del PVM

alka alka 566
2015-02-03 19:28 alka
Sveiki, noriu pasitikslinti:
Vezejas LT PVM moketojas
Paslaugu gavejas LV PVM moketojas
Paslaugos suteiktos LT teritorijuoje
Jeigu teisingai supratau viska, tai sita paslauga NE PVM objektas? smile
Rainis Rainis 15057
2015-02-03 22:57 Rainis

alka rašė:
Sveiki, noriu pasitikslinti:
Vezejas LT PVM moketojas
Paslaugu gavejas LV PVM moketojas
Paslaugos suteiktos LT teritorijuoje
Jeigu teisingai supratau viska,? tai sita paslauga NE PVM objektas smile

Štai PVMĮ 3 straipsnis:
"3 straipsnis. Lietuvos Respublikos PVM objektas
1. PVM objektas yra prekių tiekimas ir paslaugų teikimas, tenkinantis visas šias sąlygas:
1) prekės tiekiamos ir (arba) paslaugos teikiamos už atlygį;
2) prekių tiekimas ir (arba) paslaugų teikimas pagal šio Įstatymo nuostatas vyksta šalies teritorijoje;
3) prekes tiekia ir (arba) paslaugas teikia apmokestinamasis asmuo vykdydamas savo ekonominę veiklą, t. y. veikdamas kaip toks."
Išvardinate, kad visos sąlygos tenkinamos ir darote išvadą, kad " sita paslauga NE PVM objektas "?
Ar matote savo klaidą?

alka alka 566
2015-02-04 11:56 alka
Tai kaip tada suprasti tokia schema?
www.vmi.lt/cms/documents/10174/8274962/PREKI%C5%B2+VE%C5%BDIMO+PASLAUG%C5%B2+APMOKESTINIMAS+PVM+LIETUVOJE+NUO+2011+M.+SAUSIO+1+D..pdf/b9f74681-054d-4ad9-96fa-99e603f29778
sandrutia sandrutia 310
2015-12-09 11:32 sandrutia
Sveiki. Darbuotojai komandiruojami į Rusiją įrenginėti parodos. Ar saskaita mes jiems isstatome be PVM (uzsakovas PVM moketojas Rusijoje)? Jeigu taip pagal kokis PVM ist, str.? Siai paslaugasi atlikti pirktu paslaugu ir prekiu PVM i atskaita galime traukti? Aciu.
R
Rimas555 8
2015-12-09 12:44 Rimas555
Ne PVM objektas. PVMĮ 13 straipsnis.
V
virbuh 8138
2016-01-04 15:57 virbuh
www.vmi.lt/cms/documents/10162/8782061/RM-6+2015-12-31.pdf/c8472a53-f14a-4f53-be6e-f2a295659212
Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – VMI prie FM) informuoja, kad parengė paaiškinimą dėl elektroninės sąskaitos pateikimo paslaugos apmokestinimo pridėtinės vertės mokesčiu.

Šis paaiškinimas pateiktas VMI prie FM 2015 m. gruodžio 31 d. rašte Nr. (18.2-31-2)-RM-6.
MillaJ MillaJ 873
2016-01-18 11:17 MillaJ
Pardavėm skambučius labdaros trumpaisiais numeriais, paslauga nėra apmokestinama PVM, sakykit ar teisingai mąstau išrašant PVM s/f, nurodau PVMĮ 13 str. ne PVM objektas?
citrus citrus 571
2016-01-18 13:32 citrus 2016-01-18 14-18
Laba diena, įmonė įsigijo pastatą, jį remontuoja ir parduoda (kaip kotedžus) fiziniams asmenims. (Pasibaigus remontui įforminama statybų pabaiga - data 2013 12 31, o nuo 2016 01 01 parduoda)
Klausimas būtų, kaip su pardavimo PVM?
Ar įmonė pagal PVM 32 str. turi teisę pasirinkti PVM skaičiavimą?
Labai reikėtų atsakymo smile
artas71 artas71 12027
2016-01-18 16:47 artas71
O atskaitą PVM darėt, kai statybines medžiagas ir darbus pirkote?
citrus citrus 571
2016-01-18 19:02 citrus
Taip, darėme.
artas71 artas71 12027
2016-01-18 20:58 artas71
Taip, gali, bet reikia tikslinti pirkimo PVM.


13. Nekilnojamojo turto PVM atskaitos tikslinimas, pardavus be PVM šį daugiau kaip 24
mėnesius naudotą turtą.

Kai PVM mokėtojas be PVM parduoda ilgiau kaip 24 mėnesius naudotą nekilnojamąjį
pagal prigimtį daiktą, kurio (o jeigu jis buvo pasistatytas, tai jo pasistatymui sunaudotų prekių ir
paslaugų) pirkimo (importo) PVM buvo įtrauktas į atskaitą, tai šio nekilnojamojo pagal prigimtį
daikto pirkimo (importo) PVM atskaita tikslinama ne metinėje PVM deklaracijoje, o PVM
deklaracijoje to mokestinio laikotarpio, kurį paaiškėjo minėtos aplinkybės. Tokiais atvejais turi
būti patikslinama (atstatoma) iš karto visa atskaityta pirkimo (importo) PVM suma, tenkanti
laikotarpiui nuo turto pardavimo be PVM momento iki tikslinimo laikotarpio pabaigos (10 metų
laikotarpio pabaigos)
. Ši patikslinta PVM atskaitos suma turi būti deklaruojama mokestinio
laikotarpio PVM deklaracijos FR0600 formos 35 laukelyje ir šia patikslinta (atstatyta) pirkimo
(importo) PVM suma turi būti didinama į biudžetą mokėtina (mažinama iš biudžeto grąžintina)
PVM suma.
citrus citrus 571
2016-01-19 10:22 citrus
Ačiū už atsakymą,
o jei medžiagas pirkome iš Lenkijos(be PVM)?
aiwita aiwita 6134
2016-01-19 15:44 aiwita
Turim automobilį. Mokam pajamas natūra 0,75 proc. tikrosios rinkos kainos.
Dabar turiu už kurą atskaičiuoti PVM.
Skaitau PVMĮ komentarą: "siekiant suvienodinti gyventojų pajamų mokesčio apskaičiavimo ir PVM apskaičiavimo principus, minėta įmonė PVM mokėtoja apskaičiuodama pardavimo PVM už šiuos privatiems poreikiams per mėnesį suvartotus degalus, kurių pirkimo (importo) PVM buvo įtrauktas į PVM atskaitą, degalų apmokestinamąja verte taip pat turi laikyti 0,05 proc. automobilio tikrosios rinkos kainos."
Ar gerai mąstau, jei automobilio tikroji rinkos kaina, pvz. 5000€ su PVM*0,05proc.=2,5€/mėn. Per metus 30€.
Už metus PVM susidaro 6.3€(30€*21proc). Gruodžio 31d.
D6kl-neleidžiami 6,3€
K4484 PVM 6,3€
Laurina Laurina 1897
2016-01-20 10:17 Laurina

aiwita rašė:
Turim automobilį. Mokam pajamas natūra 0,75 proc. tikrosios rinkos kainos.
Dabar turiu už kurą atskaičiuoti PVM.
Skaitau PVMĮ komentarą: "siekiant suvienodinti gyventojų pajamų mokesčio apskaičiavimo ir PVM apskaičiavimo principus, minėta įmonė PVM mokėtoja apskaičiuodama pardavimo PVM už šiuos privatiems poreikiams per mėnesį suvartotus degalus, kurių pirkimo (importo) PVM buvo įtrauktas į PVM atskaitą, degalų apmokestinamąja verte taip pat turi laikyti 0,05 proc. automobilio tikrosios rinkos kainos."
Ar gerai mąstau, jei automobilio tikroji rinkos kaina, pvz. 5000€ su PVM*0,05proc.=2,5€/mėn. Per metus 30€.
Už metus PVM susidaro 6.3€(30€*21proc). Gruodžio 31d.
D6kl-neleidžiami 6,3€
K4484 PVM 6,3€


Laba diena. Man Jusu klausymas irgi aktualus, kokio str. komentarą skaitote ? Ir čia reiktu atskaičiuoti dalį PVM Į neleidžiamus UŽ 2015 metus ?
aiwita aiwita 6134
2016-01-20 10:52 aiwita
Čia PVMĮ 5str.2d.
Vakar dar prisiskambinau į VMI. Tai man paaiškino, kad kiekvieną mėnesį turiu išsirašyti pardavimo sąskaitą sau ir deklaruoti pardavimo PVM. Man šiaip visai nelogiška kas mėnesį rašyti, nes auto vertė nebesiekia 5000€. Jei kas mėnesį rašyt, tai PVM susidaro 0,48€. Bet mergaitė mane patikino, kad nėra numatyta esant mažai sumai rašyti kartą per metus. Sąskaita išrašoma pagal faktą:naudojai tą laikotarpį-išrašai.
Laurina Laurina 1897
2016-01-20 11:17 Laurina

aiwita rašė:
Čia PVMĮ 5str.2d.
Vakar dar prisiskambinau į VMI. Tai man paaiškino, kad kiekvieną mėnesį turiu išsirašyti pardavimo sąskaitą sau ir deklaruoti pardavimo PVM. Man šiaip visai nelogiška kas mėnesį rašyti, nes auto vertė nebesiekia 5000€. Jei kas mėnesį rašyt, tai PVM susidaro 0,48€. Bet mergaitė mane patikino, kad nėra numatyta esant mažai sumai rašyti kartą per metus. Sąskaita išrašoma pagal faktą:naudojai tą laikotarpį-išrašai.



o kam išrašyti, kas gavejas sąskaitos ?
Laurina Laurina 1897
2016-01-20 11:55 Laurina

aiwita rašė:
Čia PVMĮ 5str.2d.
Vakar dar prisiskambinau į VMI. Tai man paaiškino, kad kiekvieną mėnesį turiu išsirašyti pardavimo sąskaitą sau ir deklaruoti pardavimo PVM. Man šiaip visai nelogiška kas mėnesį rašyti, nes auto vertė nebesiekia 5000€. Jei kas mėnesį rašyt, tai PVM susidaro 0,48€. Bet mergaitė mane patikino, kad nėra numatyta esant mažai sumai rašyti kartą per metus. Sąskaita išrašoma pagal faktą:naudojai tą laikotarpį-išrašai.



Ar galima už metus surašyti, ne rašiau už kiekviena mėnesį, ka dabar reikia tikslinti deklaracijas ?
aiwita aiwita 6134
2016-01-20 12:01 aiwita
Pasiskambinau šiandien su kita dar kalbėjau.
Sąskaitą išsirašyti reikia kas mėnesį. Išsirašot sau-savo įmonei (kaip su sąskaitų korespondencija-dar nežinau). FR0600 deklaracijoje suma į 14 laukelį, o PVM į 29.
Jei už pernai metus sąskaios nebuvo išsirašytos, tai išrašyti galima dabar, o deklaracijas taisyti už visus metus. Pasitikslinau ar tikrai dėl 0,48€ turiu taisyti deklaracijas, mane patikino, kad taip, nes bus laiku nesumokėtas PVM.
Dabar reikia aiškintis dėl sąskaitų korespondencijos
Laurina Laurina 1897
2016-01-20 12:05 Laurina

aiwita rašė:
Pasiskambinau šiandien su kita dar kalbėjau.
Sąskaitą išsirašyti reikia kas mėnesį. Išsirašot sau-savo įmonei (kaip su sąskaitų korespondencija-dar nežinau). FR0600 deklaracijoje suma į 14 laukelį, o PVM į 29.
Jei už pernai metus sąskaios nebuvo išsirašytos, tai išrašyti galima dabar, o deklaracijas taisyti už visus metus. Pasitikslinau ar tikrai dėl 0,48€ turiu taisyti deklaracijas, mane patikino, kad taip, nes bus laiku nesumokėtas PVM.
Dabar reikia aiškintis dėl sąskaitų korespondencijos


Tai ir už praetus metus turiu tikslinti deklaracijas ir apskaičiuoti ?
aiwita aiwita 6134
2016-01-20 12:06 aiwita
Nuo tada, kai skaičiuojat pajamas natūra
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui