Gita1 rašė:
prie ko čia tai? jeigu perku prekę internetu, dėl kažkokių vidinių dalykų pas firmą nėra sandėlio apskaitos ar ji kažko streikuoja ir patys nežino kiek pas jų prekių, man užfiksuoja, kad ją perku, tarsi jie ją turėtų, susimoku pinigus, o paskui pasirodo, kad jie neturėjo, tai mano problema, kad nenuėjau pėsti ir nenusipirkau? nenusišnekėkit. ir ne visi didmiesčiuose gyvena, kad užtektų pavažiuot su talonėliu. prekę kai perku internetu dažniausiai susimoku kurjeriui ir ne 2,20, o 10Lt, bet aš žinau už ką moku, o čia negavai prekės ir dar per kitų klaidas prarandi tuos kelis litus. tai jei jie žiopli/nekompetentingi/gaili pinigų rimtesnei apskaitos programai, tai tegu ir padengia visas tokias savo klaidų išlaidas.
Nesu tiek nesupratinga,kad nusišnekėčiau :) Siuntimo ir pakavimo išlaidas jūs apmokate kaip perkamos prekės kainą, kaip ir parduotuvėje patalpų išlaikymo kainą. Tik tų išlaidų niekas viešai neskelbia, o perkant internetu jums suteikta galimybė dalį išlaidų matyti. Atsiskaitymo procesas yra susitarimo reikalas. Viena iš tokių yra galimybė susimokėti pašte, atsiimant prekę :) Pasinaudojusi šia galimybe, būtumėt nenukentėjusi .