Dėl metinės pelno mokesčio formos FR0475 pildymo.

D
Dan 2012
2005-02-23 14:57 Dan
Gal kas pildėte FR0475 naujos įmonės kurių veikla prasidejo 2004m kur reikia dėti formavimo savikainą 2004m dalį
D
Dan 2012
2005-02-23 15:35 Dan 2011-09-11 03-38

Dan rašė: Gal kas pildėte FR0475 naujos įmonės kurių veikla prasidejo 2004m kur reikia dėti formavimo savikainą 2004m dalį

Kur dingo visos 2004m įkurtos įmonės gal pildėte ir išsiaiškinote kaip su formavimo sanaudomis
Cha-cha Cha-cha 5529
2005-02-23 21:35 Cha-cha
Nuo 2004 01 01 formavimo savikainos iš viso nebėra
V
Vikri 18
2005-02-24 07:37 Vikri
Patarčiau formavimo savikainos amortizaciją atstatyti, o tada nurašyti į formavimo savikainos sąnaudas. Bet gi įsikūrus 2004 metais reikėjo tą f. savikainą iškart nugrūsti į to laikotarpio sąnaudas, nereikėtų atstatinėti.
2005-03-03 14:18 Violeta151
Sveiki,
galėtumėte atsakyti į mano "kvailoka" klausimą. Nes jau....
Pildau Pelno (nuostolio) ataskaita (trumpa f.) XI. Pelnas (nuostoliai) prieš apmokestinimą 19 000 Lt (nuostolis). Perkeliu šią sumą i FR0475 II dalies 1 eilutę. Po užpildymo visų eilučių 87 eilutėje yra 18000 lt (nuostolis).
Tai toks klausimas:
Pelno (nuostolio) ataskaitoje XII Pelno mokestis rašyti 0,
o XIII grynasis pelnas (nuostoliai) 19 000 Lt. ??? ar kaip?

Prašau padėkit nes jau šiandien turiu užpildyti.
Dorota1 Dorota1 13533
2005-03-03 14:34 Dorota1 2011-09-11 03-39

Violeta151 rašė: Sveiki,
galėtumėte atsakyti į mano "kvailoka" klausimą. Nes jau....
Pildau Pelno (nuostolio) ataskaita (trumpa f.) XI. Pelnas (nuostoliai) prieš apmokestinimą 19 000 Lt (nuostolis). Perkeliu šią sumą i FR0475 II dalies 1 eilutę. Po užpildymo visų eilučių 87 eilutėje yra 18000 lt (nuostolis).
Tai toks klausimas:
Pelno (nuostolio) ataskaitoje XII Pelno mokestis rašyti 0,
o XIII grynasis pelnas (nuostoliai) 19 000 Lt. ??? ar kaip?

Prašau padėkit nes jau šiandien turiu užpildyti.

taip
I
irena29 283
2005-03-03 14:53 irena29 2011-09-11 03-39

Vikri rašė: Patarčiau formavimo savikainos amortizaciją atstatyti, o tada nurašyti į formavimo savikainos sąnaudas. Bet gi įsikūrus 2004 metais reikėjo tą f. savikainą iškart nugrūsti į to laikotarpio sąnaudas, nereikėtų atstatinėti.

Pagal ir PMĮ.
2005-03-03 15:20 Violeta151
Dorota1 ačiū smile
8
88 255
2005-03-16 14:23 88
Kaip jums atrodo, jei yra tokia situacija, kad bendroves A ir B vienu is akcininku yra asmuo C.D., ir tarp tu bendroviu A ir B 2004-ais atlikta nn operaciju (paslaugos ar pardavimai, neesme-?) , visos sios operacijos buvo iformintos saskaitom- fakturom.
Tai va koks klausimas: ar jus laikytumete sias operacijas operacijom tarp susijusiu asmenu ? Nes as nelaikau. Prasau paaiskinti, kad klystu, arba patvirtinti mano nuomones teisinguma. ACIU smile
D
DaivaP 5451
2005-03-16 14:36 DaivaP
Ši sąvoka aprašyta PMĮ 2 str. 23 dalyje. Ar įdėti?
8
88 255
2005-03-16 14:39 88
taip, aprasyta... Bet ar mano aprasytas atvejis tinka prie ano aprasymo? kyla man tok (ne)paprastas klausimas... smile . Ar kas paaiskintu? Cia?
D
DaivaP 5451
2005-03-16 14:49 DaivaP 2011-09-11 03-39
Iš komentaro:
8) 1. Pagal šį punktą du vienetai yra laikomi susijusiais, jei vienas iš šių vienetų atitinka nors vieną iš šių kriterijų:
1.1. tiesiogiai ar netiesiogiai valdo daugiau kaip 25 proc. kito vieneto akcijų, dalių ar pajų. Netiesioginiu valdymu šiuo atveju laikomas valdymas per kitus vienetus ar fizinius asmenis. Netiesioginiam valdymui priskiriamas akcijų, dalių ar pajų valdymas per įgaliotus asmenis, taip pat vieneto valdymas per savo kontroliuojamą vienetą.

Pavyzdžiai

1. Vienetui A priklauso 30 proc. vieneto B akcijų. Šiuo atveju laikoma, kad vienetai A ir B yra susiję asmenys, nes vienetas A tiesiogiai valdo daugiau kaip 25 proc. akcijų.
2. Vienetui A priklauso 60 proc. vieneto B akcijų. Vienetui B priklauso 30 proc. vieneto C akcijų. Šiuo atveju vienetas A netiesiogiai valdo 18 proc. vieneto C akcijų (60 proc. X 30 proc.). Todėl laikoma, kad vienetas A netiesiogiai valdo mažiau kaip 25 proc. vieneto C akcijų, todėl vienetai A ir C nelaikomi susijusiais asmenimis.
3. Vienetas A valdo 30 proc. vieneto B akcijų ir 15 proc. vieneto C akcijų. Vienetas B valdo 70 procentų vieneto C akcijų. Vadinasi vienetas A tiesiogiai ir netiesiogiai valdo 36 proc. vieneto C akcijų: 15 proc.+ (30 proc. x 70 proc.).

1.2. turi teises į daugiau kaip 25 proc. sprendžiamųjų balsų kitame vienete.
Įmonių ar kitų vienetų veiklą reglamentuojančiuose teisės aktuose ar įstatuose nustatoma, kaip suteikiama balsavimo teisė ir kiek balsų suteikiama atsižvelgiant į akcijų, dalių, pajų rūšį ir vertę. Pavyzdžiui, Lietuvos Respublikos akcinių bendrovių įstatyme (Žin., 1994, Nr. 55-1046) yra nustatyta, kad jei visos bendrovės akcijos, suteikiančios balsavimo teisę, yra vienodos nominalios vertės, kiekviena akcija, išskyrus specialiąsias akcijas, visuotiniame akcininkų susirinkime suteikia po vieną balsą. Bendrovės įstatuose gali būti nustatyta, kad kai kurių klasių akcijoms balsavimo teisė nesuteikiama.
Jeigu akcijos, suteikiančios balsavimo teisę, yra skirtingos nominalios vertės, tai viena mažiausios nominalios vertės akcija jos savininkui suteikia vieną balsą. Kitų akcijų suteikiamų balsų skaičius yra lygus jų nominaliai vertei, padalintai iš mažiausios nominalios akcijos vertės. Balsų skaičius suteikiamas ir tuo atveju, kai šio įstatymo nustatytais atvejais teisė balsuoti suteikiama akcijų, nesuteikiančių balsavimo teisės, savininkams. Bendrovės įstatuose gali būti numatoma ir kitokia balsų skaičiaus nustatymo tvarka, tačiau akcijos suteikiamų balsų skaičius turi būti proporcingas jos nominaliai vertei. Užsienio vienetų valdymas, remiantis tų užsienio valstybių įstatymais, gali priklausyti nuo turimų balsų tuose užsienio vienetuose.

Paskutinė komentaro redakcija atlikta remiantis 2004-03-23 raštu Nr. (18.11-25-1)-R-3166

Patvirtinta
Valstybinės mokesčių inspekcijos
prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos
2002-12-31 raštu Nr. 08-2-02-11815
(2003-11-06 raštu Nr. (18.9-08-2)-R-10119 redakcija)
(2004-03-12 raštu Nr. (18.9-25-1)-R-2809 redakcija)
(2004-03-23 raštu Nr. (18.11-25-1)-R-3166 redakcija)
8
88 255
2005-03-16 15:03 88
Aciu, DaivaP. smile

Tikrai, labai aiskiai parasyta. (Tik pirmi skaitymai, pasirodo, buna maziau aiskus).

OK. O jei pernai padariau klaida, ir neissiaiskinau, kad jie vis gi buvo susije.. Dabar 2005-ais tureciau:
1) perskaiciuoti rezultata (grynaji pelna) uz 2003 -iuosius
2) patikslinti deklaracija FR0475 uz 2003
3) patikslinti FR0430
4) ir pasiulyti irasyti i siu metu susirinkimo protokola kita nepaskirstyta pelna uz 2003-iuosius? kaip paskirstoma siemet (nes uz 2003 paliko nepaskirstyta)?

kas dar? ir kur suklydau 1-4-ame?
8
88 255
2005-03-16 19:27 88
fuiii.
Pasirodo, man pritruko tik nuosirdaus prisipazinimo fr0475 "ar buvo vykdomi sandoriai tarp susijusiu asmenu" - pritruko pauksciuko 'v'. M okestis nesikeis: sandoriai tvarkoj. Kooooox palengvejimas!.

O 4)am berods, buciau suklydusi. Reikes pakelti temas apie koregavimus. CIA v.i.s.a.d.a. galima rasti kazka reikalingo smile
R
Rassa 555
2005-03-17 13:04 Rassa 2011-09-11 03-40
Sveiki,
Skaitau "Pačiolio" PM m. įst. ir neatikimų komentarus.Ir iškilo klausimas dėl nematerialaus turto amortizacijos priskyrimo neleidžiamiems atskaitymams. Noriu jūsų paklausti :ar tai liečia 2004 m. įsigytą IT.N. turtą?Jei taip o kaip tada su ankstesniais metais įsigyto turto amortizacijos sąnaudomis?
ausyte ausyte 5281
2005-03-17 13:58 ausyte 2011-09-11 03-40
Sveiki,
man taip pat aktualu INT ir beto kur nurašyti formavimo savikainą ,jeigu yra likutis,juk jos jau neturi būti balanse ar teisingai supratau?
Ir jeigu pas mane IT likutinė vertė yra iš seniau nustatyta yra net 10 % vėliau kito turto 1 %, o pagal naujus turi būti 1 Lt, ką tokiu atveju daryti?
Ačiū
Kotryna Kotryna 2164
2005-03-17 15:05 Kotryna 2011-09-11 03-40
Apskaitoje reikia daryti taip, kaip liepia -ai, o po to koreguosi formoje FR0475. Pasirašyk žiniaraštį atliktiems koregavimams, pasižymėk būsimus koregavimus (jei laikini neatitikimai nusitemps per kelis metus) ir pasidėk saugiai, kad kitais metais rastum smile
R
Rassa 555
2005-03-17 15:36 Rassa 2011-09-11 03-40
[quote=Kotryna]Apskaitoje reikia daryti taip, kaip liepia

Ačiū, tačiau noriu paklausti, tai taikoma 2004 m. nemat. turtui?
Jei teisingai supratau, finansinėje apskaitoje skaičiuoju amortizaciją, tačiau metinėje PM deklracijoje koreguoju- į neleistinus atskaitymus kiekvienais metais tenkančią omortizacijos dalį?
R
Rassa 555
2005-03-18 07:45 Rassa 2011-09-11 03-40
[quote=Rassa]

Kotryna rašė: Apskaitoje reikia daryti taip, kaip liepia

Ačiū, tačiau noriu paklausti, tai taikoma 2004 m. nemat. turtui?
Jei teisingai supratau, finansinėje apskaitoje skaičiuoju amortizaciją, tačiau metinėje PM deklracijoje koreguoju- į neleistinus atskaitymus kiekvienais metais tenkančią omortizacijos dalį?


Būčiau dėkinga jei padėtumėt išsiaiškinti.
Kotryna Kotryna 2164
2005-03-18 08:42 Kotryna
Pati nematerialaus turto neturiu, todėl bijau pameluoti.
Pasiskaityk VMI paaiškinimus dėl nesutapimų:
comments.vmi.lt/pdbw.nsf/0/0CCBDAA4170682BF422...
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui