Atostogos

V
Veronika 2872
2005-05-19 11:03 Veronika
bet o kaip skaiciuoti? As programoje turiu ivesti jau iki 06.10, kad gautusi 15 d.d.
Dar noriu paklausti del metiniu premiju. Tarkim as gavau metine premija 03 men - 3000 Lt., tai imasi 02, 03 ir 04 men DU + 750 LT (3000/12*3)? Ar kaip?
volgadon volgadon 4395
2005-05-19 11:27 volgadon
Jeigu buvo premija , reikia paskaičiuoti vidutinį vienos dienos darbo užmokestį iš premijos . Premijos sumą dalijame iš 4 , nes 4 ketvirčiai ir dalijame iš darbo dienų skaičiaus pagal darbuotojo darbo grafiką t.y iš kalendorinių darbo dienų.Gautą sumą pridedam prie vidutinio d.u iš darbo užmokesčio. Vasaris-19d.Kovas -21d. Balandis-21d.Viso 61d. Premija 3000,00. 3000 :4 gaunam 750,00. 750,00:61 gaunam 12,30
K
kesli 348
2005-05-19 14:52 kesli
prasyme irasote dienas imtinai- t.y. ta diena kuria parasote ieina i atostogu diena, o sekancia pojos griztate i darba.
V
Veronika 2872
2005-05-20 08:44 Veronika 2011-09-11 03-44

DaivaP rašė:

Veronika rašė: jeigu as noriu iseiti trijom savaitem, tai prasyme rasyti nuo 2005.05.23 iki 2005.06.10 d. ar 13 d? smile Noriu atostogauti 21 k.d.

Aš rašyčiau taip: nuo 2005 05 23 iki 2005 06 12 (imtinai), t.y. 21 kal.d.


o isakyme irgi taip pat. iki 06.12? smile
A
airin 777
2005-05-20 08:53 airin 2011-09-11 03-44

Veronika rašė:

DaivaP rašė:

Veronika rašė: jeigu as noriu iseiti trijom savaitem, tai prasyme rasyti nuo 2005.05.23 iki 2005.06.10 d. ar 13 d? smile Noriu atostogauti 21 k.d.

Aš rašyčiau taip: nuo 2005 05 23 iki 2005 06 12 (imtinai), t.y. 21 kal.d.


o isakyme irgi taip pat. iki 06.12? smile

Taip.
D
DaivaP 5451
2005-05-20 09:06 DaivaP 2011-09-11 03-44

Veronika rašė:
o isakyme irgi taip pat. iki 06.12? smile


Taip. Bijai, kad sekmadienis? smile
Atostogų trukmė skaičiuojama kalendorinėmis dienomis
Apmokama už darbo dienas
V
Veronika 2872
2005-05-20 09:13 Veronika
aciu smile
N
NERINGUKAS 62
2005-05-25 10:25 NERINGUKAS
Atostogų metu darbuotoja susirgo, žinau, kad atostogos turi būti pratęsiamos atitinkamai nedarbingumo trukmei, tačiau iškyla klausimas kaip skaičiuojamas tas pratęsimas: kalendorinėmis ar darbo dienomis.
Mano atveju:
Darbuotoja išleista atostogų nuo 2005-05-09 iki 2005-05-22 (10 d.d., 14 kal.d.);
Biuletenis nuo 2005-05-12 iki 2005-05-20 (7 d.d., 9 kal.d.).
Jei atostogas pratęsiu 9 kal.d., tai gausis jog darbuotoja atostogaus nuo 2005-05-21 iki 2005-05-29, taip ji praranda 2 atostogų dienas, kurios jau paskaičiuotos.
Patarkit kaip elgtis tokiu atveju. Ar atostogas pratęsti iki 2005-05-31 (kad gautųsi, jog darbuotoja atostogavo 10 darbo dienas)?
A
airin 777
2005-05-25 10:33 airin 2011-09-11 03-44

NERINGUKAS rašė: Atostogų metu darbuotoja susirgo, žinau, kad atostogos turi būti pratęsiamos atitinkamai nedarbingumo trukmei, tačiau iškyla klausimas kaip skaičiuojamas tas pratęsimas: kalendorinėmis ar darbo dienomis.
Mano atveju:
Darbuotoja išleista atostogų nuo 2005-05-09 iki 2005-05-22 (10 d.d., 14 kal.d.);
Biuletenis nuo 2005-05-12 iki 2005-05-20 (7 d.d., 9 kal.d.).
Jei atostogas pratęsiu 9 kal.d., tai gausis jog darbuotoja atostogaus nuo 2005-05-21 iki 2005-05-29, taip ji praranda 2 atostogų dienas, kurios jau paskaičiuotos.
Patarkit kaip elgtis tokiu atveju. Ar atostogas pratęsti iki 2005-05-31 (kad gautųsi, jog darbuotoja atostogavo 10 darbo dienas)?

Atostogos prasitęs iki 05 31 d, t.y. , prasitęs 9 kalendorines dienas skaičiuojant nuo 05 23.
R
Riencia 487
2005-05-25 11:56 Riencia
Turiu nepanaudotu atostogu uz laikotarpi 2000 ir 2001 m. Ar galiu siemet eiti atostogu uz tuos laikotarpius? (Uz siuos metus dar nepanaudota)
Jei taip, tai ir prasyme nurodyti kad uz tuos laikotarpius?
penelope penelope 2594
2005-05-25 12:24 penelope 2011-09-11 03-44

Riencia rašė: Turiu nepanaudotu atostogu uz laikotarpi 2000 ir 2001 m. Ar galiu siemet eiti atostogu uz tuos laikotarpius? (Uz siuos metus dar nepanaudota)
Jei taip, tai ir prasyme nurodyti kad uz tuos laikotarpius?


Gali nurodyti. Bet tuo turi rūpintis personalo skyrius, sekti atostogų laikotarpius, ir atostogas suteikti iš eilės, kad nebūtų "spragų"....
M
Marsi 159
2005-05-28 00:05 Marsi 2011-09-11 03-44
Pe\riminkite, kaip taikyti (290 Lt) bendrai sumai, arba atskirai apskaičioujant gegužės mėnesio atostoginius ird/u, ir atskirai birželio mėn.priskaič. atostoginiam.
P
prikolas 748
2005-05-28 00:13 prikolas 2011-09-11 03-44
[quote:663a902c62]Pe\riminkite, kaip taikyti
Taikai 2 už 5 itr už 6 mėn.
L
lali 248
2005-05-28 14:03 lali 2011-09-11 03-44
[quote=prikolas][quote:9ce4998db8]Pe\riminkite, kaip taikyti
Taikai 2

nesuprantu.. smile tarkim paskaiciavau uz 05 men. atlyginima - 1000 Lt, atostoginiu - 500 Lt, o uz 06 men atostoginiu - 100 lt. Tai dabar man viska mesti i bendra kruva - (1600 Lt - 290 Lt*2)x0.33%?
L
lali 248
2005-05-28 14:30 lali
jau supratau :)
A
agise 215
2005-05-28 15:20 agise 2011-09-11 03-44
Darbo užmokestis ir atlyginimas už atostogas,tenkantis mėnesiui,kurį prasideda atostogos,apmokestinamos nuo bendros sumos,o kitam mėnesiui apskaičiuotas atlyginimas už atostogas,atskaičius tą mėnesį galiojantį ,apmokestinamas atskirai.Pasibaigus atostogoms ir apskaičiavus darbo užmokestį už likusias tą mėnesį darbo dienas , pajamų mokestis apskaičiuojamas - nuo bendros to mėnesio uždarbio ir atostoginių sumos , atėmus anksčiau išskaičiuotą mokesčio sumą.
Pvz.:suteiktos atostogos 2005.05.20. iki 2005.06.16.
už 05 mėn priskaičiavai darbo užmok - 1000 lt
už 05 mėn priskaičiavai atostoginių - 500 lt
Reiškia 1500 - 290 * 33% =399.30 (pajamų mok už 05 mėn)

Už 06 mėn priskaičiavai 100 lt atostoginių - nuo jų pajamų mokestis neskaičiuojamas.
Na , o po atostogų žmogus 06 mėn dibo ir tu jam priskaičiavai ,kad jis uždirbo 2000 lt
Tuomet už 06 mėn priskaičiuoji pajamų mokestį :
2000 +100 =2100 - 290 * 33% = 597.30 (pajamų mok už 06 mėn)
(GPMĮ 20 str komentaro 8 dalis)
A
agise 215
2005-05-28 15:21 agise
Na va ,Lali, kol parašiau - tu jau supratai pati smile
L
lali 248
2005-05-28 15:47 lali 2011-09-11 03-44

agise rašė: Na va ,Lali, kol parašiau - tu jau supratai pati smile


:) Labai aciu :)
L
lali 248
2005-05-28 15:49 lali
Paskaiciau nuo pradziu sia tema ir... pasijauciau nuskriausta :) As buvau vasario men. atostogu ir atostogavau 16 d. nors tai buvo sventine diena - man atostogu niekas neperkele... O pagal sia tema - atostogos turejo prailgeti viena diena... A ne? smile smile
S
Smalsi 511
2005-05-28 18:23 Smalsi
Jei prašyme nurodtėte konkrečius atostogų terminus (pvz. nuo 7 iki 20 d.), tai niekas nenuskriaudė. Tik šiuo atveju lieka daugiau nepanaudotų atostogų 28-13=15 dienų. smile Bet jei prašėte 14 kalendorinių dienų, tai tada į darbą jums reikėjo, sakykim ne 21 dieną, o 22. Tada jau nuskriaudė...
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui