2019-11-13 11:54
AleksK
Laba diena,
atliekant inventorizaciją, susidūrėme su tokia problema. Prekiaujame prekėms per amazon, ju sistemoje pardavimai nesutampa su musu programoje ivestais pardavimais. Tai yra per amazon daugiau parduota nei pas mus. Nes radome, kad dalis prekiu nera uzpajamuota. Gali dar buti, kad persimaise kodai, prekes ir pan. Dabar sunku ir atsketi. Mes norime kuo greiciau ir paprasciau bei lengviau susitvarkyti. Kalba eina apie 2018 m. Sakykite, kaip galime istaisyti siuos duomenis, kad amazon pardavimai atitiktu su musu programoje esanciais pardavimais?
Ar teisingai suprantame, kad turime užpjamuoti prekes isigijimo savikaina ir užfiksuoti trukstamus pardavimus?
Tai cia gaunasi prekiu perteklius? Tai yra faktiskai prekiu yra daugiau, nei apskaitoje? Kokia butu korespondencija?
D 2 kl (atsargos)
K 5 kl (kitos veiklos pajamos)
Ar teisingai mastome? ir kokia savikaina pajamuoti?
Aciu uz pagalba, labai padetumete siuo klausimu.