Inventorizacija

astuleee astuleee 3445
2019-11-26 08:12 astuleee
Į S A K Y M A S Nr.2
2019 06 17
Kaišiadorys
Dėl metinės inventorizacijos

Įsakau atlikti metinę inventorizaciją .
1.Inventorizuojamas UAB A ilgalaikis turtas, materialinės vertybės, piniginės lėšos, atsiskaitymai ir kiti reikšmingi balanso straipsniai.
2.Inventorizacijos rezultatus apskaitoje atvaizduoti tame mėnesyje, kuriame buvo ji užbaigta.
3. Inventorizaciją atlikti pagal visus pagrindinius inventorizacijos nuostatų reikalavimus.
4.Inventorizaciją pradėti nuo 2019 09 01 baigti iki 2020 01 01 dienos.
5.Inventorizacijos metu įvertinti ar nėra ilgalaikio turto nuvertėjimo požymių (jei taip, tokį turtą įtraukti į atskirą inventorizacijos aprašą ir pateikti išvadas dėl turto realios vertės, jei reikia, kreipiantis į turto vertintojus), patikrinti materialinių vertybių būklę, laikymo sąlygas, pateikti išvadas ir rekomendacijas.
6.Skiriu dvi inventorizacijos komisijas:
a) 1 komisijos pirmininkas komercijos direktorė
nariai : buhalterė
vairuotojas


b) 2 komisijos pirmininkas administratorė
nariai : vairuotojas
vairuotojas

7.Komisijų narius su įsakymu supažindinti pasirašytinai.
8.Už supažindinimą su įsakymu ir inventorizacijos tvarka bei inventorizacijos rezultatų sutikrinimą su buhalteriniais duomenimis atsakingu skiriu vyr. buhalterį



Generalinis direktorius


2019-11-26 09:02 JBuhaltere
Ačiū Jums. smile Gal dar žiniaraščio pavyzdį turite? ;)
astuleee astuleee 3445
2019-11-27 08:14 astuleee
1 2019-11-27 08:34 JBuhaltere
Super. Ačiū labai smile
Gita1 Gita1 8424
2019-12-17 14:08 Gita1
Ar daroma degalų inventorizacija?
Nusipirkom automobilį šiais metais.. artėja metų galas ir dabar mąstau, kad nesugalvoju kaip reiktų (jeigu reikia) inventorizuoti degalus.. ištraukti jų ir litrais pamatuoti neįmanoma.. kitų būdų nesugalvoju.. Automobilis rodo kiek dar su esamu kuro kiekiu gali nuvažiuoti, teoriškai "ryja" 7 litrus 100 km, bet čia nebus tikslu, tai ar verta skaičiuot ir daryt kažką ta tema?
B
braskiteee 193
2020-03-23 20:43 braskiteee
Sveiki, labai reikia pagalbos, o nerandu jokių pavyzdžių :(
Gal kas nors turite inventorizacijos įsakymo pavyzdį dėl rastų nevienarūšių prekių trūkumo? Jis atsirado ne dėl vagysčių, o tiek tiesiog per ilga laiką susidariusių prekių judėjimų klaidų per padalinius. Žinau, kad jame turi atsispindėti direktoriaus išvada dėl ko susidarė toks trūkumas ir sprendimo būdas. Ar kaip jis turėtų atrodyti? :)
D
Drausmina 287
2020-03-24 11:21 Drausmina

braskiteee rašė:
Sveiki, labai reikia pagalbos, o nerandu jokių pavyzdžių :(
Gal kas nors turite inventorizacijos įsakymo pavyzdį dėl rastų nevienarūšių prekių trūkumo? Jis atsirado ne dėl vagysčių, o tiek tiesiog per ilga laiką susidariusių prekių judėjimų klaidų per padalinius. Žinau, kad jame turi atsispindėti direktoriaus išvada dėl ko susidarė toks trūkumas ir sprendimo būdas. Ar kaip jis turėtų atrodyti? :)

Aš manau, Jums reikia konkrečiai datai atlikus inventorizaciją sandėlyje pagal turimus apskaitoje duomenis (inventorizacijos aprašą), nustatytus trūkumus pateikti, surašant prekių trūkumo nustatymo aktą su paaiškinimu, išvada, kodėl taip yra ir duoti direktoriui, kad priimtų sprendimą ( pvz. nurašymui). Tada turėdami direktoriaus sprendimą, galite daryti prekių nurašymą.
B
braskiteee 193
2020-03-27 10:42 braskiteee

Drausmina rašė:

braskiteee rašė:
Sveiki, labai reikia pagalbos, o nerandu jokių pavyzdžių :(
Gal kas nors turite inventorizacijos įsakymo pavyzdį dėl rastų nevienarūšių prekių trūkumo? Jis atsirado ne dėl vagysčių, o tiek tiesiog per ilga laiką susidariusių prekių judėjimų klaidų per padalinius. Žinau, kad jame turi atsispindėti direktoriaus išvada dėl ko susidarė toks trūkumas ir sprendimo būdas. Ar kaip jis turėtų atrodyti? :)

Aš manau, Jums reikia konkrečiai datai atlikus inventorizaciją sandėlyje pagal turimus apskaitoje duomenis (inventorizacijos aprašą), nustatytus trūkumus pateikti, surašant prekių trūkumo nustatymo aktą su paaiškinimu, išvada, kodėl taip yra ir duoti direktoriui, kad priimtų sprendimą ( pvz. nurašymui). Tada turėdami direktoriaus sprendimą, galite daryti prekių nurašymą.

Dabar padariau taip: sudariau inventorizacijos prekių neatitikimų apyrašą, kuriame matosi visos neatitikusios prekės ir galutiniame variante matosi, kad yra prekių trūkumas. Na ir po to surašiau įsakymą dėl inventorizacijos metu rastų prekių trūkumų pašalinimo. Jame yra Direktoriaus išvada, kodėl taip susidarė ir sprendimo būdas, kad visus neatitikimus nurašome. Taip pat dar pridedu parduotuvės darbuotojų paaiškinimus dėl prekių trūkumo. Kaip manote, ar dar reikia ko nors? :)
D
Drausmina 287
2020-03-27 16:19 Drausmina

braskiteee rašė:

Drausmina rašė:

braskiteee rašė:
Sveiki, labai reikia pagalbos, o nerandu jokių pavyzdžių :(
Gal kas nors turite inventorizacijos įsakymo pavyzdį dėl rastų nevienarūšių prekių trūkumo? Jis atsirado ne dėl vagysčių, o tiek tiesiog per ilga laiką susidariusių prekių judėjimų klaidų per padalinius. Žinau, kad jame turi atsispindėti direktoriaus išvada dėl ko susidarė toks trūkumas ir sprendimo būdas. Ar kaip jis turėtų atrodyti? :)

Aš manau, Jums reikia konkrečiai datai atlikus inventorizaciją sandėlyje pagal turimus apskaitoje duomenis (inventorizacijos aprašą), nustatytus trūkumus pateikti, surašant prekių trūkumo nustatymo aktą su paaiškinimu, išvada, kodėl taip yra ir duoti direktoriui, kad priimtų sprendimą ( pvz. nurašymui). Tada turėdami direktoriaus sprendimą, galite daryti prekių nurašymą.

Dabar padariau taip: sudariau inventorizacijos prekių neatitikimų apyrašą, kuriame matosi visos neatitikusios prekės ir galutiniame variante matosi, kad yra prekių trūkumas. Na ir po to surašiau įsakymą dėl inventorizacijos metu rastų prekių trūkumų pašalinimo. Jame yra Direktoriaus išvada, kodėl taip susidarė ir sprendimo būdas, kad visus neatitikimus nurašome. Taip pat dar pridedu parduotuvės darbuotojų paaiškinimus dėl prekių trūkumo. Kaip manote, ar dar reikia ko nors? :)

Kiek aš esu dirbau, tai eiga dokumentacijos kaip ir rašiau: inventorizacijos įsakymu sudaryta komisija gauna sandėlio ( ar kito konkretaus objekto) duomenis pagal apskaitos duomenis konkrečiai datai ir tikrina faktinius likučius vietoje ir sužymi neatitikimus. Tada yra surašomas prekių trūkumo nustatymo aktas, prie jo pridedamas inventorizacijos aprašas, pagal kurį buvo tikrinami likučiai, ir pateikiami direktoriui, kad uždėtų žymą: pvz. nurašyti. Tada to pasekoje jau rašomas įsakymas dėl nurašymo. Gerai, kad pridėjote darbuotojų paaiškinimus.
J
jorja 1933
2021-01-05 11:25 jorja
Sveiki, blūdinu: komisijos sudėtis (tiek TT nurašymui, tiek inventorizacijai) 2 nariai: tai čia su komisijos pirmininku, ar be jo? smile
Lora27 Lora27 532
2021-01-21 19:09 Lora27
Sveiki,
Iškilo tokia "pandeminė" situacija.
UAB (parduotuvė) dirba 3 žmonės.
Prekių pozicijų skaičius apie 3000.
Karantino metu vienas darbuotojas pilnoje prastovoje, kitas dirba 1val/dieną, o trečias - 1 val/savaitę.
Kaip su inventorizacija. Ar bus baisus kriminalas, jei jos nebus gruodžio 31d.
Ar yra koks legalus būdas ją nukelti pvz į laikotarpį, kai atšauks karantiną? Internetinė prekyba beveik nevyksta, tai prekių kiekis gruodžio 31 bus toks pat kaip karantino pabaigoje.
Ačiū atsakiusiems smile
rasa002 rasa002 436
2021-01-22 11:24 rasa002

Lora27 rašė:
Sveiki,
Iškilo tokia "pandeminė" situacija.
UAB (parduotuvė) dirba 3 žmonės.
Prekių pozicijų skaičius apie 3000.
Karantino metu vienas darbuotojas pilnoje prastovoje, kitas dirba 1val/dieną, o trečias - 1 val/savaitę.
Kaip su inventorizacija. Ar bus baisus kriminalas, jei jos nebus gruodžio 31d.
Ar yra koks legalus būdas ją nukelti pvz į laikotarpį, kai atšauks karantiną? Internetinė prekyba beveik nevyksta, tai prekių kiekis gruodžio 31 bus toks pat kaip karantino pabaigoje.
Ačiū atsakiusiems smile

Finansų ministerijos nuomonė Dėl_metinės_inventorizacijos_karantino_metu.pdf
B
Bitele30 1
1 2022-01-14 19:01 Bitele30
Sveiki. Ar pasirašyti privalo ant inventorizacijos apyrašų buhalteris sutikrinęs su apskaitos duomenimis? Nerandu kas reglamentuotų pasirašymą. Minimas tik sutikrinimas.
Gita1 Gita1 8424
2022-01-15 05:54 Gita1
O tai kaip bus aišku, kad sutikrino ir viskas teisinga, jeigu nėra parašo?
R
RKSMU 6
2022-10-06 15:41 RKSMU
Laba diena, gal galite padėti ir paaiškinti apie pinigų priėmimo kvitų inventorizaciją. Ar reikia inventorizuoti atskirai kiekvienam atskaitingam asmeniui išduotus kvitus (su atskirais aprašais), ar reikia rašyti vieną inventorizacijos aprašą, kurį pasirašo atsakingas asmuo už visus atskaitingiems asmenims išduotus kvitus (taip pat ir už dar neišduotus)?
Ar gali būti direktoriaus įsakymu sudaroma nuolatinė inventorizacijos komisija pinigų priėmimo kvitų (ir kitų numeruotų blankų, grynųjų pinigų) inventorizacijai ir tame įsakyme komisijai pavesta atlikti inventorizaciją kiekvieno mėnesio paskutinę darbo dieną, ar vis dėlto turi būti rašomas atskiras įsakymas kiekvieną mėnesį ir atskirai nurodoma atlikti inventorizaciją?
Ačiū.
Gita1 Gita1 8424
2022-10-06 16:56 Gita1
nerašykit to paties klausimo per kelias vietas
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui