Emma rašė: Kažkaip nesuprantu Jūsų. A12 rašome tą sumą, kurią reikėjo
išskaičiuoti, A13 - tą, kurią reikėjo
sumokėti. Kokios gali būti permokos? Jūs perdaug išskaičiavote tam darbuotojui GPM?
Sumokėjote aplamai GPM daugiau, tai čia tai tikrai niekur nesirodo, rodosi tik tiek kiek REIKĖJO sumokėti. Taigi savaime viskas sueina, jei sumokėjote tiek kiek išskaičiavote ir išskaičiavote tiek kiek reikėjo išskaičiuoti.
Ar čia ne apie tai kalbama
?
kažkaip neateina į galvą pavyzdys, kad sumokėti mokesčio reikėtų ne tiek pat, kaip išskaičiuota. O jei A12 lygu A13, tai kokia prasmė tokį laukelį įvesti.
Apšvieskit neišmanėlį, plz.