes, tai ten turim nurodyti savo duomenys?
Invoice išvardintos parduodamos prekės, taip pat transporto išlaidos. Išvežimo ataskaitoje Faktūrinė vertė rašau bendrą Invoice sumą, ar be transporto išlaidų, o Statistinė vertė su transporto išlaidom?
holdingas rašė:
Invoice išvardintos parduodamos prekės, taip pat transporto išlaidos. Išvežimo ataskaitoje Faktūrinė vertė rašau bendrą Invoice sumą, ar be transporto išlaidų, o Statistinė vertė su transporto išlaidom?
Faktūrinė be transporto.
Dėl statistinės nežinau, nėra prievolės jos teikti (bent jau mums).
holdingas rašė:
Invoice išvardintos parduodamos prekės, taip pat transporto išlaidos. Išvežimo ataskaitoje Faktūrinė vertė rašau bendrą Invoice sumą, ar be transporto išlaidų, o Statistinė vertė su transporto išlaidom?
Faktūrinė be transporto.
Dėl statistinės nežinau, nėra prievolės jos teikti (bent jau mums).
Tai jeigu statistinę vertę parašysiu su transportu, nelebai suklysiu, ania?