Laba diena, reikia patarimo. Pradėjau vartyti naujos įmonės dokus.
IĮ savininkas iš kažkur išsitraukė krūvą senų gaunanamų PVM sąskaitų 03-05 mėn. Dalis apmokėta pagal čekiukius iš karto 03-05 mėn. (nežinau kodėl neatidavė senai buhei anksčiau), dalis apmokėta 06 mėn. Čia man kyla keli klausimai:
1) kaip apskaitoje užfiksuoti tarkym 04 mėn sąskaitą, kuri ir buvo apmokėta 04 mėn? Juk yra KIO numeracija ir kasos knyga sutvarkyta iki 06 mėn. Kaip
dėl senų sąskaitų PVM atskaitos. Pertvarkyti buhalterijos už kelis mėnesius ir tikslinti PVM ataskaitas neturiu jokio noro, ne mano laikotarpis. Neužfiksuoti sąskaitų irgi negalima.
2) Kai senos sąskaitos buvo apmokamos vėliau sena buhe jas fiksuodavo tą mėnesį kai jos buvo apmokamos, juk tai grynų gryniausias pinigų gavimo principas ir PVM tą mėnesį traukdavo į atskaitą. Aš pakraupęs, kaip čia susitvarkyti. Nepagailėkit patarimų, galbūt kas nors iš karčios patirties