2014-11-21 18:09
KESTAS1975
Laba diena,
Kaip teisingai reiketu pasielgti tokioje situacijoje: Pirkome Biuro baldus 2012,03,27d.. jie buvo nupirkti kaip 1 komplektas, kaina 3448,50 Lt (pas mus nuo 500 lt Ilgalaikio riba, viskas cia gerai). Taip buvo israsyta saskaita faktura. Baldus gamino pagal spec uzsakyma, pradejome visa si komplekta naudoti aisku vienu metu biure. Komplekta sudare darbo stalai, spinteles, spintos. Viskas graziai ir devejosi nuo 3448,50 litu. Turejo devetis 6 metus, bet 2014 m. Rugsejo menesi didesniąją dalį šių baldų padovanojome labdarai (surasem sutarti, jie- VšĮ, gavėjo statusas, socialiai remtiniems vaikams uzklasinius uzsiemimus organizuoja, kad kuo veliau pas savo pijokus tevus pareitu). Bet padovanojom ne viska- jiems ir nereikejo, visko. Pas mus liko kelios spinteles, o sau pasigaminome naujus stalus. Tai toks klausimas iskilo- ka reiketu daryti su likutine verte 2012,10 lt? (sita verte- viso komplekto) Aisku, kad dovanojome ne viska, faktiskai dar yra dalis tu baldu like ir mes juos sekmingai naudojame. . Bet kokia tiksli ju likusiu suma- neasiku, nes jie buvo ne atskirais, vienetais israsyti saskaitoje, bet kaip 1 komplektas. Ir dabar iskilo toks klausimas: ar i paramos sutarti irasyti kad dovanojame baldu uz 2012,10 litu (t.y. viska kas nenudeveta), ar kazkokia tai nuo lubu susigalvota metodika ivertinti tas kelias spinteles kas ten liko, perkainuoti, nudeveti ta likuti iki 6 metu, o ka padovanojome, tik tai sumai rasyti sutarti?