Faustenija rašė: Užsakinėjom prekes. Pasirašėm sutartį, sumokėjom avansą, tačiau gamintojas nesilaikė sutartyje nurodytų sąlygų, vėlavo pagaminti, to pasekoje mes turėjome nemažai nuostolių (buvo užsakytas pervežimas, gavom pretenziją iš jų už atšaukimą, reikėjo greitai ieškoti kitų, kaina buvo didesnė, savo klientui vėlavome pristatyti prekes - taip pat prikapsėjo delspinigių). Ir galų gale dar buvo pagaminta su broku - gavom pretenziją iš kliento.
Tuomet mes rašėme pretenziją gamintojui, jis nesutiko, po to mes vėl atsakėm, sumokėjom ne visą sumą, direktoriai pasirašinėjo laiškais ir tuo viskas uzsibaigė. Tai kaip ir neturiu jokio dokumento, kuris pagrįstų mūsų nedamokėjimą.. Visa tai vyko praėjusių metų pradžioje.
Taip pat sutartyje buvo nurodyta mažesnė kaina nei jie išrašė s.f. Tai gavosi taip jog sumokėjome daugiau nei sutartyje ir mažiau nei sąskaitoje faktūroje. Ir man dabar kabso tas skirtumas, patarkit kąip įforminti.
Ačiū
Hmm.. Na, kogero tikrai sudėtingą klausimą čia uždaviau, niekam nekyla jokių minčių?
Taip pagalvojau, jei jau gamintojas nebeturi jokių pretenzijų dėl tos nedamokėtos skolos, gal tiesiog kažkaip galima nurašyti surašius kokį aktą, remiantis pretenzija? (kad ir iki galo nepripažinta? Nors mums atsakius į jų nesutikimą su mūsų pretenzija jie nieko neberašė (oficialiai, kaip minėjau tik direktoriai tarpusavyje susirašė keliais emailais, kurių aš neturiu, nes ir mūsiškis direktorius jau pasikeitė, ir dabartinis nieko apie aną reikalą nežino, ir nenori žinoti...)).