skuige rašė: Sveiki visi, aš irgi susidūriau su šiuo klausimu. Sudarydami darbuotojams grafikus, vadovai jau juose numato kas kada atostogaus, jų darbo val paskirstomos tiems, kas neatostogauja, - taigi lieka neaišku, kiek valadų žmogus būtų dirbęs, jei neatostogautų. Niekas nesudarinėja 2 grafikų- vieną-kai neatostogautų, kitą- kai atostogautų. Tai kaip šiuo atveju paskaičiuot atostoginius? pasidalinkit prašau ptirtimi, nejaugi pas jus taip tvarkingai sudaryti grafikai, pvz visai vasarai į priekį ( kaip būtų, jei būtų..)
Ogi todėl, kad blogai darote. Darbo grafikus sudarote visiems metams (ar kiti mėnesiui daro) taip kaip žmogus dirbtų. Be jokių atostogų, ligų ir viso kito.
O kai išeina atostogų, tiesiog parašote, kas jį pavaduos ir dirbs pagal jo darbo grafiką.
O tada ir matysite, kiek jis privalėjo dirbti pagal grafiką, kiek dirbo faktiškai ir kiek atostogavo. Ir matysit, kiek per atostogas būtų buvę darbo dienų.