2006-11-28 22:30
Vifi
Kelios ,,protingos“ idejos, kaip bendrauti su Klientais
- Keleta minuciu klausykites Kliento rimtu veidu, paskui sakykite:,, Nezinau, kokia Jusu problema, bet esu tikras, kad ja sunku suformuluoti.“
- Jeigu Klientas kalba greitai is susijaaudinimo, nepamirskite pasakyti: ,, Skamba panasiai i lietuviu kalba, bet nesuprantu nei vieno Jusu zodzio.“
- Dazniau vartokite tokias frazes: ,,Suprantu, ka norite pasakyti, bet vis tiek, manau, kad nusisnekat“. Paskutini zodi tarkite ypac pabreztinai.
- Jeigu Klientas paprasys buti malonesniu – nusileiskite: ,,As pasistengsiu buti malonesnis, jei Jus pasistengsite buti protingesnis“.
- Jeigu klientas ,,pagauna“ jus iseinant is ofiso, rimta mina Jam pasakykite: ,,As isejau is proto, bet galite palikti man rasteli“.
- Jeigu nera nuotaikos bendrauti su Klientu, tiesiog pasakykite jam: ,, As cia nedirbu.“
- Pagirkite Klienta, tai sumazins itampa : ,,Jus man patinkat, nes primenat mane, kai buvau jaunas ir kvailas“.
- Jeigu Klientas klausia del terminu, pasiulykite: ,,O kaip del ,,niekada“? Ar ,,niekada“ Jums netiktu?
- Jeigu Klientas planuodamas derybas uzsimena apie keleta valandu, tai sakykite: ,,Matau, kad specialiai pasilikote papildomo laiko viesai save pazeminti“.
- Pasistenkite uzimti valdanciaja pozicija: ,, As turiu talenta ir man tiesiog nusispjaut“.
- Nepamirskite pasididziuoti lakia savo fantazija: ,, As jau isivaizduoju lipnia juosta ant Jusu burnos“.
- Ivertinkite Klienta. Tegul Jis jauciasi svarbus: ,,As visada branginsiu isankstine nepagrista nuomone, kuria apie Jus susidariau“.
- Prakalbus apie mena , teskite: ,, Tai, kad Jusu niekas nesupranta, dar nereiskia, kad Jus menininkas“.
- Parodykite savo erudicija kalbedami apie tikimybiu teorija: ,, Bet koks rysys tarp mano ir Jusu tikroves yra visiskai atsitiktinis“.
- Jeigu prie jusu tiesiog eina buriai Klientu, tai garsiai susukite: ,, Kas as esu? Pamiseliu musgaudis?“.
- Jeigu jums pasako, jog esate grubus, nenusileiskite: ,,As nesu grubus. Tiesiog Jus esate man nereiksmingas“.
- Jeigu Klientas pasiskundzia, kad neisklausote jo nuomones, pasistenkite ja isklausyti: ,,Ir kokia butu Jusu inkscianti ir verkslenenti nuomone? „.
- Priejus naujam Klientui prie jusu, istarkite: ,, Ar as atrodau, kaip megstantis bendrauti? „.
- Bukite samojingas: ,, Bandau Jus isivaizduoti su asmenybe“.
- Negailekite Klientui pagyrimu:,, Puikus Jusu kvepalai. Tik ar privalote juose uzsimarinuoti?“
- Diskutuokite: ,,Jei mesiu i Jus lazda, ar iseisite? „.