Kaip vyksta direktoriaus idarbinimo procesas,kai jis pats yra UAB vienintelis akcininkas

M
magistras1 1139
2011-11-10 09:00 magistras1

klaustukas2 rašė:
kas cia neaisku su tom steigimo islaidom

yra steigeju atstovas jei keliese imone steigiat ir yra steigejas jei vienas

steigimo sutartyje arba steigimo akte nurodot kokia tvarka bus grazinamos steigimo islaidos

o pirkti galit ka norit ir antspauda ir notaro paslaugas ir t.t.

juk nebutinai sekancia diena jau imone tures vadova ir buhalteri

mano atveju po keliu menesiu tik atsirado vadovas su buhalteriu

esme kad paskui kai bus jau vadovas ir buhalteris tai tos islaidos imones apskaitoje butu teisingai apskaitytos nes ne visas islaidas galima traukti i sanaudas

paciu steigimo islaidu negalima traukti i sanaudas (jos yra neleidziami atskaitymai) nes jos nera susijusios su imones veikla (notaro paslaugos, teisines paslaugos, banko islaidos ir t.t.)

visokie antspaudai, popieriai, patalpos ir t.t. yra susijusios su imones veikla ir traukiamos i apskaita taip kaip priklauso



Pirmiausia draugiškas patarimas, gerbkime vieni kitus ir rašykime visiems suprantama kalba - lietuviškai!! smile

Man viskas aišku, po to kai įmonėje darbinamas direktorius ir su išlaidomis aišku, kokios leidžiami, kokios neleidžiami. Bet bandau sudėlioti teisingai operacijas, kurios vyko po to, kai buvo įsteigta įmonė, parašytas sprendimas dėl direktoriaus skyrimo, bet darbo sutartis su direktoriumi pasirašyta tik po gerų dviejų mėnesių smile smile
Iš ankstesnių komentarų nevisai teisingai pasielgta, nes pavyzdžiui sprendime nurodyta, kad " direktoriumi skiriu tą ir tą" nei nuo kada skiria, nei kokia alga, nieko... Tai pagal sprendimą turėtų tą pačią, ar bent jau sekančią dieną pasirašyti DS su direktoriumi, o dbr gaunasi, kad vienintelis akcininkas nusprendžia save paskirti direktoriumi, nors oficialiai juo tampa tik po dviejų mėnesių, o iki to laiko vysta pirkimai įvairūs įmonės vardu, tai dar gerai, kad sąskaitose nepasirašinėjo kaip direktorius smile
Toliau... Perskaičiau steigimo aktą, kuriame aiškiai parašyta, kad: "Direktorius N įgaliojamas atstovauti steigiamąją bendrovę notarų biure, pasirašyti ir įregistruoti JAR UAB "X" įstatus bei atlikti visus kitus veiksmus susijusius su bendrovės įregistravimu", bet realiai jis kai registravo įmonę, direktoriumi dar nebuvo (ar taip galima?)
Taip pat tam pačiam steigimo akte nurodyta: "Ne vėliau kaip per 15 dienų nuo Bendrovės įregistravimo JAR Bendrovė kompensuoja visas Steigėjo patirtas steigimo išlaidas pagal steigimo išlaidas patvirtinančius dokumentus". Kadangi steigėjas vienintelis bendrovės akcininkas, tai be abejo niekas niekam jokių išlaidų nekompensavo, apie kitas patirtas akcininko išlaidas (iki kol tapo direktoriumi) nekalbama.
Sutinkant su anksčiau kolegų siūlytu sprendimu, kad pakoreguoti Akcininko sprendimą ir ten nurodyti informaciją apie tai, kad "Kol bus įdarbintas direktorius visus reikalus susijusius su bendrove tvarkys akcininkas, visas išlaidas patirtas po bendrovės įregistravimo ir iki direktoriaus įdarbinimo bendrovė privalo kompensuoti akcininkui pagal išlaidas patvirtinančius dokumentus"
Klausimas: ar galimas toks Sprendimo koregavimas, jei jau jis užregistruotas RC smile Ir jei galimas, tai kaip bendrovės apskaitoje registruoti patirtas išlaidas nuo bendrovės įregistravimo iki kol buvo įdarbintas direktorius, nes atskaitingo asmens kaip ir nėra iki to laiko, tai skola atskaitingam asmeniui negalima, tai čia registruoti kaip kitos skolos ar skola akcininkui smile smile smile
amadina22 amadina22 19757
2011-11-10 09:10 amadina22
Čia tik pamąstymas. Nieko netvirtinu 100 proc.
Įmonė jau įregistruota, įmonės vardu perkate garažą.
Na ir įtraukite į įmonės apskaitą.
Kelio atgal nėra.
Jei mokėjo akcininkas grynais iš savo kišenės, sumokate jam iš sąskaitos.
Jei mokėjote iš įmonės sąskaitos, tai ir gerai.
Kas čia dabar atbėgs tikrinti tuoj pat. Ir kas čia nusikalstamo įvyko?
Įmonė jau buvo įregistruota pirkimo metu.
Gal perdaug laisvai traktuoju. Aš traktuočiau taip.
M
magistras1 1139
2011-11-10 09:16 magistras1

amadina22 rašė:
Čia tik pamąstymas. Nieko netvirtinu 100 proc.
Įmonė jau įregistruota, įmonės vardu perkate garažą.
Na ir įtraukite į įmonės apskaitą.
Kelio atgal nėra.
Jei mokėjo akcininkas grynais iš savo kišenės, sumokate jam iš sąskaitos.
Jei mokėjote iš įmonės sąskaitos, tai ir gerai.
Kas čia dabar atbėgs tikrinti tuoj pat. Ir kas čia nusikalstamo įvyko?
Įmonė jau buvo įregistruota pirkimo metu.
Gal perdaug laisvai traktuoju. Aš traktuočiau taip.

Atrodo paprasta... Bet Colop kai prakalbo apie nelegalų darbą..... smile smile vėl minčių lavina... smile
amadina22 amadina22 19757
2011-11-10 09:31 amadina22
Niekas nieko nepagavo nelegaliai dirbant.
Steigėjas tvarkė savo naujos įmonės reikalus. Paskui pasiskyrė save direktoriumi. Tuo labiau kad jis vienas, jokių ten konfliktų su niekuo. Niekas niekur nesiskūs.
Nesukčiau sau galvos.
Kas čia nusikalstamo įvyko?
Nors nieko netvirtinu.
K
klaustukas2 291
2011-11-10 10:46 klaustukas2
oficialiuose dokumentuose rasau lietuviskai cia del laiko taupymo rasau kad greiciau butu

beje manau jau geriau taip parasytas atsakymas nei jokio atsakymo isvis...

aisku nera gerai kad dare islaidas kurios nesusijusios su imones registravimu

bet jau padare tai padare

manau geriausia butu parasyti atgaline data (pries datas saskaitose) dar viena sprendima kad kompensuojamos visos islaidos susijusios su imones registravimu, patalpu nuoma, inventoriaus pirkimu ir t.t. cia manau jau reiks isvardinti kokias islaidas kompensuoajmos nes negerai rasyti pvz "visos islaidos" nes gali ir saldainiu sau tada nusipirkti ant imones

sakaitose ir visur kitur turi pasirasineti kaip steigejas Petras petraitis

buhalterijos manau dabar jokios vesti nereikia ja pradesit vesti kai idarbinsit buhalteri patys logiskai pagalvokit kaip galit vesti buhalterija kai nera buhalterio

tos visos islaidos lieka kaboti ore kol nesuformuosit personalo

bent jau as galvoju taip smile
volgadon volgadon 4395
2011-11-10 10:47 volgadon 2011-11-10 10-53
Nu jolki matalki, perdarykit tą darbo sutartį jums reikiama data, patikslinsit sodrą, sumokėsit, patikslinsit FR0572, damokėsit ir viskas. Arba palikit taip, kaip yra. Akcininkas -direktorius tikiuosi neis į VDI skųstis , kad nelegaliai dirbo.
Dar vienas labai jau juokingas klausimas, steigimo išlaidos. Nu galima pagalvoti , jos kainuoja milžiniškus pinigus. Ką ten akcinykas visai biednas, negali be kompensacijų. Va ant mano akių steigėsi dvi naujos įmonės, nei vienoj akcinykai jokių kompensacijų nereikalavo.
M
magistras1 1139
2011-11-10 10:58 magistras1

volgadon rašė:
Nu jolki matalki, perdarykit tą darbo sutartį jums reikiama data, patikslinsit sodrą, sumokėsit, patikslinsit FR0572, damokėsit ir viskas. Arba palikit taip, kaip yra. Akcininkas -direktorius tikiuosi neis į VDI skųstis , kad nelegaliai dirbo.
Dar vienas labai jau juokingas klausimas, steigimo išlaidos. Nu galima pagalvoti , jos kainuoja milžiniškus pinigus. Ką ten akcinykas visai biednas, negali be kompensacijų. Va ant mano akių steigėsi dvi naujos įmonės, nei vienoj akcinykai jokių kompensacijų nereikalavo.


Aišku kad juokingos sumos, nežinau kodėl taip steigimo akte nusirodė, tai jei yra tokia sąlyga tai privalu sumokėti ar palikti kaip skolą ar kaip smile man jau galva susisuko smile smile smile
M
magistras1 1139
2011-11-10 11:03 magistras1

magistras1 rašė:

volgadon rašė:
Nu jolki matalki, perdarykit tą darbo sutartį jums reikiama data, patikslinsit sodrą, sumokėsit, patikslinsit FR0572, damokėsit ir viskas. Arba palikit taip, kaip yra. Akcininkas -direktorius tikiuosi neis į VDI skųstis , kad nelegaliai dirbo.
Dar vienas labai jau juokingas klausimas, steigimo išlaidos. Nu galima pagalvoti , jos kainuoja milžiniškus pinigus. Ką ten akcinykas visai biednas, negali be kompensacijų. Va ant mano akių steigėsi dvi naujos įmonės, nei vienoj akcinykai jokių kompensacijų nereikalavo.


Aišku kad juokingos sumos, nežinau kodėl taip steigimo akte nusirodė, tai jei yra tokia sąlyga tai privalu sumokėti ar palikti kaip skolą ar kaip smile man jau galva susisuko smile smile smile


O su sodros tikslinimu tai ačiū, nesinorėtų rašyti tos beliatristikos... KOdėl taip ir nekitaip... feeeee... Manau įmanoma "apeiti" tuos tikslinimus smile
C
Colop 13604
2011-11-10 11:09 Colop

klaustukas2 rašė:
oficialiuose dokumentuose rasau lietuviskai cia del laiko taupymo rasau kad greiciau butu



o norėtumėte, kad tie žmonės, kurie Jums atsakinėja pradėtų daryti kaip jiems greičiau.
Numestų nuorodą ir nieko neaiškintų...
Jiems juk irgi greičiau taip būtų...
Bet jei jie Jus gerbia ir Jums padeda - būkite malonus - gerbkite ir juos. taisyklingą tekstą visada maloniau skaityti. smile
M
magistras1 1139
2011-11-10 11:28 magistras1

klaustukas2 rašė:
oficialiuose dokumentuose rasau lietuviskai cia del laiko taupymo rasau kad greiciau butu

beje manau jau geriau taip parasytas atsakymas nei jokio atsakymo isvis...

aisku nera gerai kad dare islaidas kurios nesusijusios su imones registravimu

bet jau padare tai padare

manau geriausia butu parasyti atgaline data (pries datas saskaitose) dar viena sprendima kad kompensuojamos visos islaidos susijusios su imones registravimu, patalpu nuoma, inventoriaus pirkimu ir t.t. cia manau jau reiks isvardinti kokias islaidas kompensuoajmos nes negerai rasyti pvz "visos islaidos" nes gali ir saldainiu sau tada nusipirkti ant imones

sakaitose ir visur kitur turi pasirasineti kaip steigejas Petras petraitis

buhalterijos manau dabar jokios vesti nereikia ja pradesit vesti kai idarbinsit buhalteri patys logiskai pagalvokit kaip galit vesti buhalterija kai nera buhalterio

tos visos islaidos lieka kaboti ore kol nesuformuosit personalo

bent jau as galvoju taip smile


Buhalterija tvarkoma nuo įmonės įregistravimo, nes buvo pasirašyta sutartis su apskaitą tvarkančia įmone ir nurodyta VMI smile
volgadon volgadon 4395
2011-11-10 11:32 volgadon

magistras1 rašė:


O su sodros tikslinimu tai ačiū, nesinorėtų rašyti tos beliatristikos... KOdėl taip ir nekitaip... feeeee... Manau įmanoma "apeiti" tuos tikslinimus smile
[/quote]
Kas sakė, kad ten daug rašyt reikia.Patys buhalteriai prikuria visokių rašinėlių ir paskui patys dejuoja, kad taip viskas sudėtinga. Rašiau vieną sakinį: Prašau priimti patikslintą pranešimą, nes priėmimo data SD 01 , nesutinka su data darbo sutartyje.
C
Colop 13604
2011-11-10 11:35 Colop

volgadon rašė:
...
Kas sakė, kad ten daug rašyt reikia.Patys buhalteriai prikuria visokių rašinėlių ir paskui patys dejuoja, kad taip viskas sudėtinga....

Jie daro tai tam, kad jaustųsi įmonėje nepakeičiamais ir visada turėtų darbo. :) smile
M
magistras1 1139
2011-11-10 11:40 magistras1

Colop rašė:

volgadon rašė:
...
Kas sakė, kad ten daug rašyt reikia.Patys buhalteriai prikuria visokių rašinėlių ir paskui patys dejuoja, kad taip viskas sudėtinga....

Jie daro tai tam, kad jaustųsi įmonėje nepakeičiamais ir visada turėtų darbo. :) smile


Kol kas esu rašiusi vieną vienintelį kartą, tikrai nesu iš tų kur trokštu noru rašyti raštus... jau ko nemėgstu to nemėgstu, bet pati sodra sudiktavo kaip ir ką rašyti smile smile Šiuo atveju, jei tikslinčiau tai už du mėnesius dar reiktų DU sumokėti ir visus mokesčius, o UAB sąskaitoje ir taip nuliai...
C
Colop 13604
2011-11-10 11:44 Colop
Čia taikiau ne Jums, Magistre.
O merginoms, kurios kas mėnesį tikslina pareiginius nuostatus, prekių perdavimo aktą spausdina 5 egzemplioriais...
Vieną deda į savo archyvą, du egz, klientui, 1 egz. vadovui, vieną egz į buhalteriją :))) smile smile smile
Ir dar.... ima darbuotojo prašymą dėl pavardės keitimo ( po santuokos :)
Šito tai niekada nepamiršiu :)
M
magistras1 1139
2011-11-10 11:48 magistras1 2011-11-10 11-53

Colop rašė:
Čia taikiau ne Jums, Magistre.
O merginoms, kurios kas mėnesį tikslina pareiginius nuostatus, prekių perdavimo aktą spausdina 5 egzemplioriais...
Vieną deda į savo archyvą, du egz, klientui, 1 egz. vadovui, vieną egz į buhalteriją :))) smile smile smile
Ir dar.... ima darbuotojo prašymą dėl pavardės keitimo ( po santuokos :)
Šito tai niekada nepamiršiu :)



Tai čia pas mane ir buvo tas prašymas smile smile smile Direktorius atnešė, padavė, tai negi gaila man prisegti prie DS smile Bet tai atmintis pas Tave Colop smile smile
Z
Zalias1 3
2011-11-27 17:31 Zalias1
[quote=asmon]
Aiuc uz pavyzduka!
P.S. Kol nera buhalterio tol neleidzia registruotis PVM moketoju ;( Jau nusvilom ant to punkto...
[/quote
C
Colop 13604
2011-11-27 18:08 Colop
[quote=Zalias1]

asmon rašė:
Aiuc uz pavyzduka!
P.S. Kol nera buhalterio tol neleidzia registruotis PVM moketoju ;( Jau nusvilom ant to punkto...
[/quote



smile nebūtinai. Kartais kai kurioms įmonėms tiesiog yra privaloma registruotis PVM mokėtoju , pagal kitas aplinkybes.
Ir pasakius, kad apskaitą tvarkanti buhalterė bus vėliau, o šiuo metu vykdoma CV atranka - įregistravo Vilniuje !

smile kai cituojate tai prie quote nesilieskite... nes suardote ir niekas neaišku nei kas ką cituoja. Tiesiog savo tekstą rašykite arba pačiame viršuje arba pačioje tos žinutės apačioje. į kitų žmonių tekstą neįsiterpinėkite :) smile
F
Forti 582
2012-02-14 12:19 Forti
Sveiki smile jugiuosi i naujai iskeptu verslininku gretas smile ir zinoma i didziuju ziopliuku eiles smile
bukit geri gal galit kas padeti su naujai isteigta imone, akcininkas ir vadovas tas pats asmuo - cia kaip ir aisku del idarbinimo... man iskilo klausimas truputi kitoks: akcininkas ir vadovas, kaip fizinis asmuo, turi nekilnojama turta ir sunkvezimi, kuriuos naudos imone. pastatui reikia elektros ivado, uz kuri norim is imones lesu apmoketi, taciau pastatas juk ne imones, kaip mes galim uz ji moket? as sakau gal kokia panaudos sutarti su fiziniu asmeniu padaryt??? bet ar i panaudos sutarti galima itraukt punkta, kad panaudos gavejas turi remontuoti, renovuoti ir t.t. nuosavomis lesomis? nuomos sutartis mums netinka del to, kad reikia fiziniui asmeniui isigyti verslo liudijima, kad gali verstis nuomos paslaugomis, o tada vel deklaracijos vel mokesciai... smile kaip cia gudriau pasielgt? aciu uz atsakyma arba nuoroda kur galima apie tai pasiskaityt smile
C
Colop 13604
2012-02-14 12:58 Colop

Forti rašė:
Sveiki smile jugiuosi i naujai iskeptu verslininku gretas smile ir zinoma i didziuju ziopliuku eiles smile
bukit geri gal galit kas padeti su naujai isteigta imone, akcininkas ir vadovas tas pats asmuo - cia kaip ir aisku del idarbinimo... man iskilo klausimas truputi kitoks: akcininkas ir vadovas, kaip fizinis asmuo, turi nekilnojama turta ir sunkvezimi, kuriuos naudos imone. pastatui reikia elektros ivado, uz kuri norim is imones lesu apmoketi, taciau pastatas juk ne imones, kaip mes galim uz ji moket? as sakau gal kokia panaudos sutarti su fiziniu asmeniu padaryt??? bet ar i panaudos sutarti galima itraukt punkta, kad panaudos gavejas turi remontuoti, renovuoti ir t.t. nuosavomis lesomis? nuomos sutartis mums netinka del to, kad reikia fiziniui asmeniui isigyti verslo liudijima, kad gali verstis nuomos paslaugomis, o tada vel deklaracijos vel mokesciai... smile kaip cia gudriau pasielgt? aciu uz atsakyma arba nuoroda kur galima apie tai pasiskaityt smile


pradžiai susiraskite buhalterinės apskaitos įmonę, arba buhalterę.
Mano patarimas būtų lyg ir toks.
amadina22 amadina22 19757
2012-02-14 13:02 amadina22
Jei susiras tokią buhalterę kaip R, L, L ar L (bet joms reikės ir mokėti ne centus), tai viską ji žinos, bet jei tokią kaip aš, tai visko nežinočiau smile
Lyg ir kažką žinočiau, bet visa laiką kyla abejonės, ar teisingai galvoju.
Todėl tegu palaukia po truputį kas nors protingas atsakys.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui