del PVM

Saule65 Saule65 1697
2020-01-15 11:51 Saule65
Sveiki. parduodame prekes į Nigerija. Taikysime 0 PVM tarifą. Taip pat asmuo susimokės ir už transporto paslaugas. Ar tos transporto paslaugos turi būti toje pačioje sąskaitoje išskirtos? ar rašoma atskira sąskaita?
allana allana 1559
2020-01-20 19:16 allana
Sveiki,
PVM tarifas autobuso bilietams tarp Lietuvos miestų?
pupyte pupyte 696
2020-01-20 20:09 pupyte
Labas vakaras, žinau, kad čia sėdi daug protingų galvų, gal man kas nors padės su atvirkštiniu PVM (96str.)
PVM deklaracijoje aš pildau taip:

25 eilutė - visas pirkimo PVM, t.y. normalus 21 proc. + atvirkštinis pagal 96str.
33 eilutė - atvirkštinis pirkimo sąskaitoje įrašytas PVM pagal 96str.
35 eilutė - tas pats kas 25 eilutė, visas pirkimo PVM (21 proc. + pagal 96str. atvirkštinis PVM)


Ar aš taip darau? nes nu niekaip nesuprantu, kurių galų sugalvotas tas 96str.PVM, kažkoks marazmas..... smile smile smile smile
M
MuseZ 11
2020-01-20 23:18 MuseZ
Sveiki,
Iškilo klausimas dėl PVM. Mažoji Bendrija, ne PVM mokėtoja pirko prekes iš Latvijos gamintojo. Gamintojas išrašė sąskaitą pritaikęs 0 % PVM su komentaru "VAT article Nr.28, part 1.1.". Kadangi nesu PVM mokėtojas, tikėjausi gauti sąskaitą su latvišku PVM. Ar aš klystu? Kaip man dabar reikėtų pasielgti - sumokėti nuo tos sumos lietuvišką PVM? Kaip teisingai tai atlikti?

Beje, sąskaitos komentare yra nurodyta, kad gavau prekes su viena palete, ji nėra įvertinta. Į apskaitą nereikia traukti paletės? Kokios privalomos utilizacijos nėra?
N-pippi N-pippi 512
2020-03-23 10:34 N-pippi 2020-03-23 11-16
Turim audinio, kuris tinka medikų kaukėms siūti. Tiems, kam norim perduoti, paramos gavėjo statuso neturi. PVM atskaita, pirkdami prekes, pasinaudojom. Reiktų pagal viską sau išsirašyti sąskaitą ir sumokėti PVM nuo tų audinių vertės. Nerandu dabar info, bet kažkada teko skaityti, kad galima prekes parduoti už simbolinę kainą, bet kiek skaitau, tai turi būti rinkos verte. Gal kas pakomentuotų. Gal yra kokių kelių?
D
Danas1999 4
2020-03-25 19:18 Danas1999
Sveiki,gal kas gali atsakyti i toki klausima.
Ar LT imone PVM moketoja perkanti automobili is EU imones PVM moketojos( su be pvm-ine saskaita ) ir parduodanti automobili fiziniam asmeniui turi sumoketi PVM? smile
Serebro Serebro 2697
2020-03-30 13:09 Serebro
Kaip tyčia tiek ieškau ir nerandu atsakymo tax.lt, o man atrodo, tikrai kažkada mačiau apie visus tuos microsoft, taxify ir pan. smile
Ne pvm mokėtojas gavo sąskaitą iš microsoft. Sąskaita su pvm, nes microsoft turi lt pvm kodą. Pirkėjas apmoką sąskaitą ir viskas? Ar viskas čia ir baigiasi? Ar jei būtų pvm mokėtojas pirkėjas, tada atvirkštinį taikytų ir pvm deklaruoti ir mokėti tektų pirkėjui?
KALANKE KALANKE 903
2020-04-16 15:28 KALANKE
2018.09 mėn. pirkti IT traktorius ir priekaba iš fiz.asmens.Jokio PVM nepriskaičiuota. Apskaitoje jis IT ir dar nenudėvėtas. Nutarta abu parduoti.
Ar parduodant traktorių reikia priskaityti PVM 21 proc ar ne?
Toks pat klausimas su priekaba.
Ir ar yra skirtumas įmonei ar fiziniui asmeniui parduoti?
2020-04-16 16:43 Kristiana__
Galit parduot taikant maržą.


KALANKE rašė:
2018.09 mėn. pirkti IT traktorius ir priekaba iš fiz.asmens.Jokio PVM nepriskaičiuota. Apskaitoje jis IT ir dar nenudėvėtas. Nutarta abu parduoti.
Ar parduodant traktorių reikia priskaityti PVM 21 proc ar ne?
Toks pat klausimas su priekaba.
Ir ar yra skirtumas įmonei ar fiziniui asmeniui parduoti?

KALANKE KALANKE 903
2020-04-17 09:26 KALANKE
Ačiū.Tai marža pagal 106 str. Jei parduosim už mažesnę nei įsigijimo kainą tai skaičiuoti nereikia.O jeigu už didesnę nei įsigijimo kaina, tai nuo skirtumo. Daleiskim parduodam už didesnę .Pvz.pirkta už 3000, parduota už 3200, skirtumas 200 eurų.Bet PVM s,f. vistiek rodome 0 proc. PVM tarifą?Tik BP pasiskaičiuojame?
2020-04-17 09:30 Kristiana__
Nuo skirtumo, kai skaičiuosit, imsit tame tarpe PVM. Bus PVM 200 tuose EUR, t.y. nuo 165,29 EUR PVMą skaičiuosit - 34,71 EUR PVMo.



KALANKE rašė:
Ačiū.Tai marža pagal 106 str. Jei parduosim už mažesnę nei įsigijimo kainą tai skaičiuoti nereikia.O jeigu už didesnę nei įsigijimo kaina, tai nuo skirtumo. Daleiskim parduodam už didesnę .Pvz.pirkta už 3000, parduota už 3200, skirtumas 200 eurų.Bet PVM s,f. vistiek rodome 0 proc. PVM tarifą?Tik BP pasiskaičiuojame?

KALANKE KALANKE 903
2020-04-17 10:11 KALANKE
Paskaičiavimą supratau, O PVM S.F. rodyti ar ne nuo tų 200 PVM, dar nelabai supratau. Ar tik užtenka straipsnį parašyti kad taikoma maržos schema?
2020-04-17 10:50 Kristiana__
Taip, užtenka tik straipsnio. PVM suma į sąskaitą nesirašo.


KALANKE rašė:
Paskaičiavimą supratau, O PVM S.F. rodyti ar ne nuo tų 200 PVM, dar nelabai supratau. Ar tik užtenka straipsnį parašyti kad taikoma maržos schema?

KALANKE KALANKE 903
2020-04-20 09:13 KALANKE

Kristiana__ rašė:
Taip, užtenka tik straipsnio. PVM suma į sąskaitą nesirašo.


KALANKE rašė:
Paskaičiavimą supratau, O PVM S.F. rodyti ar ne nuo tų 200 PVM, dar nelabai supratau. Ar tik užtenka straipsnį parašyti kad taikoma maržos schema?



Laba diena.Tik dar pasitikslinsiu, reikia žiūrėti pirkimo kainą parduodant, nesvarbu kiek likutinė to daikto vertė yra?
W
west_west 9
2020-04-24 11:37 west_west
Sveiki,

įmonė pirko pastatą pardavimui. Pardavimas bus be PVM. O kaip su pirkimo PVM atliekant smulkius darbus, dokumentų tvarkymą ir kt. - jis neatskaitomas? Ar galima tokiu atveju neatskaitomą PVM priskirti prie savikainos (pvz., reklamos skelbimą 5+PVM skirti reklamos sąnaudoms iškart 6,05 eur? Neatskaitytas PVM kaip ir leidžiami atskaitymai. Kadangi skirstome sąnaudas pagal smulkias grupes, norėtųsi nedvigubinti smulkinimo viską metant į bendrą neatskaitomo PVM sąskaitą smile

Kitas klausimas dėl to, kad įmonė taip pat pasirinkusi mokėti pardavimo PVM nuo kitų patalpų subnuomos. Ar siejasi nuomos pajamų apmokestinimas PVM ir naujo pastato pardavimas be PVM deklaruojant ir apskaičiuojant mišrumo procentą?

L
LiepAA 19
2020-06-23 10:45 LiepAA
Laba diena. Noriu pasitikslinti ar už edukaciją reikia taikyti PVM 21 proc tarifą? Galvoju, kad edukacija yra kaip seminarai, o jie arba apmokestinami arba ne. Kur būtų galima pasiskaityti? Kiek žiūrėjau vmi puslapyje tai prie 0 ir 9 pros tarifų edukacijos nepriskiriamos? Ačiū.
G
Gzhegozh 7
2020-07-14 12:26 Gzhegozh
Laba diena,

turiu klausimą dėl PVM, gal atsiras galinčių pakonsultuoti.
Esu ūkininkas. šių metų birželio 2 d. pirkau iš užsienio piliečio fizinio (ne PVM mokėtojo) asmens naudotą techniką (kombainą). Surašėm pirkimo pardavimo sutartį (lenkišką), kur nurodėm 80 000 zlotų (18 000 EUR), bet pinigai dar nebuvo mokėti, kafdangi technika dar buvo neparuošta.

Po kelių dienų tapau PVM mokėtoju.
Dar po kelių savaičių, kai pardavėjas suruošė techniką- atliktas mokėjimas pavedimu į pardavėjo asm. sąskaitą.

Kyla klausimas ar nebūsiu priverstas mokėti PVM?

Dėkui iš anksto.
G
Gzhegozh 7
2020-07-16 15:42 Gzhegozh
Negi nėra galinčių padėti.. :(
airen airen 811
2021-04-07 13:14 airen
Gal kas galėtų padėti...
Įmonė A ir įmonė B pirko prekes iš Ukrainos. Prekės atvažiavo viename automobilyje. Transporto įmonė išrašė sąskaitą be PVM įmonei A (kadangi taip buvo pigiau). Dabar įmonė A turi išrašyti įmonei B pusė transporto išlaidų. Tai reikia išrašyti su PVM... Ar aš klystu..
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui